Foto’s 60 jaar 2cv Sevenum
Gepost: 15 juni 2008 04:19 AM

Hier wat foto’s van dit weekend in Sevenum bij de viering van de 60e verjaardag voor de 2cv:

http://62.95.94.132/gallery/60-jaar-2CV

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15823

- Ami 8 Club
Gepost: 15 juni 2008 06:59 AM
  [ # 1 ]

Het was een geweldige sfeer weer.  Cool
Mijn foto’s komen later op de dag, maar er moet gezegd worden dat er op eendenmeetings toch veel mooie dames rondlopen.  dance

Hier alvast een filmpje van een verbrede groene eend over het grasland: klik!

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15823

- Ami 8 Club
Gepost: 16 juni 2008 12:10 AM
  [ # 2 ]

En hier zijn de foto’s: klik!

PS: Ik ben nieuw op Flickr en snap er de ballen van. Om de een of andere reden staan de foto’s dus ook niet op volgorde…

Edit: klik hier voor de juiste volgorde van de foto’s. (indien deze link werkt, haal ik de flickr-link weg)

Profiel  

FLYING DUCKMAN
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 786

- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
Gepost: 16 juni 2008 10:16 AM
  [ # 3 ]

Mijn foto’s staan dus hier…

vaak toch wel dezelfde als andere 2CV rijders, maar goed, soms is de hoek van de genomen foto net even wat anders Smile

Groeten Flying Duckman

Citroen 2CV6 Zwart (08-1982)
DS 3 So Chic (08-2017)

(en nog een Saab 900i)

Profiel  

spookeend
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 168

Gepost: 16 juni 2008 03:04 PM
  [ # 4 ]

En de mijne staan er ook op.

http://www.spookeend.nl op de frontpage, klik op de thumbs om naar de galleries te gaan.

Ik heb net mijn pix gesorteerd (301 foto’s)

Ik heb 13 “slachtoffers” gemaakt.
Het is soms zo lastig mooie foto’s te maken van voertuigen, omdat er op een meeting altijd zooi omheen staat. Ik ben naar verschillende eigenaren gestapt, en heb ze gevraagd of ik foto’s mocht maken. De meesten vonden het heel leuk, en ik heb ze meegenomen naar een leeg stuk meeting terrein, en ben aan het schieten gegaan. Ik heb een nieuwe camera, dus het is nog wat onwennig, en ik ben verre van een getalenteerd fotograaf, maar er zitten een paar heel mooi gelukte foto’s tussen.

De bovenste is een overall selectie van de meeting, eronder staan nog wat van de shoots die ik gedaan heb met wat auto’s apart.

Greatnix Spookeend

Profiel  

geoarthc35
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2527

- C35 camper
Gepost: 16 juni 2008 04:04 PM
  [ # 5 ]
spookeend schreef:

En de mijne staan er ook op.

http://www.spookeend.nl op de frontpage, klik op de thumbs om naar de galleries te gaan.

Ik heb net mijn pix gesorteerd (301 foto’s)

Ik heb 13 “slachtoffers” gemaakt.
Het is soms zo lastig mooie foto’s te maken van voertuigen, omdat er op een meeting altijd zooi omheen staat. Ik ben naar verschillende eigenaren gestapt, en heb ze gevraagd of ik foto’s mocht maken. De meesten vonden het heel leuk, en ik heb ze meegenomen naar een leeg stuk meeting terrein, en ben aan het schieten gegaan. Ik heb een nieuwe camera, dus het is nog wat onwennig, en ik ben verre van een getalenteerd fotograaf, maar er zitten een paar heel mooi gelukte foto’s tussen.

De bovenste is een overall selectie van de meeting, eronder staan nog wat van de shoots die ik gedaan heb met wat auto’s apart.

Greatnix Spookeend

wie heeft er gewonnen met de kleppendeksel race?

Citroen c32 Hilton XLS

Profiel  

spookeend
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 168

Gepost: 16 juni 2008 10:29 PM
  [ # 6 ]

Dat weet ik niet. Die foto’s zijn gemaakt door mijn moeder, met mijn camera. Ik was toen bezig de bende in te pakken voor de terugreis en heb dat even gelaten voor wat het was.

Greatnix Spookeend

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook