4 van de 10
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »
   
Aanschaf GSA: vragen
CitZX1.8iFurio
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 917
Geregistreerd: 08-10-2007

- BX GTI 16V MK1
Gepost: 22 mei 2008 11:23 PM
  [ # 46 ]

Er zal altiijd wel iets technisch aan mankeren, maar wat juist zo prettig is, is dat deze GSA technisch helemaal nagekeken is op het moment dat ik ‘m zou kopen.

Citro: heb jij jouw GSjes uit Frankrijk gehaald?

—> Xantia 1.8 16V Elegance (2000), BX GTI 16V mk1 (‘89)
—> Vorige auto’s: Visa 14 TRS (‘85), BX 19 TZD (‘92), BX basis (‘86), Mercedes w123 300D (‘82), BX 19 TZD (‘91), BX 19 GT (‘86), ZX 1.8 furio (‘94), Peugeot 405 GRD (‘90)

Profiel  
 
CitZX1.8iFurio
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 917
Geregistreerd: 08-10-2007

- BX GTI 16V MK1
Gepost: 22 mei 2008 11:26 PM
  [ # 47 ]

Ik hebh niet zo’n heel goed zicht op de GS/A markt. Dus ik vraag me af waarom deze GS http://link.marktplaats.nl/159046833 zo goedkoop is.

Weet iemand dat?

—> Xantia 1.8 16V Elegance (2000), BX GTI 16V mk1 (‘89)
—> Vorige auto’s: Visa 14 TRS (‘85), BX 19 TZD (‘92), BX basis (‘86), Mercedes w123 300D (‘82), BX 19 TZD (‘91), BX 19 GT (‘86), ZX 1.8 furio (‘94), Peugeot 405 GRD (‘90)

Profiel  
 
Art
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3174
Geregistreerd: 12-07-2007

- CX 2500D
Gepost: 22 mei 2008 11:28 PM
  [ # 48 ]

Franse gsa hoeft natuurlijk ook niet altijd hard te zijn, zeker noord fr.  Daar regent het ook , en de gsa is toch ook al gauw 25 jaar oud, dusja, ook daar zullen ze niet eeuwig hard blijven. maar idd is daar de kans een betere te treffen wel groter.

Citroen CX2500D bj 1981

Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)

Profiel  
 
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 22 mei 2008 11:34 PM
  [ # 49 ]
CitZX1.8iFurio schreef:

Citro: heb jij jouw GSjes uit Frankrijk gehaald?

Op 1 na wel , ik ga voor technisch werk i.p.v. laswerk.

Profiel  
 
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 22 mei 2008 11:35 PM
  [ # 50 ]
Art schreef:

Franse gsa hoeft natuurlijk ook niet altijd hard te zijn, zeker noord fr.  Daar regent het ook , en de gsa is toch ook al gauw 25 jaar oud, dusja, ook daar zullen ze niet eeuwig hard blijven. maar idd is daar de kans een betere te treffen wel groter.

Klopt , maar de kans is wel veel grotr.
Wil je echt perfect dan moet je naar de binnenlanden. Aan de kustgebieden wil het ook wel mis gaan met de carroserie.

Profiel  
 
CitZX1.8iFurio
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 917
Geregistreerd: 08-10-2007

- BX GTI 16V MK1
Gepost: 22 mei 2008 11:41 PM
  [ # 51 ]

Maar goed, als ie hard is, is ie hard. En als ie technisch ook nog eens goed is, is het de moeite waard nietwaar? Tenzij je het interieur schijtlelijk vindt natuurlijk Wink

Ik hoop dat xm’metje snel op mn PB reageert, dan kan ik mijn ‘geest even opmaken’, zoals ze dat zo mooi in het Engels zeggen.

—> Xantia 1.8 16V Elegance (2000), BX GTI 16V mk1 (‘89)
—> Vorige auto’s: Visa 14 TRS (‘85), BX 19 TZD (‘92), BX basis (‘86), Mercedes w123 300D (‘82), BX 19 TZD (‘91), BX 19 GT (‘86), ZX 1.8 furio (‘94), Peugeot 405 GRD (‘90)

Profiel  
 
Art
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3174
Geregistreerd: 12-07-2007

- CX 2500D
Gepost: 22 mei 2008 11:46 PM
  [ # 52 ]

Op marktplaats staan trouwen ook weer een paar leuke gsa,s waaronder een cottage break.

Citroen CX2500D bj 1981

Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 22 mei 2008 11:47 PM
  [ # 53 ]

Bijna alle Nederlandse GSA’s zijn in meer of mindere mate aangetast door roest. Een handelaar op zijn woord vertrouwen is riskant. Persoonlijk vind ik de aanbiedingen op Marktplaats op dit moment aantrekkelijker dan de GSA die jij op het oog hebt.

Ik zou er heel goed over nadenken voor ik deze zou kopen…...

Citroen!

Profiel  
 
McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 22 mei 2008 11:53 PM
  [ # 54 ]

Vraag of je de GSA die je nu op het oog hebt, op de brug mag zien, bekijk hem dan gewoon goed.  Wink

tuurlijk moet je om je heen kijken wat er nog meer is
Wink  altijd goed!

MAar je gaat niet even kijken in zuid frankerijk of dat mischien een redelijk exemplaar is die 200 euro goedkoper is ? Rolling Eyes

Ik denk dat het belangrijker is dat de balken etc hard zijn dan een beetje roest op de motorkap, die heb je zo vervangen namelijk.

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  
 
CitZX1.8iFurio
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 917
Geregistreerd: 08-10-2007

- BX GTI 16V MK1
Gepost: 22 mei 2008 11:59 PM
  [ # 55 ]

Die cottage break is toch van citro-power? Wel heel gaaf, maar buiten mijn budget.

Wat het is met de aanbiedingen op MP. Van die GSA’s weet ik de staat niet zo goed, van deze weet ik het veel beter en weet ik dat ie technisch goed in orde wordt gemaakt.

Wat ook wel meespeelt is dat ik mijn GT daar kan inruilen, ben ik daar ook in één klap vanaf, want ik kan onmogelijk twee auto’s houden.

De twijfels die jullie hebben gaan iig allen over de hardheid en de eventuele roest. Dat zag er bij deze GSA wel allemaal heel goed uit hoor. En ja, wat betreft de onderkant ga ik af op wat de verkoper zegt, maar ik vertrouw hem. In het ultieme geval, kan ik morgen nog even vragen of ie m op de brug wil zetten. Maar ik ben benieuwd wat xm’metje te zeggen heeft eerst..

—> Xantia 1.8 16V Elegance (2000), BX GTI 16V mk1 (‘89)
—> Vorige auto’s: Visa 14 TRS (‘85), BX 19 TZD (‘92), BX basis (‘86), Mercedes w123 300D (‘82), BX 19 TZD (‘91), BX 19 GT (‘86), ZX 1.8 furio (‘94), Peugeot 405 GRD (‘90)

Profiel  
 
CitZX1.8iFurio
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 917
Geregistreerd: 08-10-2007

- BX GTI 16V MK1
Gepost: 23 mei 2008 12:06 AM
  [ # 56 ]

Hier nog twee foto’s waarop te zien is dat er op de deuren niks zit en ook op de vloer bij de bestuurder niks.

McDean: die motorkap is iid niet het grootste probleem. Het is gewoon jammer dat de originele bij een stormpje is opengewaaid en beschadigd en vervormd. Een nieuwe kap zit bij de deal in, maar allicht is het dus beter daar een andere voor te gebruiken, dan die er nu op zit.

—> Xantia 1.8 16V Elegance (2000), BX GTI 16V mk1 (‘89)
—> Vorige auto’s: Visa 14 TRS (‘85), BX 19 TZD (‘92), BX basis (‘86), Mercedes w123 300D (‘82), BX 19 TZD (‘91), BX 19 GT (‘86), ZX 1.8 furio (‘94), Peugeot 405 GRD (‘90)

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 23 mei 2008 12:14 AM
  [ # 57 ]

Die voetenbak voor ziet er niet goed uit. Is van dubbele plaat, en vaak rot. Vraag of je er met een hamertje op mag kloppen, dan weet je meteen wat de staat is.

Citroen!

Profiel  
 
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 23 mei 2008 12:16 AM
  [ # 58 ]
CitZX1.8iFurio schreef:

Die cottage break is toch van citro-power? Wel heel gaaf, maar buiten mijn budget.

Ja , die is van mij.

Er valt over inruil van de GT te praten hoor Wink

Profiel  
 
CitZX1.8iFurio
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 917
Geregistreerd: 08-10-2007

- BX GTI 16V MK1
Gepost: 23 mei 2008 12:16 AM
  [ # 59 ]

Wat moet je horen dan als het rot is en je klopt erop? krokante korreltjes?

—> Xantia 1.8 16V Elegance (2000), BX GTI 16V mk1 (‘89)
—> Vorige auto’s: Visa 14 TRS (‘85), BX 19 TZD (‘92), BX basis (‘86), Mercedes w123 300D (‘82), BX 19 TZD (‘91), BX 19 GT (‘86), ZX 1.8 furio (‘94), Peugeot 405 GRD (‘90)

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 23 mei 2008 12:25 AM
  [ # 60 ]

Je hoort een dof geluid en ziet een deukje of gat ontstaan….

Citroen!

Profiel  
 
 
4 van de 10
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook