Totaal aantal Berichten: 230
Geregistreerd: 24-08-2007
- ID/DS DS 21 Pallas BVH
Hoi
Ik heb een poging gedaan om volgens de volgorde van 142-0 mijn ds 20 af te stellen.
Bij het afstellen van de carb. liep ik tegen het 1e probleem aan.
Daar stond het stationair afstellen via de secundaire gasklep (wat ik al vreemd vond) , maar ik dacht niet van het boek afwijken en gewoon doen.
Dit had dus geen resultaat.tot ik paar blz. verder bladerde en daar de methode voor ally typen vond.
dit was de juiste en hier stond ook dat je niet aan de schroeven van de gaskleppen mag draaien.
Dit vreemd voorgevoel had ik al en bleek dus waar te zijn.
Nu krijg ik mijn ds dus niet 100 afgesteld en trekt ze slechter dan voorheen.
Iemand ervaringen hier mee?
gr Bjorn
Totaal aantal Berichten: 2864
Geregistreerd: 05-03-2006
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Kun je precies (liefst met foto’s) aangeven aan welke schroeven je hebt gedraaid?
Dat is makkelijker met je te beantwoorden.
‘Spirit of avant-garde’
Totaal aantal Berichten: 230
Geregistreerd: 24-08-2007
- ID/DS DS 21 Pallas BVH
Ik neem toch aan dat er hier ook meerderen zijn die hun halfautomaten volgens 142-0 hebben afgesteld , en hoe krijg in die sec gasklep weer terug afgesteld?
gr bjorn
p.s. foto’s maken gaat momenteel niet