32 van de 39
« Eerste  < Vorige 30 31 32 33 34 Volgende >  Laatste »

Willems BX GTI automaat (operatie red LPM deel 274 geslaagd)
FransTBX
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 167

Gepost: 05 juni 2009 01:27 AM
  [ # 466 ]

Tsja

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 974

Gepost: 06 juni 2009 12:26 AM
  [ # 467 ]

@ wouter. Bedankt voor die ehh intressante bijdrage. Persoonlijk vond ik verhaal wel intressanter dan al die puntjes. Wink

Vandaag alleen te horen gekregen dat de auto toch iets meer mankeerde dan gehoopt. De auto lekt LHM via de stb. Dat mag dus niet.
Verdre was de uitlaatbevesteging dus niet goed en miste de einddemper. Kentekenplaat was 1 schroef niet goed meer. Kentekenplaat ging daardoor toch wat los.

Over 2 weken kon ik hem weer ophalen dus dan kan die er iig rustig aan werken. De apk verloopt de 18de. En ik kan hem vrijdagf de 19de halen. Daar kan ik wel mee leven dacht ik zo. Wink

Ondertussen verplaatst ik me dan nog ff van a naar b met de zwarte 16 klapper. Helaas schuift dat schadeherstel wel op zo. Maar helaas niks aan te doen.

BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3839

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 06 juni 2009 05:06 PM
  [ # 468 ]

verhaal weer terugplaatsen dan?

Enfin, succes met de APK dingen.

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten

Gepost: 10 juni 2009 03:22 PM
  [ # 469 ]

Hoera!!!

Mijn LPM heeft weer een verse APK. Wat een fantatische wagen. Vanmiddag ga ik hem halen en ff helemaal schoonmaken. Dat komen daarna uiteraard de foto’s.

Ik begin de wagen zo langzamerhand toch echt we waarderen! Hoop gezeik gehad in het begin. Bij iedereen had die wss op de sloop beland. Maar je ziet het. De aanhouder wint. Zelfs bij een BX. Wink

BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27945

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 10 juni 2009 10:06 PM
  [ # 470 ]
Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten

Gepost: 23 juni 2009 02:52 AM
  [ # 471 ]

Zo weer ff ene update van LPM.

Vandaag had ik een sollicitatiegesprek en ik denk daar is LPM uitermate geschikt voor. Wat een wagen!! Dus ik naar de sollicitatie toe geweest alles perfect. Op de terugweg al cruisend weer naar huis. Heerlijk genieten. En verd*md wat zie ik in mijn ooghoek. De toerenteller valt naar 0. Dus daar stond ik weer eens gezellig langs de kant @ de a6 bij lelystad. De automaat schakelde netjes terug en dat werkt ook allemaal perfect. Nu is dus de BDP sensor echt dood.

Anwb gebeld en die hebben mijn auto keurig voor de deur van mijn garagebedrijf gebracht. Ze hebben mij daarna thuisgebracht. Ik zeg keurig die anwb. Morgen ff nieuwe sencor + stekker bestellen en fixen dat ding er weer verder genieten. Cool
Btw hij had vandaag de 307.000 gepasseerd! Very Happy

We gana lachend verder met deze echte soapauto!

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten

Gepost: 26 juni 2009 02:07 AM
  [ # 472 ]

Zoals beloofd.
LPM was weer helemaal in haar element afgelopen maandag! Laughing  Laat ik het netjes zeggen. Ze is liever lui dan moe!! Wink

Wil je deze wagen als achtergrond op je pc? Klik dan onderstaande link. (of als de foto op ware grootte wilt zien natuurlijk Wink )

Profiel  

Daan88
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1986

- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Gepost: 26 juni 2009 02:32 AM
  [ # 473 ]

Laughing  Wink

Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004

Profiel  

halfgaar
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 554

Gepost: 26 juni 2009 02:37 AM
  [ # 474 ]

beetje triest om een bx met panne op je blad te zetten. Dan liever een bewegende bx Laughing

Huidig: Citroen BX Chic 1.6 en Hyundai Kona EV 64 kw
Ex: Peugeot 308 SW Blue HDi, Citroën Xsara Picasso 1.8i 16v, Renault Megane Scenic 1.9dt, Citroën BX 1.6 TGI Break, Citroën ZX 1.4

Kalm an en rapn beetje!

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3107

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 26 juni 2009 02:38 AM
  [ # 475 ]

Keurig afgeleverd bij de heldengarage “Het Poolse Front” zie ik alweer.

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 26 juni 2009 10:18 PM
  [ # 476 ]

Ik wist niet dat dit zelfs een katloze automaat was Wink

Te herkennen aan het BX 19 GTi plaatje achterop.

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten

Gepost: 23 juli 2009 12:47 AM
  [ # 477 ]

De reddingsaktie van LPM is dan vandaag ook eindelijk weer begonnen. De BDP sensor wordt vervangen. De garage wilde de auto op de brug hebben maar dat lukt niet helemaal voordat die loopt. Maar de stekker is zo ook prima te vervangen.

Ik vroeg me dat trouwens ook af. Hoe krijg je bx omhoog zonder dat de motor loopt? Ik kan je vertellen dat de auto na een paar weken echt plat op de grond ligt. Laughing  Bij een handbak bx sleep je hem gewoon een stukje in de versnelling en dan komt het systeem vanzelf op druk.
Maar dit is een automaat. Is daar ooit wat voor bedacht door de fransen? Wink

Verder is de verwachting dat ik de auto vrijdag weer kan halen. Cool

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 23 juli 2009 12:53 AM
  [ # 478 ]
BX19TZI schreef:

Ik vroeg me dat trouwens ook af. Hoe krijg je bx omhoog zonder dat de motor loopt?

Aandrijven met een boormachine, geen idee hoe precies. Ik vermoed met een snaar Wink

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten

Gepost: 01 augustus 2009 01:11 AM
  [ # 479 ]

Wat is het toch ook een fantastische wagen he!
LPM weigert weer om fatsoenlijk tot leven te komen. De bdp sensor is vervangen. Met als resulaat niks.Terwijl na het doormeten nu wel weer een signaal afgeeft.

Dan maar de onstekingsmodule vervangen. Met uiteraard heel veel waardering van de wagen zelf startte ze natuurlijk niet.

De garage heeft hem vandaag dan eindelijk aan de prata gekregen. Maar hoe dat wilde ik niet horen zei de beste man. Het klonk wel zo verschrikkelijk beroerd. Dus moter afgezet en wederom niet willen starten.

Het lijkt erop dat de auto niet genoeg benzine krijgt om fatsoenlijk te lopen. Op LPG liep ze weer prima, maar aangezien de auto start op benzine is dat niet prettig te noemen. Nu krijgt de garage de auto ook niet meer gestart.

Dus probleem zoveel. Wat kan het zijn? Iets mis in de ecu? Ik heb zelf verder geen ideeen meer want nu is echt alles vervangen. Rolling Eyes
Een echte soapauto!! Wink

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3107

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 01 augustus 2009 01:33 AM
  [ # 480 ]
Arjan Verkade schreef:

Ik wist niet dat dit zelfs een katloze automaat was Wink

Te herkennen aan het BX 19 GTi plaatje achterop.

Dat is het ook niet. Plaatjes zeggen niks over de motor. Hooguit over het bouwjaar.

@ Henk: het ding reed dan ook alweer veel te lang “goed”. Dat was de goden verzoeken natuurlijk.

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  

32 van de 39
« Eerste  < Vorige 30 31 32 33 34 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook