Dan bel ik wel even voor een afspraak, voor zover, bedankt.
Wat ik nu ook hoor is als ik mijn rechter voor raam open doe (wel elektrisch), piept deze, iemand enig idee hoe dat te verhelpen is?
Gr Richard
Kan silliconen spray oplossing bieden?
r1Ch schreef:Kan silliconen spray oplossing bieden?
Hoi Richard,
Ik zou eerst ff kijken of het geluid afkomstig is van je rubber aan de buitenkant vd ruit.
Groetjes,
Pieter
C4 Picasso 1.2 Puretech 130 SHINE EAT6 / Pack Lounge / Pack Detection / Pack Park Assist / Pack Safety / Pack leder ‘Claudia Mistral’ / Pack Connect NAV
Ik heb het rubber gisteravond ff schoongemaakt en nu piept ie niet meer, thnx…
gr Richard
De airbag lamp brandt niet meer!!! Ik had Dijkstra gebeld in Lelystad en zou dat uitlezen mij € 35 moeten kosten. Ik ben een hollander dus bel even Westerink in Harderwijk op. Deze meneer die ik aan de telefoon zei dat ik even met mijn hand onder de bestuurdersstoel moet graaien naar de draden en een beetje heen en weer gaan met die dingen (de computer gaat dan een nieuw rondje doen in de elektronica zei die). Ik dacht dat de meneer onzin vertelde en bedankte hem alvast voor de tip. Ik dus in mijn auto gestapt, op contact gedaan, graaien met die draden en contact uit en aan gedaan. Even later had ik de auto gestart en het lampje brande niet meer!!
Dus dit leek mij echt een goede tip van Westerink in Harderwijk!!
Gr Richard
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Dat is een bekende plek
Voor die 35 euro hadden ze het waarschijnlijk gesoldeerd voor je, zodat het niet meer voorkomt
Arjan Verkade schreef:Dat is een bekende plek
Voor die 35 euro hadden ze het waarschijnlijk gesoldeerd voor je, zodat het niet meer voorkomt
Nee, dat kostte het uitlezen… Belachelijk toch!?
Maar de ene keer brandt ie nu wel en de andere keer weer niet. Ik ga morgen ff de stoel denk ik loshalen en kijken hoe het gesteld is met de bedrading.
Morgen ga ik um eens heel goed verwennen! Wie weet een goede velgenreiniger, metallicwax en interieur schoonmaker?
Gr Richard
- CX 25 GTi Turbo 2
Meguiars voor alles
Die hebben alles wat je maar kan bedenken voor het schoonmaken/beschermen van onderdelen van je auto wel iets
Nice! Bestaat er ook iets die die zwarte puntjes kunnen weghalen die meestal aan de voorzijde zitten bij de dorpel?
- CX 25 GTi Turbo 2
Teer?
Volgens mij hebben ze tear and bug remover ofzo.
Zelf nog niet uitgeprobeerd
Neus anders een beetje op het forum rond daar, staan ook veel tips hoe je bepaalde dingen moet gebruiken e.d.
Wat een kutregen vandaag zeg! Morgen ga ik er wel mee verder…
Heb iig de lak al gewassen met valma shampoo en de velgen gereinigd met Sonax (nog wat ). Morgen ga ik de teer vlekjes verwijderen met Tarremover en zet ik um in de was. Daarna ga ik het interieur reinigen met een biologisch middeltje die lekker fris ruikt…
Kortom, niet zo’n productieve dag als ik had gehoopt!
Mijn elektrische raam links voor weigert… Ik vermoed zelf dat er een kabelbreuk ergens zit, want als de deur open is doet ie het wel. Iemand anders nog ideëen?
Gr Richard
- CX 25 GTi Turbo 2
Losse stekker misschien?