Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ik zet met de CX koers richting zuiden. Dan draaien we op een gegeven moment de neus richting italie voor de ICCCR.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Mijn vrouw en ik zijn niet echt reizigers, eerder dagtoeristen.
Daar komt nog bij dat we nog wat werk hebben aan ons nieuwe huis (verven, behangen, nog wat verlichting) en dat we tegen eind dit jaar een toewijzing verwachten van het adoptiebureau (dus sparen we onze centjes om volgend jaar naar Ethiopië te reizen).
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Spannend!
Idd.
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95
Helaas is het hier winter ops: en mag ik het eerste jaar in mijn nieuwe baan geen vakantie opnemen. Daarentegen staat er dit weekend wel weer een lekker bezoekje aan het operagebouw gepland om een biertje te drinken in het zonnetje!! Ondanks de, volgens de Australiers, verschrikkelijke wintertemperaturen (20 graden ) is het hier dus wel goed uit te houden.
Komende zomer waarschijnlijk lekker met een paar vrienden weg met de 4WD. Eerst kerst vieren aan het zwembad.
Iedereen veel plezier op vakantie, ik denk aan jullie…
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat
Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Bas schreef:Helaas is het hier winter ops: en mag ik het eerste jaar in mijn nieuwe baan geen vakantie opnemen. Daarentegen staat er dit weekend wel weer een lekker bezoekje aan het operagebouw gepland om een biertje te drinken in het zonnetje!! Ondanks de, volgens de Australiers, verschrikkelijke wintertemperaturen (20 graden ) is het hier dus wel goed uit te houden.
Komende zomer waarschijnlijk lekker met een paar vrienden weg met de 4WD. Eerst kerst vieren aan het zwembad.
Ha die Bas, zit je al lang in Australie ? Of ga je er lang zitten ? Wacht dan maar tot je bloed zo dun is dat ook jij 20 graden een vrieskelder vind..
Het gebeurt iedereen…
de ex-aussie
Totaal aantal Berichten: 268
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDi LB
We gaan 2,5 week naar Frankrijk (Creuze, het meest oostelijk deel van de Limosin) en gaan daar kamperen. Het is 1050 km rijden en alles (2 volwassenen, drie kinderen) past in en op de C4.
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Beno schreef:We gaan 2,5 week naar Frankrijk (Creuze, het meest oostelijk deel van de Limosin) en gaan daar kamperen. Het is 1050 km rijden en alles (2 volwassenen, drie kinderen) past in en op de C4.
Erg mooi daar. Wil als je nog geen camping hebt heb ik nog een mooie tip voor je. Municipal Fougeres. Camping aan het water, erg gezellig en niet duur.
Totaal aantal Berichten: 268
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDi LB
Bedankt voor de Tip. We hebben al een camping (dezelfde sinds jaren): Tigouleix. Het is een kleine eco-camping in het uiterste oosten van de Creuze, voor het geval je er bekend bent: even onder Crocq.
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Morgen naar Kroatië
ambijajance schreef:Bas schreef:Helaas is het hier winter ops: en mag ik het eerste jaar in mijn nieuwe baan geen vakantie opnemen. Daarentegen staat er dit weekend wel weer een lekker bezoekje aan het operagebouw gepland om een biertje te drinken in het zonnetje!! Ondanks de, volgens de Australiers, verschrikkelijke wintertemperaturen (20 graden ) is het hier dus wel goed uit te houden.
Ha die Bas, zit je al lang in Australie ? Of ga je er lang zitten ? Wacht dan maar tot je bloed zo dun is dat ook jij 20 graden een vrieskelder vind..
Het gebeurt iedereen…de ex-aussie
Ik zit hier pas een half jaar. We zijn begin januari verhuisd voor een periode van minimaal 3 jaar met een gesponsord visum. Helaas zijn Citroëns hier vrij duur dus die hebben we niet meer. Ik houd wel het forum in de gaten, blijft leuk om alle verhalen te lezen.
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat
net terug van 10 dagen spanje.(playa d’ aro)
wij hebben de bus genomen.
ik zag het echt niet zitten met de berlingo om zo een grote afstand te doen.
wel verschrikkelijk veel citroens gezien daar.bijna allemaal belgen en hollanders met de citroen op verlof.
nog zeer opvallend. de meesten waren picasso’s
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
In augustus met de XM naar Toscane….
Volgende week nog even de airco laten bijvullen!
Totaal aantal Berichten: 20
- CX 2500 Diesel
- GS/GSA 1220 Club
Helaas, weer met het vliegtuig dit jaar, maar in ieder geval wél een CX (C-matic) als vakantie-auto
I don’t want to belong to any club that will accept me as a member - Groucho
If the world didn’t suck, we would all fall off