Gefeliciteerd, Stan!
Kwam de stoelverwarming nog goed uit, of hadden jullie toch nog wel mooi weer?
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
En? Ging het goed met de bruidsjurk?
het was lekker weer dus de stoelverwarming was niet nodig
en de jurk met sleep paste er perfect in.
we zijn erg blij dat we deze auto gekozen hebben om in te trouwen.
het is echt een plaatje.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Top en gefeliciteerd!
zo vandaag ff een apk-tje en we kunnen er weer een jaartje tegen.
zow naar 2 weken relaxt op vakantie te zijn geweest naar leiwen in duitsland zit de vakantie er weer op en begind maandag m’n dagelijkse werk weer.
de bx gaat als een trein en er valt weinig over te vertellen.
de wagen heeft alleen erg hard moeten werken in de bergen van duitsland op sommige stukken van de snelweg in z’n 3 met een toerental van rond de 4000 rmp en de auto vloog de bergen op met de caravan er achter.
het was voor mij de eerste keer om in de bergen te rijden met zo’n caravan maar wat een power!!!!
tijdens de rust pauze kwam er een fonkel nw c5 naast me staan en kreeg respect gebaren van die eigenaar wijzend naar m’n trouwe bx-ie.
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Dat gaat best lekker toch met een goed gewicht erachter
Als ik al bedenk wat ik niet achter mijn TRI (105PK) heb gehangen dan moet een 122PK toch ook wel alles van de plek krijgen.
Het zijn trouwens 2x dezelfde foto’s
En heb je die sideskirts al gemonteerd (of is dat oud nieuws en heb ik niet goed genoeg opgelet?)
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX