











































Totaal aantal Berichten: 27947
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gister een jaloezie bij van der Laan opgehaald
Na wat schoonmaak werk vanmorgen is dit het resultaat.
Ik vind het goed passen bij mijn CX
Gisteravond in het donker gereden, het verschil met de nieuwe lampjes in het dash is duidelijk te merken. Ik kan nu savonds zien hoeveel benzine er nog in zit
Niet dat je daar vrolijk van wordt want meestal is dat slecht nieuws…
Ziet er goed uit! Ben nu aan het twijfelen wat ik zelf mooier vind, diegene die ik heb met twee van die steuntjes of zo als jij hebt met één… Hmm…
Ex: CX 22 TRS, CX 25 GTi Turbo 2
Huidig: C5 X Hypnos






















Totaal aantal Berichten: 3907
Geregistreerd: 26-03-2005
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Arjan Verkade schreef:Gister een jaloezie bij van der Laan opgehaald
![]()
Na wat schoonmaak werk vanmorgen is dit het resultaat.
Ik vind het goed passen bij mijn CX
..
leuk !
ik heb er ook nog eentje liggen, dezelfde.
het onderste steuntje in het midden zit er niet meer op (zoals bij mij).
zit ie bij jouw dan wel stevig op de ruit of kan ie veel op en neer ??
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
Mooi
Citroënloos
























Totaal aantal Berichten: 5492
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Apart…. misstaat niet, allleen dat doorhangen vind ik wat minder.
De derde(?) remlicht zal nu wel geen nut meer hebben…
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?












































Totaal aantal Berichten: 27947
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Thanx!
Op de snelweg springt het beetje heen en weer geloof ik
Maar klappert nergens tegenaan.
Ik wou speciaal deze uitvoering omdat ik dit mooi vind doorlopen in de T spoiler












































Totaal aantal Berichten: 27947
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
GWHENDRIKS2 schreef:Apart…. misstaat niet, allleen dat doorhangen vind ik wat minder.
De derde(?) remlicht zal nu wel geen nut meer hebben…
Volgens mij hangt die ook niet door, er zit alleen wat beweging in.
Dat het met een boog loopt komt gewoon omdat ze achterruit hol dus, daar is die dus naar gevormd
Dat heb ik gisteravond al gekeken, doordat het pootje mist is het 3de remlicht gewoon prima zichtbaar


























Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
En gaat ie er ook harder van?
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Ex: CX 22 TRS, CX 25 GTi Turbo 2
Huidig: C5 X Hypnos












































Totaal aantal Berichten: 27947
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Geen idee, jij ben de expert op dat gebied
Misschien meer downforce


























Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Meten is weten…
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!












































Totaal aantal Berichten: 27947
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Kan niet op zijn top rijden, dat trekken de bandjes niet
Arjan Verkade schreef:Thanx!
Op de snelweg springt het beetje heen en weer geloof ik
Maar klappert nergens tegenaan.Ik wou speciaal deze uitvoering omdat ik dit mooi vind doorlopen in de T spoiler
hmmm , ik vind de jaloezie idd erg mooi (heb er ook een op de trs) maar in combinatie met de turbospoiler is het naar mijn smaak net iets te veel van het goede.
Klapperen?: stoelpootvilt tussen de randen laat ‘m extra stevig zitten.
CX 2.2 TRS; voorheen: CX 2.2 Croisette en 2x BX 1.9 TZI.





















Totaal aantal Berichten: 2864
Geregistreerd: 05-03-2006
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Ik heb dat opgelost door de bovenste horizontale raamstijl los te schroeven, op dezelfde plaats gaatjes te boren in de luxaflex, en deze dan met dezelfde schroefjes weer vast te zetten.
Èn jatproof èn geen gerammel.
Zoals aangegeven wel viltjes onder de pootjes, anders schuurt ze het raam kaal…
Als ik de foto’s zo zie deel ik de mening van Ysbrand: de luxaflex i.c.m. de turbospoiler is een bietsje tè lomp; bij het kleine non-GTI spoilertje oogt het beter….sorry.
Ach; als je het zelf maar mooi vindt toch?!
‘Spirit of avant-garde’




Totaal aantal Berichten: 299
Geregistreerd: 06-05-2007
- CX 22RS brk "Jacky Brown"
- Jumpy 2.0HDI
- Xantia 2.0 16V
cx25gtit2 schreef:ook ik heb zitten stoeien met die dashboard klepjes (wie niet?).
ook steeds weer breken de hoekjes uit, met name van het centenbakje….. zonder dat ik die gebruik zelfs….
en mijn linker is nu ook weer kaduk….
om mijn vorige linker te vervangen moest ik geloof ik het dash rond het tellerblok (de lunule) wat losser zien te krijgen om dat deel op te kunnen tillen om dat vakje te vervangen. anders niet genoeg ruimte.
deed jij dat net zo ?? of andere truuk ??ik sprak net iemand die de veertjes uit de klepjes heeft gehaald, en de klepjes verder niet gebruikt. dat is ook wel een idee.
want met name dat centenbakje breekt vaak uit - er staat constante veerdruk op. ik heb al eens gedacht om de binnenkant van het dekseltje te verstevigen (met een plaatje of zo) zodat de veerdruk wat gelijkmatiger wordt opgevangen….. maar dan breekt weer het oogje uit van het schanier deel van het dekseltje….. zucht….
ik gan mijn linker en centenbakje maar weer eens vervangen, en denk dat ik mijn veertjes ook er maar uit haal. gewoon afblijven dan maar.
als je ze niet afsluit-op slot zet kan je die met wat voorzichtig optillen ws ook wel openen.straks zijn er geen reserve meer te vinden….....
Daarom is het ook van belang de kapotte bakjes niet weg te gooien!!
Ik heb er tot nu toe 4 gerepareerd, hiervoor moeten ze dan wel compleet zijn dus ook alle afgebroken pieletjes.
Ik zet er nog maar één veertje in terug.Als er mensen zijn die er niet uitkomen laat het maar weten