Gisterenavond zijn de eerste meters weer gereden in dit hok. Zowaar lijkt het er op dat het deze keer allemaal lekvrij werkt. Vanavond nog even wat puntjes op de I zetten, en dan zou het goed moeten zijn.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Ik zet hem liever tegen een boom aan.
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Na de Mercedes is dit natuurlijk een verschikkelijk snelle auto!
Goed de BX rijdt weer. Hij heeft wel weer problemen met ontluchten. Ding heeft 1 nippel en die is helemaal dol. (vlakbij de kachel) Jullie enig idee hoe dat op te lossen? Anders gaat dioe morgen naar garage voor nieuwe slangen en nippel.
De automaatbak moet nog even afgesteld maar dat ik ook prima te doen. Ding is iig weer lekvrij. Ik hoop dat die dinsdag weer rijd want dan gaat de 16v weer naar de garage. Ik hou jullie op de hoogte.
Iig tot zover bedankt Koos (lj)
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
mssl schreef:Poekoek schreef:Na de Mercedes is dit natuurlijk een verschikkelijk snelle auto!
De enige overeenkomst is: het zijn beide kamperbakken De benz is patserig en de BX lekt lekker voor de deur.
Inderdaad de benz is echt goddelijk. rijdt fantastisch. Mis alleen het veercomfort. Maar mssl en ik die komen wel binnenkort naar een meeting met een benz. (patseren 4 life )
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Het ding is te ontluchten met een griptang. Maar goed, ik vind het voorlopig ff goed geweest met dit pauperhok .
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
beunen met een schroevendraaier enzo en hij doet het weer toch koos?
koos plaatst morgen het verslag
Gister was Ab hier.
Hij wilde de gasbak nog ff zien. Die stond in de garage box met het ontluchtingsprobleem. De nippel was dol dus dara moest wat op bedacht worden. En zowaar ab kwam op een idee. Het mooie was dat het ook nog werkte ook. Ding is goed ontlucht en rijd als de brandweer. Er waren eerst nog wat problemen met het gas maar ook dat is over. De stekkers zaten niet helemaal goed vast. Ook dat heeft Ab gefixed. Ik zeg mooi werk ab.
Vanavond was koos (lj) hier nog en hebben we de automaatbak afgesteld. Ik zeg ook puik werk van koos. (ik keek er naar) Maar ook dat werkt. De auto schakelt en rijdt heerlijk. Ik ben zeer tevreden.
Voor al de werkzaamheden erg bedankt lj. TOP werk heb je geleverd. Respect!
Verder heb ik auto vandaga meteen getrakteerd op een nieuwe audio set. Nu mag ook deze auto weg, want de benz wordt mijn enige auto.
Vraagrpijs is 1250. Met audio van kenwood.
Verder nog wat kleine dingetjes die ik gefixed wil hebben. Even kijken hoe het zit met de stoelverwarming enzo. Iemand enig idee waar ik moet beginnen. Ik wil het allemaal weer werkend hebben. Voorlopig kan ik iig weer heel hard lachen bij de pomp. Want ding werkt perfect.
Stoelverwarming zitten stekkers onder je stoel. Even doormeten met een ohm meter, denk dat je dan kan testen of de verwarmingselementen nog goed zijn. Zijn ze nog goed zoek dan verder vanaf die stekkers lijkt me
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
ontluchten is zo simpel
Status Quo schreef:ontluchten is zo simpel
alsof je snoep steelt van een slapende baby?
Nee, eerder alsof je met een schroevendraaier wat dingen los moet draaien.
Autofan schreef:Status Quo schreef:ontluchten is zo simpel
alsof je snoep steelt van een slapende baby?
Naar mijn weten kunnen baby’s prima ontluchten
Vertel mij wat.
En de krukaskering van dit rijdende hondenhok ligt er uit.