Deze week in de Autoweek een test van de C5 2.0 hdi tegen de Audi A4 2.0 TDI en Mercedes C200. Hoewel de A4 de beste auto is, wint de C5 als ook rekening gehouden wordt met de prijs… Best ok dus.
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 7814
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Je verwacht natuurlijk niet anders dan dat Audiweek de A4 als beste zou beoordelen. Goed resultaat voor de C5 dus
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1712
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Ik heb enkele dagen gelden met de audi A4 eens kunnen rijden. En het is een zeer goede wagen, super afwerking en subliem weggedrag en rijplezier.
Trouwens wat ik niet verwacht had: muisstil vanbinnen.
Maar een C5 ermee vergelijken is eigenlijk moeilijk.
Want hoewel ze in dezelfde klasse zitten, zijn het 2 auto’s met een totaal verschillende roeping.
Maar hoe dan ook de C5 is stukken comfortabeler, maar je hebt ook minder rijplezier. Je voelt de baan minder goed aan, alles is wat vager, ...
Ieder kiest nu eenmaal wat hem het meeste aantrekt.
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Tja das waar, maar de heren autojournalisten willen juist wel elk steentje, ribbeltje en blaadje voelen. Dan voel je immers goed wat de weg doet… Lekker belangrijk.
Een vriend van me had ooit een Golf. Onderweg trek ik een fles cola open. Begint meteen te spuiten. Toch wel jammer als je beige bekleding hebt. Maar ja, daar heb je in een fatsoenlijke auto geen last van
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Haha, dat is wel een hele goeie
Totaal aantal Berichten: 2864
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
XMTurboCT schreef:Tja das waar, maar de heren autojournalisten willen juist wel elk steentje, ribbeltje en blaadje voelen. Dan voel je immers goed wat de weg doet…
Ja, dat heet ‘communiceren met de weg’ en is inderdaad retebelangrijk in de autojournalistiek.
Want feedback = sportief = modern = hip = ....vooral veel rugpijn en vermoeiend….
Doe mij maar Citroën….
‘Spirit of avant-garde’
Totaal aantal Berichten: 674
- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
tja maar deze jongens hoeven ook niet met zo’n auto het hele land door. Ze kiezen een of andere boerendijk uit, en maar hard boeken die bak!
Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,