Hallo lieve mede-forummers!
Op zoek naar een draadje over de aankomende Waggelmeeting van de CCNL, ving ik bot. Mijn vraag in deze is dus: wie gaan er naar de Waggel? Ik zelf ga sowieso, maar ik ben gewoon benieuwd wie er nog meer van plan zijn te komen.
Meer informatie is hier te vinden
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Een BX waggelt niet, dus ik heb geen idee wat ik er zou moeten doen
Test
Totaal aantal Berichten: 367
- LN/LNA 11 RE Cannelle
- Xantia Turbo CT VSX break
Uiteraard
Groet, Rogier
Is misschien wel leuk om te doen ja, heb er al meerdere dingen over gehoord.
Schijt aan originaliteit.
Thijsvandebles schreef:Een BX waggelt niet, dus ik heb geen idee wat ik er zou moeten doen
Gezellig kamperen? Ik ga toch ook met een Visa. Bovendien zal je niet de enige zijn met een BX. Het leuke van de Waggel is, dat juist alle types er vertegenwoordigt zijn.
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
We komen uiteraard lekker meewaggelen
Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Misschien kom ik ook wel met een BX (weliswaar een leenbx), die dan halverwege omgewisseld wordt voor m’n visa. En als de visa nog niet klaar is, ben ik er met de eend.
Heb er zin in.
Natuurlijk zijn we van de partij.
En, het leuke van de CITROEN CLUB is dat alle types welkom zijn, het is geen type club. Ik ben alleen maar lid van die club, en niet van een TYPE club omdat het juist zo leuk is om ook andere citroens dan alleen eenden etc. te zien op zo’n meeting. Een ander groot voordeel is dat het dus ook van alle leeftijden is.
Dus, komt allen, hahahaha, het is gewoon een gezellige relax meeting met leuke autospelen en veeeeeel meer.
Tot dan (wie er dan ook komt)
Greatnix Spookeend
@spookeend: mooi, jij bent er ook weer! Ben wel benieuwd naar je audio dit jaar. Als ik je website goed heb begrepen heb je niet stil gezeten in ieder geval.
Project Cabrio