ZIjn er in citroens ook de 1.4 TU multipoint blokken geleverd? Vast wel toch?
Ik heb nu een 1.4 TU monipoint liggen, en wil er multipoint van maken (hardware technisch gezien, dus ik hoef niet te weten hoe het met de electronica moet). Ik zoek (namelijk) een inlaat en een manier om 4 injectoren te huisvesten Het liefst ook nog een alu inlaat.
Als iemand foto’s heeft ben ik helemaal geholpen \o/
Ouwe mopperkont
Ik kan goed zien dat ie in de prak ligt maar niet zn inlaat
Ouwe mopperkont
D’r staan meerdere foto’s in dat album…de eerste foto zie je inderdaad alleen een geprakte ZX.
Kijk maar eens in de rechterbalk. Als je daar op een foto klikt, dan zie je ‘m links. Als je daar links dan nog een keer op de foto klikt, dan krijg je nog een grotere versie…..en dan is de inlaat toch wel goed te zien van meerdere kanten.
Ik snap wel hoe mijnalbum.nl werkt, maar ik zie niet meer dan een plastic kap. Ik wil het boutpatroon weten en doe de runners uit elkaar staan (even onderlinge afstanden (0-0-0-0) of oneven (00—00) etc
Maw, past de inlaat van een 14 MP op een 1.4monopoint.
Ouwe mopperkont
bvb. Berlingo 1.4i 1997?
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Tnx, begint er al meer op te lijken
Ouwe mopperkont