stoterstangen90 schreef:jaco schreef:Leuke foto’s mensen, ze geven een goed beeld van de dag en hoe ik de dag zelf ook heb ervaren. Helaas ben ik er zelf niet toe gekomen foto’s te maken.
Dat er zoveel auto’s tussen staan die er eigenlijk niet tussen horen, vind ik persoonlijk wel jammer. Daar moeten we bij de volgende editie toch iets beters op vinden of strenger op toezien.
vond ik erg meevallen hoor, of je moet je geërgerd hebben aan die enkele SM, DS, R9, Solara, 404 Pickup…...
Meer “storends” heb ik niet gezien.
Ik heb me niet zozeer gestoord aan die auto’s op zich, want ze waren vrijwel stuk voor stuk een genot om te zien. Maar ik had liever gezien dat ze niet tussen de limousines stonden.
eXpelliarMus schreef:Gomp?? Waar was U!!!! We hadden nog wel een waakhond kunnen gebruiken.
ik zat niet al te ver van je vandaan Herr Wes Met remmen en zo te rommellen en daarna eten in een ENORME FOUTE eettent
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Er zijn over 2 jaar gewoon meer Parkeerwolven beschikbaar!! Dan komt het helemaal goed Jaco, ik heb er nu al zin an.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Ja, lekkere parkeerwolf was jij. Een beetje onder de kap van een CX gaan hangen en vervolgens een Xsara doorlaten…
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Ja, het was idd Frank van Pelt, kon niet op zijn naam komen.
Natuurlijk is het een 2.0, maar er is later een 2200 ingebouwd
cxfanatic schreef:Die witte Break is van Frank van Pelt. Volgens mij betreft het een CX 20, sowieso geen 2200. Die bestond toen namelijk niet meer en de CX 22 kwam pas met de Série 2.
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
Jeetje, Ernst: heb ik jou nu wéér misgelopen.
Ik lees bij een aantal meetingverslagen steeds dat jij er ook was, maar ik heb dan noch jou noch je CX gespot.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Jeetje, Ernst: heb ik jou nu wéér misgelopen.
Ik lees bij een aantal meetingverslagen steeds dat jij er ook was, maar ik heb dan noch jou noch je CX gespot.
nochtans kan je niet niet over de NOS CX heen kijken . Het was de eerste die me opviel.
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95
Totaal aantal Berichten: 7792
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik denk dat je net te laat was Wouter. We kwamen ongeveer tegelijkertijd aan (als ik me niet vergis) maar ik heb de NOS-auto nog wel zien rijden. Bij Bruchem vandaan..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ah, dan zal dat het zijn, want ik kwam op de heenweg ook al een SM en een CX tegen. Volgende keer beter.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX