9 van de 39
« Eerste  < Vorige 7 8 9 10 11 Volgende >  Laatste »

Willems BX GTI automaat (operatie red LPM deel 274 geslaagd)
Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542

- AX GT injection ph1
Gepost: 19 augustus 2008 03:23 AM
  [ # 121 ]

als die heel is verkoopt hij em Razz

atf olie ruikt ook zo heerlijk fris dus je herkent het zo Wink

heb je die 4 stekkertjes al goed gefixt die ik daar wat beter op heb gebeunt?:P

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 19 augustus 2008 10:15 PM
  [ # 122 ]

- nwe d-riem
- nwe koelslangen
- nwe radiotor
- gas stekkers degelijk bevestigen
- automaat correct af stellen
- nwe keerringen

Da’s nou zeker al de derde keer dat ik zo’n lijst van jou zie, je vindt ‘t gewoon leuk om geld bij de garage te brengen he? En die garage vindt ‘t ook niet erg, en verzint elke keer weer wat nieuws om je nog meer centen uit de zak te kloppen…

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 974

Gepost: 20 augustus 2008 02:05 PM
  [ # 123 ]
Harm schreef:

- nwe d-riem
- nwe koelslangen
- nwe radiotor
- gas stekkers degelijk bevestigen
- automaat correct af stellen
- nwe keerringen

Da’s nou zeker al de derde keer dat ik zo’n lijst van jou zie, je vindt ‘t gewoon leuk om geld bij de garage te brengen he? En die garage vindt ‘t ook niet erg, en verzint elke keer weer wat nieuws om je nog meer centen uit de zak te kloppen…

Je hebt misschien wel gelijk Harm.
Maar de sloop dat kan ik gewoon niet. Dat vind ik zonde van een voor de rest nog prima auto. En LPG onderbouw maakt de auto gewoon aantrekkelijk in dat opzicht. Anders was de kans iig groeter geweest dat ze naar de sloop ging. Maar ik vind het gewoon zonde. Confused

Achteraf misschien domme beslissing maar dat zal de toekomst uitwijzen.

BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.

Profiel  

Status Quo
> 1500 berichten

- AX GT injection ph1
Gepost: 20 augustus 2008 08:49 PM
  [ # 124 ]

Dat vind ik zonde van een voor de rest nog prima auto

als je die boerderijlucht en de lelijke lak weg denkt is het een fijne auto ja Wink heb erin gereden en het is toch wel een leuk ding om in rond te tuffen ( vooral bij de pomp! )

oja miss wel ff nieuwe banden doen Razz

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 20 augustus 2008 09:33 PM
  [ # 125 ]
BX19TZI schreef:

Maar de sloop dat kan ik gewoon niet. Dat vind ik zonde van een voor de rest nog prima auto.

Dat kun je ook uitbesteden aan iemand anders.  Evil or Very Mad

Profiel  

Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3865

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 20 augustus 2008 11:08 PM
  [ # 126 ]

Ze hebben er tegenwoordig zelfs een sportveldje bij!

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten

Gepost: 20 augustus 2008 11:23 PM
  [ # 127 ]
Poekoek schreef:

Bx-en maken zoveel mensen gelukkig! Very Happy
Zij een sportveld en ik een bx die rijd. Daar teken ik voor! Very Happy

BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.

Profiel  

Autofan
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3355

- 2CV Auto
Gepost: 21 augustus 2008 12:09 AM
  [ # 128 ]

BX die rijd voor even….. Dan moet er weer een lijstje opgesteld worden, omdat ze bij die Poolse garage uitgekeken zijn op het sportveldje en er een basketballveldje bij willen hebben..

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten

Gepost: 21 augustus 2008 12:13 AM
  [ # 129 ]
Autofan schreef:

BX die rijd voor even….. Dan moet er weer een lijstje opgesteld worden, omdat ze bij die Poolse garage uitgekeken zijn op het sportveldje en er een basketballveldje bij willen hebben..

