Ik stel jullie voor aan mijn nieuwe aanwinst. Het kwam van Ruben en naar Daan toe en nu wordt ik de nieuwe eigenaar.
Dan hoef ik mooi geen gas in te laten bouwen in de 16v!!
Hier kan hopelijk lang van genieten!!
Ergens in juni haal ik hem op!
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Goed idee! Zo’n kun je nog eens redelijk kostenverantwoord GTi rijden.
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Gefeliciteerd met je nieuwe zuinige monster! Ga je nu 1 van je 16v’s wegdoen?
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Hij staat nu nog bij mij thuis idd
Hopelijk is dit iets wat je wilt!
Ik zal nog wel meer foto`s maken
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
knäckor schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe zuinige monster! Ga je nu 1 van je 16v’s wegdoen?
Nee hoor 16v’s blijven ook gewoon.
Maar als ik goedkoop wil toeren pak ik gewoon mijn gasbak. Heerlijk!!
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
- BX Sport MK2
- AX GT chic
mischien een idee,
Mk2 set om de GTI aut?
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
he henk kom je dan in je gashok naar zeeland?
Jdt schreef:he henk kom je dan in je gashok naar zeeland?
We gaan ons best doen om de auto optijd klaar te hebben. We zijn een datum aan het bespreken om de automaatbak te fixen. Daarna kan het genieten op lpg beginnen.
Btw Daan kun je ff wat pics van het interieur maken? Wil ook graga zien hoe dat zit met die stoelverwarming. Alvast bedankt!
Nogmaals @ Daan: Dit is inderdaad wat ik wil.
En om nog terug te komen op de vraag van knackor. De zilvere 16v gaat toch weg. Ik heb me voorgenomen niet meer dan 2 auto’s te hebben. Dus die moet nu zo snel mogelijk de deur uit. Gelukkig is de startmoter al gefixed. Wat B_iks zei was waar. Nu start ze weer als vanouds. Wel afkloppen dit he
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Ik zal even foto`s maken!
Ik hoop dat je erg blij met de BX wordt en dat hij nog lang rond mag toeren!
Totaal aantal Berichten: 5465
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Nette wagen hoor!
Gert
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Dit hok staat al 1,5 jaar stil. Welke dingen zou ik dan in ieder geval moeten controleren en vervangen?
Ik d8 zelf al aan retourleidingen en octopus en dergelijk.
De d-riem lijkt me ook geen overbodige actie.
Is het verstandig de gasinstallatie te laten controleren of kan daar weinig aan kapot?
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Even testen op lekkage? gaat bij de apk ook al maargoed
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Totaal aantal Berichten: 2791
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
Distributie moest zeker vervangen worden, octo was dacht ik hersteld.
Je zal snel genoeg voelen oftie soepel is of niet
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Totaal aantal Berichten: 5465
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
MMmm als de wagen al 1,5 stilstaat. Zou ik toch zeker de gasinstallatie controleren!
Nieue auto meteen nieue AVATAR
Gert
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Goed dinsdag gaan we met de uitdagende klus beginnen. De automaatbak moet gemaakt worden. Ik begin samen met Daan en aan het eind van de middag komt koos (lj) ons team versterken.
Nou is mijn vraag aan jullie of jullie nog tips hebben en waarwe op moeten letten. Zitten bij de automaatbak ook dingen in de buurt die ik ook maar meteen zou moeten vervangen? Ik hoor het graag.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd welk gereedschap ik allemaal nodig is. Alvast bedankt voor de tips.
Ik maak uiteraard foto’s van de operatie.
9 juni moet ze in ieder geval voor de apk keuring. Dus we wachten af.