3 van de 20
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

Thuismeeting > CitrOverslag 2008 op 17-05-08 (deel 3)
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8480

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 18 mei 2008 04:07 AM
  [ # 31 ]

Het is nog steeds gezellig, Richard….

Profiel  

Gepost: 18 mei 2008 04:29 AM
  [ # 32 ]

En nog steeds…

Profiel  

Sparks
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 622

- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
Gepost: 18 mei 2008 04:38 AM
  [ # 33 ]

T’is hier erg stil Rolling Eyes

Ik ga mijn slaapplaats voor de nacht maar eens opzoeken. Nog veel plezier daar en trusten voor straks.

Profiel  

stefaan5089
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1142

Gepost: 18 mei 2008 02:14 PM
  [ # 34 ]

GOEIEMORGEN!!!! alhoewel, is bijna middag.

Was maar kort in Overslag gisteren, maar het was er HEEEEELLL gezellig.
Trouwens Marc: bedankt om mee te mogen rijde in de Trax. Was echt geweldig very good .

Ben zelf pas uit bed (ivm een ander feestje) met een lichte vorm van serieuse hoofdpijn Confused . Ik hou het op een verkoudheid (die ik vorige week al had), maar volgens mijn vrouw is het een mannelijk poezebeest Rolling Eyes .

Heb nog geen fototopic gevonden over de meeting (ook nog niet echt gezocht Surprisedops: ), maar hier zijn toch al mijn foto’s:

Nog veel plezier daar in Overslag, ik zoek nog FF de zetel op Confused .

C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
      AX 1.0 Tonic ‘95

Profiel  

Art
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3174

- CX 2500D
Gepost: 18 mei 2008 02:49 PM
  [ # 35 ]

Goedemorgen allemaal!.

Het was weer in 1 woord geweldig gisteren Very Happy   .Ik ben zelf niet blijven slapen, maar rond half 12 s,avonds weer huiswaards gekeerd. ff voor half 2 was ik weer thuis na een heerlijke rit in de cx. Aan de ene kant jammer dat ik niet ben blijven slapen, aan de andere kant vond ik het er niet minder gezellig om, en ben ik wel blij dat ik vandaag nog een hele dag heb hier Wink  . @ Stefaan: Mooie foto,s very good , ben ook erg benieuwd naar de verhalen en foto,s van de rest. Zelf heb ik maar een paar foto,s gemaakt onderweg, het was gewoon te gezellig waardoor er bij mij helaas weinig van foto,s maken terecht is gekomen Surprisedops:  .  Ik zal ze vanavond posten, ga zo eerst de cx maar even afspuiten, de rondrit gister was niet geheel zonder bagger verlopen Laughing  .  Heeft de jaegermeister nog gesmaakt trouwens?  Hij was ijs en ijs koud! 

Ben ook erg benieuwd of Wes zijn netkousen nog geshowed heeft Laughing  Wink

Nog een beetje lekker geslapen allemaal?

Marc en z,n vrouw/vriendin ,Bedankt voor de gastvrijheid!!  toppie, volgend jaar weer????

Citroen CX2500D bj 1981

Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)

Profiel  

Sparks
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 622

- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
Gepost: 18 mei 2008 02:57 PM
  [ # 36 ]

T’is rustig hier….. iedereen wordt wakker in het cafe…... zegt dat wat over de deelnemers Wink

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6124

Gepost: 18 mei 2008 03:03 PM
  [ # 37 ]

Goedemorgen allemaal.

Wat vond ik het gisteren verschrikkelijk…

...om naar huis te gaan.

Aan de andere kant, ik drink niet en of ik het om 4 uur ‘s nachts nog steeds zo gezellig had gevonden tussen de drankorgels… Maar ik mis nu ook de morning after en het opnieuw oplaaien van de pret en eventueel de bbq (?).

Dankjewel Marc (en vriendin) voor deze onvergetelijke start van een nieuwe jaarlijkse traditie. Volgend jaar ben ik er zeker weer bij en Suus hopelijk ook, want die heeft zich ook prima vermaakt.

Bedankt ook voor de baggerrit. Niet alleen omdat ik vandaag daarom weer een stukje mag rijden (naar de wasbox), maar ook omdat de rit zelf geweldig was.

Ik kan nog wel even door gaan, er waren zoveel mooie momenten, maar ik sluit even af met een plaatje (van Stefaan). Moet je Ron hier zien kijken: “gnnn, dat is toch geen CX zo… moet je maar eens naar de mijne kijken, DAT is pas een CX!” Laughing

Profiel  

Art
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3174

- CX 2500D
Gepost: 18 mei 2008 03:17 PM
  [ # 38 ]

haha haha haha   Ja, z,n gezicht spreekt boekdelen haha.
Maarja, Ron,s cx is gewoon in nieuwstaat!! very good love6 halelujah

Citroen CX2500D bj 1981

Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)

Profiel  

Gepost: 18 mei 2008 04:00 PM
  [ # 39 ]

Dan heb je hem net niet horen ‘opstijgen’ lol

Profiel  

RonK.
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2948

- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Gepost: 18 mei 2008 05:41 PM
  [ # 40 ]

@ jaco ....................

Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Geweldig moment gekozen ............... MOOI, en ik vond die CX ook erg tof hoor.  Alles heeft zijn charme.

@ Marc

Haar baasje komt ook piepend en knarsend omhoog, ben je niet wat verward .....  Wink

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7792

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 18 mei 2008 05:49 PM
  [ # 41 ]

BREAKING NEWS DIRECTLY FROM OVERSLAG!!

Na een inspectie van de koelkast en de daarin aanwezige hoeveelheid vlees hebben de resterende aanwezigen besloten de gas-BBQ nog maar eens op te stoken Cool

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7792

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 18 mei 2008 05:55 PM
  [ # 42 ]

Nee, Heaugervorscht is rond half twaalf al op huis aan gegaan.

Hier liggen inmiddels de varkenssaté‘s gaar te worden. Maar even flink doorbakken want ze hadden gister al op moeten zijn… Mr. Green

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6124

Gepost: 18 mei 2008 05:59 PM
  [ # 43 ]
DigiDaan schreef:

BREAKING NEWS DIRECTLY FROM OVERSLAG!!

Na een inspectie van de koelkast en de daarin aanwezige hoeveelheid vlees hebben de resterende aanwezigen besloten de gas-BBQ nog maar eens op te stoken Cool

Graag gedaan. Wink

Lekker man! Hoeveel is er nog en tot hoe laat kunnen jullie daarmee vooruit? Heeft het voor mij zin om nog even die kant op te komen? Cool

By the way: waar blijven alle foto’s en filmpjes?

Profiel  

RonK.
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
Gepost: 18 mei 2008 06:00 PM
  [ # 44 ]

Zal ik me hierbij ook maar aansluiten dat een een tof weekend was.

Leuke rondrit zelfs met een file in het zeeuwseland, die zijn daar dus ook niet te vertrouwen. File hier nooit hoor Wink

Verder gezellige mensen, de BBQ en de distileer afsluiting.

O nee de echte afsluiting was om het bed te delen met Patrick in de vouwwagen.

Tonge wat kan die beste jongen jongen toch erg goed een Ami boxer met een kruissnelheid van 1oo km per uur door de westerscheldetunnel imiteren.

Daarvoor ook mijn grote dank.

Wendela die op nootjes zit en gompy die na vanochtend door het leven gaat als Zom(p)bie.

Ikzelf heb mijn inburgingscursus volledig verknalt door een doos frikandellen op de grond te pleuren…... Surprisedops:

Dat was trouwens geen enkele moeite.

Laat de foto’s maar komen.

Met groet Ronk ........... waarom dit nu weer huh

Profiel  

RonK.
> 2000 berichten

- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
Gepost: 18 mei 2008 06:03 PM
  [ # 45 ]

Eet smakelijk daar`...................... Cool

Vergeten jullie de leverworst niet.

Profiel  

3 van de 20
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren