:Ik vroeg mij af waarom er geen apart forum is voor de c4 (grand) picasso. Nu worden alle c4’s op een hoopje gegooid terwijl de berline/coupé/grandpicasso/picasso toch stuk voor stuk heel andere wagens zijn met verschillende doelpublieken.
Voor de rest veel lof voor dit dynamisch en interessant forum!
Grand C4 - 2.0 hdi - exclusive
Goed idee !
Re: Apart forum voor c4 picasso?
scorrewyn schreef:
:Ik vroeg mij af waarom er geen apart forum is voor de c4 (grand) picasso. Nu worden alle c4’s op een hoopje gegooid terwijl de berline/coupé/grandpicasso/picasso toch stuk voor stuk heel andere wagens zijn met verschillende doelpublieken.
Voor de rest veel lof voor dit dynamisch en interessant forum!
Ik heb het me ook wel eens afgevraagd, maar een C4 blijft een C4 en daar is het forum aan opgehangen.
Leuke klus voor de moderators misschien: alle topics over de C4 berline en coupé en de C4 (Grand) Picasso uit elkaar trekken en aparte fora van maken.
Grand C4 Picasso 2.0 16V Exclusive Automaat sinds 20-9-2007 (Privérijder)
Mazda CX-5 2.0 TS-plus automaat AWD sinds 7-11-2012 (nog steeds Privérijder)
Momentje
Komp goe

Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
nou okee dan..
omdat jullie het zo lief vragen
Wauw pas 30minuten geregistreerd lid en nu al een nieuw forum op mijn geweten ... chapeau voor de voorzitter van dit forum!
Grand C4 - 2.0 hdi - exclusive

Totaal aantal Berichten: 229
- C5 2.0 16V Ligne Prestige Break
helemaal mee eens, is een onderwerp dat ik vorig jaar al heb aangesneden, toen was het nog niet mogelijk.
Van Visa naar AX, BX, AX, BX, Xsara, Xantia, C4, C4 en nu C5

Totaal aantal Berichten: 694
- C4 (2004-heden) 1.6 HDI 110 pk EGMV
C4 2.0 HDI fan schreef:helemaal mee eens, is een onderwerp dat ik vorig jaar al heb aangesneden, toen was het nog niet mogelijk.
Dat herinner ik me nog ja, toen was het argument dat er nog niet genoeg mensen waren met een C4 Picasso om er een appart onderdeel aan te wijden. Nu zal dat dan wel het geval zijn he
Vorige wagen: Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998 (VERKOCHT: augustus 2010)
Huidige wagen: Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007 (gekocht: juli 2010)

Totaal aantal Berichten: 1093
- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
erik wijngaarden schreef:nou okee dan..
omdat jullie het zo lief vragen
Waarom heet dit topic nu “C4” en niet “C4 Coupé & Berline”? Het andere topic heet toch ook “C4 Picasso & Xsara Picasso”. Naar mijn mening zal mijn voorstel het doelgroep nog duidelijker aftekenen…
Van de andere kant is het natuurlijk zo dat sommige dingen elkaar overlappen tussen Coupé/Berline enerzijds en (Grand) Picasso anderzijds. En C4 Picasso heeft ook weer slechts gedeeltelijk te maken met Xsara Picasso…