Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Beetje suffe vraag misschien, maar weet iemand of er nog een originele set matten voor de BX (die met één mat achterin) verkrijgbaar is en zo ja, wat die kost?
Ik zou het bij de dealer kunnen vragen maar ik durf niet ze zien me al aankomen met mijn vraag die 14 jaar te laat is.
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Dank voor de tip, die heb ik al geprobeerd en gaan we niet meer doen. De pasvorm was nou niet zo denderend als ik had verwacht, en van de bestuurdersmat zat het hakstuk scheef. De rechter hoek zat 3 cm lager dan de linkerhoek. Ik kreeg een tweede set opgestuurd vanwege het scheve hakstuk maar daarvan was het hakstuk exact even scheef. Matten teruggestuurd en nu krijg ik mijn geld terug. Dat vind ik niet erg want na één dag zaten er al slijtageplekken in de bestuurdersmat.
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 917
- BX GTI 16V MK1
Precies dezelfde ervaringen met deze matten. Ik had er maling aan want ik wist niet of ik ze uberhaupt ergens anders kon krijgen, maar het hakstuk voor de bestuurder is inderdaad scheef en verkeerd en het slijt heel snel. Gelukkig krijg je er twee bij
Weet iemand andere leveraars voor matten in de bx??
—> Xantia 1.8 16V Elegance (2000), BX GTI 16V mk1 (‘89)
—> Vorige auto’s: Visa 14 TRS (‘85), BX 19 TZD (‘92), BX basis (‘86), Mercedes w123 300D (‘82), BX 19 TZD (‘91), BX 19 GT (‘86), ZX 1.8 furio (‘94), Peugeot 405 GRD (‘90)
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Ik heb van Jan (jdt) laatst een setje customized 16V matjes gekocht, daar zit BX GTI 16valve in gestikseld, ze zijn eigenlijk net iets te klein, maar ze staan wel retegoed. Ik heb begrepen dat de maker ervan hier op het forum zit… maar wie??
Die zou wel kunnen laten weten waar de matjes vandaag komen. Ze liggen nu een maand of 8 in de auto en zelfs met een smeerlap als ik die regelmatig met de meest rampzalige werkschoenen achter het stuur kruipt en nooit meer dan 4x per jaar zijn auto poetst zien ze er (zij het vuil) nog steeds zeer goed uit, geen slijtageplekken iig.
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
vraag het gewoon even bij de dealer(s), vaak ligt er nog wel nieuw spul van vroeger
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
knäckor schreef:Dank voor de tip, die heb ik al geprobeerd en gaan we niet meer doen…...
Oh, ik had ze ooit voor de ex-xm besteld en bevielen goed…..jammer
Afgelopen Citromobile nog een origineel nieuw setje op de kop kunnen tikken voor het schrikbarende bedrag van 5 euro… Op evenementen goed opletten dus want er zijn nog wel dingen te vinden.
Totaal aantal Berichten: 917
- BX GTI 16V MK1
Ik heb ze ook een keer daar besteld voor mijn ZX en die waren wel oed trouwens. Alleen die voor de bx niet.
—> Xantia 1.8 16V Elegance (2000), BX GTI 16V mk1 (‘89)
—> Vorige auto’s: Visa 14 TRS (‘85), BX 19 TZD (‘92), BX basis (‘86), Mercedes w123 300D (‘82), BX 19 TZD (‘91), BX 19 GT (‘86), ZX 1.8 furio (‘94), Peugeot 405 GRD (‘90)
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Ik kom toevallig net deze tegen: http://www.automatten.nl
Daar claimen ze “originele, pasvorm” matten voor een BX te hebben in een driedelige set, dus met 1 mat achter.
‘t Zou me niet verbazen als dat in feite hetzelfde bedrijf is als matten-online, waar ik ook veel te dure troep van besteld heb…
Mechuccio schreef:Ik heb van Jan (jdt) laatst een setje customized 16V matjes gekocht, daar zit BX GTI 16valve in gestikseld, ze zijn eigenlijk net iets te klein, maar ze staan wel retegoed. Ik heb begrepen dat de maker ervan hier op het forum zit… maar wie??
Die zou wel kunnen laten weten waar de matjes vandaag komen. Ze liggen nu een maand of 8 in de auto en zelfs met een smeerlap als ik die regelmatig met de meest rampzalige werkschoenen achter het stuur kruipt en nooit meer dan 4x per jaar zijn auto poetst zien ze er (zij het vuil) nog steeds zeer goed uit, geen slijtageplekken iig.
ALDI/LIDL geloof ik tony
ambijajance schreef:
Vet! Ze hebben ze ook in het lichtblauw!
Dat past mooi bij de kleur van de buitenkant van mijn BX.
Ik heb ook nieuwe matten nodig, dus ik ga eens kijken wat ik ga doen…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
mensen.
als je matten nodig heb en met een logo er in moet je me even pb’en kan daar gewoon aan komen ik heb ze toen ook aan jan verkocht en heb ook een zet aan stan verkocht.
gr rick
bx gti automaat met middenarmsteun,rondekoplampen,mk2 spoilerpakket er rond.
en dakspoiler.
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
ah kijk, en die set van Jan heb ik nu.
Vind ze nog steeds erg tof!!
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
dat hoor ik heel erg graag als er nog mensen van dit forum er willen laten maken hoor ik het graag.
gr rick
bx gti automaat met middenarmsteun,rondekoplampen,mk2 spoilerpakket er rond.
en dakspoiler.