Kijk aan het broekie is ook weer online. Moet je niet allang in bed liggen knul? Wink

Profiel  

Autofan
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3355

- 2CV Auto
Gepost: 21 augustus 2008 12:16 AM
  [ # 130 ]

Nee ik mocht langer opblijven omdat ik vanmiddag een uurtje had geslapen…....

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten

Gepost: 21 augustus 2008 12:36 AM
  [ # 131 ]
Autofan schreef:

Nee ik mocht langer opblijven omdat ik vanmiddag een uurtje had geslapen…....

Ik zie het al weer.
Duidelijk een opgevoerde kleuter met enorm veel frustraties. Ga lekker met de blokken spelen man. Wink

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27903

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Profiel  

Status Quo
> 1500 berichten

- AX GT injection ph1
Gepost: 21 augustus 2008 02:19 AM
  [ # 133 ]
BX19TZI schreef:
Poekoek schreef:

Bx-en maken zoveel mensen gelukkig! Very Happy
Zij een sportveld en ik een bx die rijd. Daar teken ik voor! Very Happy

word dan ook ff lid van de poolse sport vereniging ( nee niet bx sport )  blijf je ook mooi fit! oke blijf je wel met da gekloot aan die gti maar toch gaat om het idee Wink

( mja strax merc rije dan zeuren ze ook niet meer da ze nei bij jou in auto willen omdat je autos altijd kapot gaan Razz )

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten

Gepost: 10 september 2008 11:45 PM
  [ # 134 ]

Ik ben gewoonweg verbeisterd. Vandaag de gasbak mogen ophalen. Ding schakelt goddelijk en rijdt eindelijk lekker.

Ik rij naar mijn werk en begin met werken. Uurtje later komt mijn baas naar me toe omdat er weer flink wat olie onder het hok ligt.

Dus ik start dat ding. En rij weg. En ja hoor weer beste bak olie eronder. Bak was keurig droog dus die was het niet.
Garage had goed werk geleverd. Maja ik wil dat ding weer op de parkeerplaats zetten en uiteraard niet meer starten. Vervolgens de accu leeggestart. Vanavond om 7 uur de eigenaar van de garage thuis gebeld. Die kwam langs. Waar ik erg dankbaar over was. Smile  En natuurlijk ding heeft dus een lekker kop. Echt ongeloofelijk. Crying or Very sad  Al het grote onderhoud moet opnieuw gedaan worden. Ik brak gewoon vandaag echt helemaal. Ik wist het echt niet meer. Tis me absoluut niet gegund. Wat een HOERENDING!!! Echt wat kansloos. Zelfs de garageman twijfelde nog of ik het ding moest gaan redden. En terecht ik ben er helemaal klaar mee. Wat een hoerending. Had ik al gezegd dat een hoerending was? Nouja goed eerst nachtje over slapen en morgen zien wat ik wil. Maja dit is wel de meest gruwleijk bx die ik ooit heb gehad.

Ik moet toegeven ik neig alweer om nieuwe koppakking te doen en ding te laten vlakken enzo, want economisch ist echt zwaar kansloos. Ik heb er nu alweer zoveel geld inzitten en ik kan eigenlijk niet meer terug. Maja morgen om 12 uur zou ik langs de garage gaan om te beslissen wat te doen….....
Hoop nu maar dat er rap een mooie mk1 voorbij komt… wat dit kan ik lang meer volhouden. Crying or Very sad

Profiel  

GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5465

- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Gepost: 11 september 2008 12:36 AM
  [ # 135 ]

Shocked

Het zit je echt niet mee!

Misschien zijn BX-en niet aan jouw gegunt? Zo lijkt het onderhand wel!

Maar goed!

Dit is toch echt balen voor je!

Profiel  

9 van de 39
« Eerste  < Vorige 7 8 9 10 11 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook