Kapot retourslangetje
mvbbx
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 534

Gepost: 19 juni 2008 02:11 AM

Mijn bx lekt bij de veerpoot retour aan passagierszijde… Crying or Very sad  Niet het dubbele slangetje aan de veerpoot want die heb ik pas vervangen. Dat dubbele slangetje gaat over in een 2 stukjes metalen leiding waarover weer een kunststof slang zit. Bij de rechter van de 2 waar het kunststof slangetje een bocht naar boven maakt lekt hij, is gescheurd op de knik. Ik heb te weinig slang om er een stukje af te halen. Is dit een vast geheel met de octopus of is dit een losse slang?

Profiel  

Daan88
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1986

- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Gepost: 19 juni 2008 02:17 AM
  [ # 1 ]

Is een vast geheel, maar misschien kan je er een nieuw stukje aan zetten?

Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 19 juni 2008 02:20 AM
  [ # 2 ]

Is er een harde kunststof slang lek? Die zijn geen vast onderdeel van de octopus. Rechts is het andere slangetje wel deel v/d octopus, links niet. Met wat gefreubel kom je een heel eind.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

mvbbx
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 534

Gepost: 19 juni 2008 01:42 PM
  [ # 3 ]
karel schreef:

Is er een harde kunststof slang lek? Die zijn geen vast onderdeel van de octopus. Rechts is het andere slangetje wel deel v/d octopus, links niet. Met wat gefreubel kom je een heel eind.

Hmm het is dus rechts. Ik zal eens proberen hem ervanaf te halen en een stukje in te korten(3 cm ofzo). Maar ik denk dat ik niet genoeg slang heb… Confused

Profiel  

ReneP
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 117

- Xsara break ligne prestige
Gepost: 30 augustus 2008 08:00 PM
  [ # 4 ]

Kapot retour slangetje

mvbbx schreef:
karel schreef:

Hmm het is dus rechts. Ik zal eens proberen hem ervanaf te halen en een stukje in te korten(3 cm ofzo). Maar ik denk dat ik niet genoeg slang heb… Confused

Ik heb zelf ook dit probleem gehad, ik heb het weten op te lossen met een slangetje van een oude philips senseo apparaat, slangetje iets inkorten en het past perfect. Het slangetje houd het toch alweer ruim 2 maanden vol.

Citroen C4
03-TN-GB

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook