Jaeger schreef:Ik vind hem met spoilertje toch ook mooier (heb er zelf een )
Toen ik de mijne kocht heb ik ook even getwijfeld, had dezelfde leeftijd (pas volgende maand word ik 20),maar het is inderdaad een leuke auto.
Wat er nog niet is, kan nog komen
Gister gratis stikstof in de bandjes gekregen en heb ik alle pitjes en deukjes laten restylen. Ik kwam zelf op 2 deukjes, dat kostte me dan € 60,-. Die vrouw die zag er nog een 6tal meer dan mij en kwamen we op een prijsje van € 100,- voor 2 deuken en 6 pitjes. Leek mij geen gekke prijs zo…
Totaal aantal Berichten: 7778
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Uitdeuken zonder spuiten heb ik ook wel eens laten doen en ik heb alweer twee nieuwe plekjes ontdekt die gedaan mogen worden.
Als je er meer dan twee hebt is het inderdaad goed om even te onderhandelen, dertig euro vind ik wel een fors bedrag, alhoewel het er natuurlijk maar vanaf hangt hoe erg de deuken zijn.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Die van mij waren ong. die 2 grote ong. 8 á 10 cm…
Aardig groot dus..
Totaal aantal Berichten: 391
- Xsara 1.4i coupe
Jaeger schreef:Ik vind hem met spoilertje toch ook mooier (heb er zelf een )
Toen ik de mijne kocht heb ik ook even getwijfeld, had dezelfde leeftijd (pas volgende maand word ik 20),maar het is inderdaad een leuke auto.
Ik was (heel toevallig ) ook 19 toen ik de mijne kocht, heb NIET getwijfeld en vind em met spoiler ook veel beter uitzien. Zit nu nog te twijfelen of ik ook nog een dakrandspoiler op de mijne zet…
Xsara 1.4i ‘98 (01/02/2007 - 26/05/2012), TD-PR-15, Blue Mauritius,
kilometerstand bij inruil: 127.330
Net de dealer opgebeld voor een antennevoet, want die van mij is doorgeroest en ik wil graag die shortstick antenne van de nieuwe c5 erop hebben…
Dat voetje kost dus € 59,-! Ik ga dus wel ff op de sloop kijken of ze wat hebben… ik ga daar geen 60 euro aan besteden…
Gr Richard
Totaal aantal Berichten: 1012
- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Ik vind het spoilertje ook mooier hoor heb er zelf ook 1 en kijkt een stuk sportiever vind ik! maar die middenarmsteun is die origineel citroen of niet? ik had er 1 in me zx maar als ik die in de xsara zet is ie veel te hoog da rijd niet fijn en zo als het nou is is de middelconsole eigenlijk net te laag om fijn op de kunne steunen!
ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003
Net een bod geplaatst op een subwoofer… Het is een MGX (type niet vermeld). Hij heeft 400W piekvermogen en 200W RMS. Ik ga vanmiddag eens kijken of ik daadwerkelijk een onversterkte uitgang heb.
Maar hoe plaats ik dag ding rechtstreeks op mn accu?
Gr Richard
Totaal aantal Berichten: 5465
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Je zou eens op mijn site kijken.
Ik heb daar verschillende fotomappen aangemaakt met een fotoreportage van onder andere: Aanleggen bekabeling sub\versterker!
Ik heb ook nog een fotomap van een kofferbak verbouwing, ideal om daarop de sub vast te zetten.
Succes,
Gert
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
GWHENDRIKS2 schreef:Je zou eens op mijn site kijken.
Ik heb daar verschillende fotomappen aangemaakt met een fotoreportage van onder andere: Aanleggen bekabeling sub\versterker!
Ik heb ook nog een fotomap van een kofferbak verbouwing, ideal om daarop de sub vast te zetten.
Succes,
Gert
Zo wat een werk is dat Gert… Ik weet niet of ik dat allemaal zelf wel kan ... Er zijn zeker geen vrijwilligers die willen helpen haha
Hoeveel tijd nam het jou in beslag?
Gr Richard
Totaal aantal Berichten: 5465
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
r1Ch schreef:GWHENDRIKS2 schreef:Je zou eens op mijn site kijken.
Succes,
GertZo wat een werk is dat Gert… Ik weet niet of ik dat allemaal zelf wel kan ... Er zijn zeker geen vrijwilligers die willen helpen haha
Hoeveel tijd nam het jou in beslag?
Gr Richard
Ik dacht voor de signaal\remote kabel aan te leggen =\- 1,5 uur.
En voor de voedingskabel iets langer. En eigenlijk hoeft de achterbank er niet uit!
Een nadeel is, dat als je de voedingskabel via de motorruimte de interieur in wilt laten gaan. Dat je de goot in de motorruimte weg moet halen. En dit kan alleen als je de ruitenwisser en de afwerkstrip onder de raam weghaalt. En dit is eigenlijk niet te doen, zonder dat de verbindingstukken van de afwerkstrip kapot gaat.
Ik heb deze laten verwijderen bij de Glasgarage.
Ga der vanuit dat je misschien 2 uurtjes werk heb?
Mzll Gert
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Thx gert,, ik denk dat ik dat subje nog ff laat wachten
Verder heb ik mijn koelsysteem ontlucht, als ik weer ga rijden wil ik wel ff weten of de kachel nu wel voldoende warme lucht afgeeft.
(ontlucht bij kachelradiateur en thermostaathuis)
Wat me ook zorgen baart is dat de airbag lamp nu blijft branden.. werkt ie dan ook gelijk niet meer?
Gr Richard
Zijn er nog meer ontluchtingsnippels?
En moet ik dat van de airbag naar de dealer?
Gr
Kan dit dan ook bij mij zo zijn? Dan maar geen airbag meer…
Totaal aantal Berichten: 7778
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Bij oudere types willen de contactpunten van de airbags nog wel eens slecht worden, waarna het systeem storingen gaat geven. Ik zou in ieder geval even naar de dealer gaan om de computer uit te lezen op storingen en geen overhaaste conclusies trekken.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!