5 van de 39
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »

Willems BX GTI automaat (operatie red LPM deel 274 geslaagd)
Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6134

- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Gepost: 16 juni 2008 10:57 PM
  [ # 61 ]
BX19TZI schreef:

[...]
Ik rij 120. En opeens lijkt die wel te ontkoppelen ofzo. Auto schiet in de vrij en km teller zakt ook meteen naar 0 (terwijl ik nog 100 rijd) motor loopt keurig stationair al zoekend naar een mooie plek @ de vluchtstrook.

Wat kan dit zijn?
Ik denk zelf dat het aan de afstelling van de bak ligt [...]

Bakje behoorlijk gaar, ben ik bang. Ik denk dat de bak op z’n minst sterk vervuild is. Olie wisselen, eventueel additieven voor een grote schoonmaak in het inwendige, daarna om de paar honderd tot duizend km olie wisselen (tot alles mooi rood ziet, qua olie dan en er geen troep meer meekomt) en veel bidden. Revisie kost namelijk zo’n € 1600,-...

Profiel  

Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542

- AX GT injection ph1
Gepost: 17 juni 2008 02:04 AM
  [ # 62 ]

Laughing

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 974

Gepost: 18 juni 2008 11:43 AM
  [ # 63 ]

Zo het ding heeft gewoon APK. Altijd fijn. Cool

Wat nog moet gebeuren is beide aandrijfassen voor vervangen en dan rijdt ze weer goed. Eindelijk lijkt er langzaam een eind te komen aan de ellende met de auto. Daarna overweeg ik beide Bx-en te verkopen. Deze auto heeft de liefde die ik had voor bx-en zwaar bekoelt.

De vraagprijs voor de witte 16v bedraagt 2750. (hoeft niet weg Very Happy )
De vraagprijs voor de gasbak is 850. (na het vervangen van de aandrijfassen uiteraard). Ding kan nu iig weer jaartje voorruit.

Maargoed het is een gedachte. Ik weet nog niet zeker wat ik wil, maja een fiets is soms toch betrouwbaarder. Wink

BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3107

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 18 juni 2008 03:27 PM
  [ # 64 ]

@ plannen:  what

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  

Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6134

- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Gepost: 18 juni 2008 11:03 PM
  [ # 65 ]
Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 18 juni 2008 11:53 PM
  [ # 66 ]
Hilko16TZI schreef:

Shocked € 850,- met die versnellingsbak? Laughing

Dream on… Cool

je weet niet wat er mis mee is Wink Kan ook nog afstelling zijn Cool

En als je een andere Bx GTI aut met LPG onderbouw te koop weet voor 850 moet je me even vertellen waar Laughing (en nederlands kenteken en net nieuwe apk)

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

Autofan
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3355

- 2CV Auto
Gepost: 19 juni 2008 12:09 AM
  [ # 67 ]
McDean schreef:
Hilko16TZI schreef:

Dream on… Cool

Ja als het de afstelling is dan zal het een goede koop zijn en niet duur, maar dat ALS doet het hem. Voor je het weet moet er een nieuwe automaatbak onder of een goede gereviseerde oid… Dan heb je een slechte koop gedaan…

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten

Gepost: 19 juni 2008 12:16 AM
  [ # 68 ]
Hilko16TZI schreef:

Dream on… Cool

De bak is gister opnieuw afgesteld. Olie was nog op peil. Ik heb zowaar 140 gereden gister. Ding schakelt heel rustig en netjes. Maar een andere bak is onderweg. Voor de zekerheid. Very Happy Altijd handig reserve onderdelen.

En idd een bx met lpg onderbouw vind je nergens. Verder loopt die als de brandweer. Kan een tijdelijke opleving zijn uiteraard Laughing magoed ik krijg weer langzaam vertrouwen terug in dit kreng.

BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 19 juni 2008 12:25 AM
  [ # 69 ]
mssl schreef:
McDean schreef:
Hilko16TZI schreef:

Dream on… Cool

En als je een andere Bx GTI aut met LPG onderbouw te koop weet voor 850 moet je me even vertellen waar Laughing (en nederlands kenteken en net nieuwe apk)

en 300k op de teller? Ik vind het allemaal niet zo spectaculair Daan Wink

km stand doet me niks Wink  blokkie loopt mooi!

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten

Gepost: 19 juni 2008 11:45 PM
  [ # 70 ]

Hierbij een paar kiekjes.
Ik steun ook het nederlands elftal een btje. Iig trekt de BX wel wat weer bekijks. Wink

Voor de rest lekt het ding idd bak olie, want de keerring is gesneuveld. Maja constant checken en bijvullen gata nog prima. Ik hoop volgende week de aandrijfassen te laten vervangen en dan is het keerring probleem ook meteen opgelost. Smile

Profiel  

Poekoek
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3865

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 20 juni 2008 03:20 AM
  [ # 71 ]

Henk, moet je je ondertitel niet een keer wijzigen in: Trots op mijn BX 19 GTI Automaat op LPG?

Profiel  

McDean
> 7000 berichten

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 20 juni 2008 02:44 PM
  [ # 72 ]

hehhehe ziet er goed uit die leeuween? in de kofferbak!

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 30 juni 2008 08:38 PM
  [ # 73 ]

Ik heb dit topic even wat schoongemaakt.

Even ter info;

@ mssl,PrutsyLJ en oudelut,
Ik wil jullie via deze weg vriendelijk vragen om de regels van het forum na te leven Exclamation  Respect voor elkaar hebben staat hier duidelijk omschreven Exclamation

@BX19TZI, voor jou hetzelfde! Ik had je eigenlijk meteen willen bannen, maar doe dat niet! Op één voorwaarde.

Als je het niet kan opbrengen om respect voor iemand op te brengen, blijf dan weg Exclamation  Of we helpen een handje! Als ik woorden zoals “lul ” tegen kom, is het afgelopen (for life)

Wat jullie privé met elkaar hebben willlen we NIET weten.

Ik wil ondanks alles toch een pluim uit delen aan Mcdean en Evelien.
Die hebben ondanks al het geleuter hier toch correct weten te reageren!

We gaan in dit topic verder over de BX. En niets meer dan dat!

Elkaar afzeiken resulteert in een ban Exclamation

Zo, nu koffie

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten

Gepost: 01 juli 2008 09:57 PM
  [ # 74 ]

Hier spreekt de boeman Wink

Daan was hier gister met zijn broer geweest en alles is geregeld. We hebben inderdaad een conflict gehad maar dat wat mij betreft nu helemaal voorbij.

Daan heeft gister alle onderdelen afgegeven. Waarvoor mijn dank.  Very Happy Met de auto komt het uiteindelijk wel weer goed.

Wat mij dan nog rest is excuses te maken aan Daan en Evelien. Ik geef toe ik ben vaak wat lomp en wat hard. Maar misschien had ik me gewoon niet zo moeten laten gaan. Ik mocht blij zijn dat Daan me wilde helpen. Ik heb er in ieder geval een hoop van geleerd. Nogmaals sorry Daan en Evelien.

Verder moet ik ook excuses maken naar oudelut. Ik was niet zo blij met je reactie in mijn topic maar had daar niet zo op mogen reageren. Het is gebeurd. Sorry daarvoor.

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 01 juli 2008 09:58 PM
  [ # 75 ]
BX19TZI schreef:

Hier spreekt de boeman Wink

Daan was hier gister met zijn broer geweest en alles is geregeld. We hebben inderdaad een conflict gehad maar dat wat mij betreft nu helemaal voorbij.

Daan heeft gister alle onderdelen afgegeven. Waarvoor mijn dank.  Very Happy Met de auto komt het uiteindelijk wel weer goed.

Wat mij dan nog rest is excuses te maken aan Daan en Evelien. Ik geef toe ik ben vaak wat lomp en wat hard. Maar misschien had ik me gewoon niet zo moeten laten gaan. Ik mocht blij zijn dat Daan me wilde helpen. Ik heb er in ieder geval een hoop van geleerd. Nogmaals sorry Daan en Evelien.

Verder moet ik ook excuses maken naar oudelut. Ik was niet zo blij met je reactie in mijn topic maar had daar niet zo op mogen reageren. Het is gebeurd. Sorry daarvoor.

very good

Voor vleeswaren, gaan we wel naar de slager Laughing

Profiel  

5 van de 39
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook