EW schreef:Leuk idee trouwens amsterdam: Citromobile met allen maar Xantia’s, ZX-tII, saxo’s, XM’s, Xsara’s, C1’s, C2’s, C3’s, C4’s, C5’s, C’6en, C8en en Evasions.
Dat wordt een sneu feest.
Gelukkig las ik gisteren dat de plannen wellicht bijgesteld gaan worden als binnenkort uit onderzoek blijkt dat de luchtkwaliteit in Amsterdam al verbeterd is.
Overigens ben ik tot nu toe slechts één keer (1x) met de auto IN Amsterdam geweest. Toen heb ik mijn vorige Polo meegenomen. Met de CX zou ik daar liever niet rondrijden en parkeren (over de BX heb ik het niet; als daar een parkeerkaart achter de ruit zit is ie al meer waard; overigens vrij probleemloos door de apk gekomen vorige maand).
CX 2.2 TRS; voorheen: CX 2.2 Croisette en 2x BX 1.9 TZI.
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ik woon in Leiden, en voor mij houdt de bewoonder wereld op bij Amersfoort . Daarachter is buitengebied. (Om maar even te stoken ).
Maar goed, ik neem aan dat de Jaarbeurshallen in Utrecht ook te duur zijn, want die hebben wel grote ruimtes aangrenzend aan een enorm parkeerterrein, en nog steeds in Utrecht…
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Waar maken we ons druk om? Rijden met een Troen is nooit erg, en zo komen we eens bij een andere shoarma tent.
En nog veel belangerijker: De keuze is niet aan ons!!
Die ligt bij de organisatie, namelijk Citroen Contact. (Laat ik nou wel eens bij zo’n vergadering aanwezig zijn, hi)
Waar het ook gehouden wordt, het is vast een groot succes.
Test
Thijsvandebles schreef:(Laat ik nou wel eens bij zo’n vergadering aanwezig zijn, hi)
Pssst: Zwolle hè.
CX 2.2 TRS; voorheen: CX 2.2 Croisette en 2x BX 1.9 TZI.
Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
De brabanthallen in Den Bosch lijkt me ideaal.
Nog redelijk centraal voor Nederlanders, beter voor de Belgen en Duitse Citroenrijders.
Martijn de Ruijter schreef:Komen we toch wéér in Hoofddorp uit…. Voormalig Floriadeterrein. Prachtlocatie!
Slechter bereikbaar kun je niet verzinnen vanaf het grootste deel van Nederland….
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Thijsvandebles schreef:En nog veel belangerijker: De keuze is niet aan ons!!
Die ligt bij de organisatie, namelijk Citroen Contact.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er meelezende en postende forumleden bij de vergadering zijn! Wellicht is er dus wel enige inspraak en kunnen we middels deze discussie een steentje bijdragen aan de besluitvorming.
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Als ik dit zo lees dan ben ik blij dat iemand anders de beslissing neemt. Iemand die we niet kennen en als het zover is gaan we er toch wel naar toe met onze Citroen’s en is het weer net zo gezellig als altijd.
Het maakt me niet uit waar het is als het er maar is. Trouwens Den Bosch centraal voor de Nederlands, die snap ik niet meer. Hebben ze Den Bosch verplaatst meer naar het noorden?
Nederland is gewoon een raar gevormd land. We hadden beter in Lichtenstein ofzo kunnen gaan wonen. Dan ben je overal in mum van tijd.
Utrecht is wel degelijk de mooiste locatie. De Bilt, vlakbij Utrecht, is het midden van NL, en herbergt ook nog eens een zeer goed noord-afrikaans vlees specialiteiten restaurant. (Shoarma Cartouge)
En er komen natuurlijk mooie hoofdrijkswegen bij elkaar, zoals daar zijn de A28, de A27 en de A2.
En om nou Den Bosch of Zwolle het midden te gaan noemen…..Niet echt hoor.
We gaan wel zien waar het festijn zijn doorgang gaat vinden.
Test
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
EW schreef:Leuk idee trouwens amsterdam: Citromobile met allen maar Xantia’s, ZX-tII, saxo’s, XM’s, Xsara’s, C1’s, C2’s, C3’s, C4’s, C5’s, C’6en, C8en en Evasions.
Mijn Xm niet, die is van 1990..
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Thijsvandebles schreef:Nederland is gewoon een raar gevormd land. We hadden beter in Lichtenstein ofzo kunnen gaan wonen. Dan ben je overal in mum van tijd.
Tjeez, zullen organisoteren van zulke evenementen in Frankrijk, Australie, US, enz enz deze problematiek ook kennen ?
Als je, waar je ook woont, 2 uur in enige richting rijdt in Nederland, bejje eruit…..
Waarom huren ze de afsluitdijk niet af, kunnen we (2x) langs al dat fraais rijden en weer naar huis..
Totaal aantal Berichten: 7791
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Mijn voorstel voor de Brabanthallen was meer omdat de locatie er bijzonder geschikt voor is (grote binnenruimtes en parkeerplaatsten te over) en omdat Den Bosch misschien niet heel erg centraal ligt in Nederland, maar desalniettemin uitstekend bereikbaar is, ook per openbaar vervoer.
Gezeur over locaties heb je altijd bij meetings en bijeenkomsten en het zal zeker een discussiepunt zijn voor de organisatie van CM. Maar laten we nu niet uit persoonlijk oogpunt beweren dat de ene locatie beter is dan de andere, puur omdat dat voor een individu dichterbij ligt.
Voor mij geldt wat dat betreft: Waar in Nederland het ook gehouden gaat worden boeit me niet zoveel. Ik tokkel er toch wel naartoe. Of het nou Terneuzen of Delfzijl is.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
De evenementenhal in Hardenberg is zeker een prima locatie (en niet alleen omdat het voor mij om de hoek is; ik zie het niet als straf om in mijn troentje te tuffen)
Veel parkeergelegenheid (evt eigen veld voor de troens) en mooie binnenhallen, met zéér uitstekend eten.
Helaas niet centraal gelegen, maar dat is een eindeloze discussie die er niet toe doet.
janneman schreef:De evenementenhal in Hardenberg , met zéér uitstekend eten.
Ik begreep dat van de Most de evenementenhallen ging verkopen. Het zou dus maar zo met dat eten afgelopen kunnen zijn.
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
ambijajance schreef:
Tjeez, zullen organisoteren van zulke evenementen in Frankrijk, .......deze problematiek ook kennen ?
Dat is nou het gekke. Zit ik smack bang in the middle of France, om het maar eens op z’n Frans te zeggen, en hier gebeurt helemaal nooit wat. Eén grote leegte, waar dan weer wel heel veel voertuigen kunnen parkeren.