Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
beerpeet schreef:
Hoe is het mogelijk Van een liefhebber kan je het je niet voorstellen en een niet liefhebber: wat moet je er mee.
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Matthijs2006 schreef:http://link.marktplaats.nl/181506675
Pfff….vreselijk aan de prijs dat ding. Irritant gewoon.
219.000 gelopen. En het is niet eens een Exclusive ofzo. Gewoon een V6.12 Ambiance zonder leer en zonder climate control. En dan 1.950,- vragen.
Dat kan ik niet eens vragen voor mijn V6.24 met nieuwe APK (sinds vandaag) terwijl die ook nog eens wél alle mod cons heeft.
Ja maar wat je over het hoofd ziet zijn de prachtige velgen, spatlappen en mooi aflegbak bovenop de luchtroosters.
Peteryed schreef:
Ja maar wat je over het hoofd ziet zijn de prachtige velgen, spatlappen en mooi aflegbak bovenop de luchtroosters.
Dom dom dom…
Je hebt helemaal gelijk. Nou, ik ga snel die 1.950,- neertellen voor deze auto.
Totaal aantal Berichten: 2999
Geregistreerd: 20-07-2007
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Xsara Coupe schreef:Peteryed schreef:ambijajance schreef:Ijs schreef:Peteryed schreef:
‘t blijft een 2 liter natuurlijk
Heb jij een auto die de motorinhoud aanpast aan de omstandigheden dan ?
De mijne blijft helaas ook een 2 liter…Niks helaas, een 2.0 is een prima motor voor een XM. Zeker nu de brandstofprijzen zo hoog zijn.
En laat dat verhaal nou juist niet opgaan Qua gecombineerd brandstofverbruik is de laatste v6 toch echt de zuinigste… Uiteraard wel enigzins afhankelijk van je rechtervoet!
Xsara Coupe
Wat is in hemelsnaam gecombineerd brandstofverbruik ?
De ene file tegenwind of de andere met de wind mee ?
Dan is de 2 liter toch zuiniger schat ik in cq. ben ik bang…
En tussen de 1e 2 liter 8V en de laatste V6 veel meer V ligt natuurlijk een wereld van technische vooruitgang, dus geen vergelijk….
Totaal aantal Berichten: 527
Geregistreerd: 20-03-2008
- BX SPORT
- XM 2.0i Turbo CT Automaat
ambijajance schreef:Xsara Coupe schreef:Peteryed schreef:ambijajance schreef:Ijs schreef:Peteryed schreef:
‘t blijft een 2 liter natuurlijk
Heb jij een auto die de motorinhoud aanpast aan de omstandigheden dan ?
De mijne blijft helaas ook een 2 liter…Niks helaas, een 2.0 is een prima motor voor een XM. Zeker nu de brandstofprijzen zo hoog zijn.
En laat dat verhaal nou juist niet opgaan Qua gecombineerd brandstofverbruik is de laatste v6 toch echt de zuinigste… Uiteraard wel enigzins afhankelijk van je rechtervoet!
Xsara Coupe
Wat is in hemelsnaam gecombineerd brandstofverbruik ?
De ene file tegenwind of de andere met de wind mee ?
Dan is de 2 liter toch zuiniger schat ik in cq. ben ik bang…
En tussen de 1e 2 liter 8V en de laatste V6 veel meer V ligt natuurlijk een wereld van technische vooruitgang, dus geen vergelijk….
Mijn verhaal ging dan ook over de technologisch net zo vooruitstrevende 2.0 16v… Ook die drinkt vrolijk net zo veel als een V6 ES9..
1 op 11 haal ik makkelijk met mijn v6
Gecombineerd brandstofverbruik is een redelijk normaal begrip hoor, das een combinatie tussen stadsverkeer en snelwegverkeer….
Xsara Coupe
Een XM 2.5TD .....nieuw of toch maar liever die C6 2.7 : kostenplaatje is het zelfde….......
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
gloeiende gleuflampen, dis wel een heeeel mooi exemplaar. Mooie km stand, het juiste v6 blok, dan ook nog een handbak en .,..... voorbereid op hollandse brandstof prijzen…
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
gompy58 schreef:gloeiende gleuflampen, dis wel een heeeel mooi exemplaar. Mooie km stand, het juiste v6 blok, dan ook nog een handbak en .,..... voorbereid op hollandse brandstof prijzen…
Tja…. onder de kap ziet het er dus écht niet uit hé..... wat een beunwerk, dat gas
En dan: Het invoeren van een buitenlandse auto mét een in het buitenland ingebouwde LPG installatie zal je nog niet meevallen, de Rdw doet daar erg moeilijk over. Dat komt door de vaak verschillende inbouweisen in de diverse eu landen. G3 kun je zowiezo vergeten bleek onlangs toen een kennis van mij een bmw op duitse lpg wilde invoeren. En die auto was van bouwjaar 2000….
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
citroen23 schreef:Een XM 2.5TD .....nieuw of toch maar liever die C6 2.7 : kostenplaatje is het zelfde….......
Met een dagteller die op 102 km staat..
Een Axel 11 R . Die uitvoering kende ik nog niet.