Martijn de Ruijter schreef:patje74 schreef:
Overigens heeft Citroën als een van de weinige fabrikanten een wagen af-fabriek geleverd met een LPG-systeem zonder benzine-systeem ernaast. (wat overigens niets toevoegt aan deze discussie….)
... maar wel verdraaid lastig is als je zonder brandstof komt te staan! ‘n Kannetje LPG laat zich zo lastig in je tank glijden…
Gr Martijn
Kom kom Martijn, dat valt me van je tegen ! Een beetje meer inventiviteit graag ! Misschien kun je wat gas in een ballonnetje opvangen en dan de tank in persen ?
Exen:
BX TZD turbo Berline 1991 (grijs)
BX TRD turbo Break 1989 (grijs)
BX TZD turbo Break 1991 (groen)
Vervangen door:
Peugeot 405 GRX Break 2.0L 1995 (benzine) (rood)
<—En voor de lol nog een fiatje X1/9
Gewoon wat blikjes CAMPING GAZ mee!!!
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Even serieus, de dagteller is met regelmaat betrouwbaarder dan de benzinemeter van oude troenen! De afgelopen week heb ik vele honderden kilometers met mijn HY gereden, met een defecte benzinepomp. Geen probleem!
Verder heeft de meter van mijn 2CV al eens voor de gek gehouden, daar stond ik dan… En hebben de meters van mijn 2 Bixen ook al eens rare capriolen laten zien. Het is dus goed te doen, maar als het mis gaat, heb je echt een probleem!