Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Ik heb genoten van Overslag en alle activiteiten die het dorpje te bieden heeft.
Wie zijn er nu nog allemaal dan? Eet smakelijk en ik drink een Palm op jullie hier in Dorst.
garagestmarien schreef:Ik heb genoten van Overslag en alle activiteiten die het dorpje te bieden heeft.
Wie zijn er nu nog allemaal dan? Eet smakelijk en ik drink een Palm op jullie hier in Nadorst.
logisch als je in Nadorst bent
Citroen c32 Hilton XLS
mssl schreef:geoarthc35 schreef:garagestmarien schreef:Ik heb genoten van Overslag en alle activiteiten die het dorpje te bieden heeft.
Wie zijn er nu nog allemaal dan? Eet smakelijk en ik drink een Palm op jullie hier in Nadorst.
logisch als je in Nadorst bent
Ha ha ha
Citroen c32 Hilton XLS
r.kerstens schreef:Eet smakelijk daar`......................
Vergeten jullie de leverworst niet.
Zijn de knakworstjes eigenlijk allemaal al op?
Ik kan me goed voorstellen dat één of andere dronken lor vanmorgen bij het wakker worden meteen een blik knakworsten en een leverworst naar binnen heeft gewerkt….
- BX 1.9 TURD, de Euro
jaco schreef:r.kerstens schreef:Eet smakelijk daar`......................
Zijn de knakworstjes eigenlijk allemaal al op?Ik kan me goed voorstellen dat één of andere dronken lor vanmorgen bij het wakker worden meteen een blik knakworsten en een leverworst naar binnen heeft gewerkt….
Die zijn als ontbijt gebruikt.
garagestmarien schreef:jaco schreef:r.kerstens schreef:Eet smakelijk daar`......................
Zijn de knakworstjes eigenlijk allemaal al op?Ik kan me goed voorstellen dat één of andere dronken lor vanmorgen bij het wakker worden meteen een blik knakworsten en een leverworst naar binnen heeft gewerkt….
Die zijn als ontbijt gebruikt.
dabedoelik.
Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
jaco schreef:r.kerstens schreef:Eet smakelijk daar`......................
Nou en ...... ops: ops: ops: Dussss
De frikandellen waren vies
Totaal aantal Berichten: 15704
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
De laatste knakworsten hebben we net nog even gelatelunched op de gasbbq
Totaal aantal Berichten: 15704
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
oops verkeerde topic…
graddus schreef:Zo de laatste der mohikanen zijn hier ook vertrokken (Wes, Daan en Michiel).
Remember guys, what happened in Overslag stays in Overslag
En nu naar de 2cv meeting die hier per verrassing ook gaande is op het dorp, even foto’s maken voor jullie, net in het voorbijgaan in elk geval al een Ami Super gezien.
- BX 1.9 TURD, de Euro
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
jaco schreef:By the way: waar blijven alle foto’s en filmpjes?
M’n rolletje is nog niet volgeschoten, dan nog laten ontwikkelen en afdrukken en digitaliseren en selecteren en bijwerken… duurt nog wel een weekje…
ieksEmmu schreef:jaco schreef:By the way: waar blijven alle foto’s en filmpjes?
M’n rolletje is nog niet volgeschoten, dan nog laten ontwikkelen en afdrukken en digitaliseren en selecteren en bijwerken… duurt nog wel een weekje…
Even op de kalender kijken hoor…
... hm ja, het is toch echt 2008!
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
iek voelde ook meer voor n rondje in de Trax dan de C6…
erg gaaf, zou er zo mn XM V6 voor in willen ruilen, maar dan wel verwarming er in klussen.
mssl schreef:Het beeldmateriaal komt maar traag opgang zeg !
Het echte beeldmateriaal zit natuurlijk op alle netvliezen gegrifd van zij die er wél bij waren.
Ach, zolang de thuisblijvers denken dat het een vieze gangbang was en zolang zij die er wel bij waren er herrinneringen voor het leven aan hebben, is iedereen blij toch?
En of Patrick mooi is of niet, dat boeit niet. Hij was er tenminste!!