Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
DigiDaan schreef:
Ondanks dat ik het een lelijke auto vind, is dit een heel mooie foto.
Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Die witte Break is van Frank van Pelt. Volgens mij betreft het een CX 20, sowieso geen 2200. Die bestond toen namelijk niet meer en de CX 22 kwam pas met de Série 2.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
XMTurboCT schreef:Vandaag geleerd dat er in totaal 10 Tagora’s in Nederland zijn. De helft was op La Fête. Leuke dag en uiteindelijk ook mooi weer! De witte CX break was (als ik het me goed herinner) van ene Adri? Hij verkocht de modelauto’s en boekjes.
Groet, Arjan
Ik had begrepen dat er momenteel 23 Tagora’s in Nederland bestaan, waarvan het afgelopen jaar er een aantal uit Frankrijk zijn gehaald.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Mooie serie foto’s lieden. Het geeft een goede indruk van de opkomst.
Ieks: die lens geeft echt een leuk resultaat zeg, cheap ass of niet.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
XBXG schreef:XMTurboCT schreef:Vandaag geleerd dat er in totaal 10 Tagora’s in Nederland zijn. De helft was op La Fête. Leuke dag en uiteindelijk ook mooi weer! De witte CX break was (als ik het me goed herinner) van ene Adri? Hij verkocht de modelauto’s en boekjes.
Groet, ArjanIk had begrepen dat er momenteel 23 Tagora’s in Nederland bestaan, waarvan het afgelopen jaar er een aantal uit Frankrijk zijn gehaald.
Dat aantal is van een halfjaar geleden en alweer achterhaald. Er is een diesel geëxporteerd en er hebben zich nieuwe immigranten gemeld. Overigens bezit een aantal Tagora’s geen actuele APK.
XBXG schreef:XMTurboCT schreef:Vandaag geleerd dat er in totaal 10 Tagora’s in Nederland zijn. De helft was op La Fête. Leuke dag en uiteindelijk ook mooi weer! De witte CX break was (als ik het me goed herinner) van ene Adri? Hij verkocht de modelauto’s en boekjes.
Groet, ArjanIk had begrepen dat er momenteel 23 Tagora’s in Nederland bestaan, waarvan het afgelopen jaar er een aantal uit Frankrijk zijn gehaald.
En een tijdje geleden kwam ik er nog 1’tje tegen op de sloop.
Dat is er dus zowiezo al eentje minder.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Nu we het toch over Tagora’s hebben: bekijk dit filmpje eens en zet je geluid lekker hard.
Ik kwijl nog even door hier, want zoveel Tagora’s had ik nog nooit op 1 dag gezien (en stiekum was de Tagora ook de voornaamste reden om 300 km te rijden gisteren).
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Haha, dat was voor meer mensen het geval!
Leuke foto’s mensen, ze geven een goed beeld van de dag en hoe ik de dag zelf ook heb ervaren. Helaas ben ik er zelf niet toe gekomen foto’s te maken.
Dat er zoveel auto’s tussen staan die er eigenlijk niet tussen horen, vind ik persoonlijk wel jammer. Daar moeten we bij de volgende editie toch iets beters op vinden of strenger op toezien.
Ha Jaco,
Was idd wel jammer van die ‘vreemde’ auto’s. Maar goed, volgende keer beter.
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
jaco schreef:Leuke foto’s mensen, ze geven een goed beeld van de dag en hoe ik de dag zelf ook heb ervaren. Helaas ben ik er zelf niet toe gekomen foto’s te maken.
Dat er zoveel auto’s tussen staan die er eigenlijk niet tussen horen, vind ik persoonlijk wel jammer. Daar moeten we bij de volgende editie toch iets beters op vinden of strenger op toezien.
vond ik erg meevallen hoor, of je moet je geërgerd hebben aan die enkele SM, DS, R9, Solara, 404 Pickup…...
Meer “storends” heb ik niet gezien.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Ik weet niet hoe je het doet Daan, maar die plaatjes van jou zijn vaak het in lijsten waard!
in de categorie erg mooi valt de donkere cx die alleen aan de voorste zijkant geklikt is. Die wissers van de 604 doen het ook erg goed. Misschien is dat het wel wat me aanspreekt, met een klein detail het verhaal vertellen..
Maar toppertjes is wel .... de hond
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Gomp?? Waar was U!!!! We hadden nog wel een waakhond kunnen gebruiken.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 15702
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Ik heb ook nog een ultieme foto voor het cifocafe gemaakt, dus als het de firma zeelandnet. belieft om mij thuis nu eindelijk eens terug van internet te voorzien zal ik deze eens snel uploaden