En dan? Dan zitten er 200 manuren van een garage in en gaat de auto alsnog de container in?
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Goed lang genoeg gezeurd. Morgen ben ik eindelijk eigenaar van een BX Turbo diesel. Elektrisch schuifkanteldak zit erin. Is een leuk ding.
Ik ga nog wel door met de gasbak, maar mijn geduld is op dus rap die TZD turbo laten opdraven. Hopenlijk meer geluk met dat hok dat de rest.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Zeker ook met 4 ton of meer op de teller?
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Ach Willem, bij mijn andere hobby-auto’s (Volkswagens)
één volkswagen bedoel je toch
De diesels zijn ook hufterproof.
De turbodiesels zijn dan weer wat minder hufterproof volgens mij…
Het is ongeloofelijk maar weer. De GTi automaat leeft weer. Nadat alles ongeveer is vervangen werkt die weer. Doet het perfect op LPG en benzine. Loopt netjes en schakelt prima. Ik ben nog verbaasd, maar ik heb er zowaar nog even mee gereden vandaag.
Voorlopig laat er iemand anders mee rijden. Dus misschien zien jullie de bx dan ooit nog eens rijdend.
Maar ik ben blij want op wat kleine puntjes na werkt het hok eindelijk!
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.

Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gefeliciteerd Willem!
Das dan stap 1 in de richting van het einde van alle ellende
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Totaal aantal Berichten: 27947
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Eindelijk, gefeliciteerd
Iemand anders in rijden??
Zolang bezig en ga je er niet eens zelf van genieten?
Nadat alles ongeveer is vervangen werkt die weer. Doet het perfect op LPG en benzine
Maar wat is er nou vervangen en wat was nou het probleem? Als je dit soort verhalen van die garage blijft slikken leer je zelf nooit wat…
Dus nu ie weer goed is, gaat ie weg, neem ik aan?
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDD
Maar voor jullie de spannende vraag waarom is die dood? De winnaar krijgt een kapotte rampenbak cadeau.
Groet Koos en Henk

Totaal aantal Berichten: 3839
- CX 2200
- CX 2200
botsinkje? Spontane ontbranding?

Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
D-riempje? Vertel meer!!!
Ik denk eigenlijk ook d-riem, maar ja die was al geraden. Dus dan gaan we voor automaatbak kapot? Al zou een aanrijding ook nog kunnen.
Xsara 2 berline 1.6 16v 22-GF-KS
Xsara 2 berline 1.6 16v 24-GF-KS
BX Gti 16v MK2 ZB-88-DH
BX Chic DS-NG-21 van moeders (te koop)
Hertje tegengekomen?
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Totaal aantal Berichten: 2791
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
automaat
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Meegenomen door marsmannetjes?