mijn vriendin heeft met haar saxo een ongeluk gehad.
gelukkig is ze zelf onbeschadigd, en de motorrijder waar ze de botsing mee had is wel gewond maar gelukkig niets blijvends.
met de saxo gaat het minder goed.
even op een rijtje:
airbag, achteras, rechterachterdeur, kniestuk onder c stijl en een velg en band.
de auto is uit 96, en volgens de politie total loss.
wat vinden jullie: slopen of repareren?
ik zelf overweeg repareren, iemand nog ideeen voor de onderdelen?
alvast bedankt
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Heb je dan niet voor minder geld eenzelfde Saxo waar je zo mee kan rijden?
Succes er mee verder
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Als ik zie wat voor schade jij wel niet hebt en wat voor schade mijn Saxo had, denk ik dat je beter een nieuwere kan kopen. Bij mij is de recht koplamp kapot, bumper voor, rechterspatbord, gril en de motorkap is een beetje verbogen, schade is 2200 euro!
Als je het zelf doet is het natuurlijk goedkoper, maar is het dan ook goed gedaan? Kijk, ik weet niet hoeveel ervaring je er mee hebt haha.
Succes
Music is like poetry.
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Het klinkt mij als een kostbare zaak in de oren, ik denk dat een andere Saxo een goedkopere oplossing is. Behalve als je voor heel weinig geld aan de onderdelen kan komen en het zelf kunt repareren, dan is het eventueel wel te doen.
Eveneens ben ik tevens ook.
die kosten is het vraagstuk.
de onderdelen en het spuiten kosten samen 1500 euro, de rest lukt zelf wel.
misschien wel veel, maar de auto is verder helemaal goed en met g3 gas.
als we deze saxo slopen en een andere kopen, mankeert er ook vast wel wat aan + dat ze erg blij was met haar saxo.
de beslissing is genomen: we gaan repareren.
bedankt voor het meedenken
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v