Ben nieuw hier op dit forum, en zit met een vraag. En hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen. Ongeveer een week geleden ben ik met mijn Xantia bij iemand achterop gereden. Tja nu zal men zeggen garagewerk, maar dat wordt een probleem. aangezien ik door ernstige ziket afhankelijk ben van een auto en ik inmiddels volledig ben afgekeurt, zit ik nu met het probleem hoe het een en ander op te lossen. Bij navraag bij een garage bleek al gauw dat er meer schade was dan zo op het oog te zien is. Afgezien van de bumper en gril die kapot zijn, bleek dat de windtunnel met 2 vinnen voor de ventilatie en airco kapot is. 1 vin werkt nog maar de andere dus niet meer, g1 airco. Ook is de radiateur verschoven, en hangt schuin naar achteren. En nog vele dingen meer. U begrijpt wel een flinke tegenvaller, de auto rijd nog wel, maar moet gerapareerd worden. En ik heb al begrepen dat dit mij veel geld gaat kosten, tussen de 800 en 1000 euto. Maar door alle kosten die ik hier heb is dit voor mij g1 haalbare kaart meer. En zou ik dus de auto weg moeten doen, terwijl dit voor mij de enigste manier is om af en toe eens weg te kunnen gaan. Zijn er nog mensen in deze wereld die mij zouden kunnen helpen met het herstellen van de schade. Ik zou mijn auto ontzettend missen als ik die niet meer had. Misschien is er iemand die met hulp van mezelf, er enigszins voor zorgt dat de schade weer hersteld wordt. Let wel ik heb helaas niet al te veel geld meer op het moment en afhankelijk van hulp van anderen. Met vriendelijke groet Alex.