Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Bas schreef:
.............
Ik zit hier pas een half jaar. We zijn begin januari verhuisd voor een periode van minimaal 3 jaar met een gesponsord visum. Helaas zijn Citroëns hier vrij duur dus die hebben we niet meer. Ik houd wel het forum in de gaten, blijft leuk om alle verhalen te lezen.
Ff offtopic, sorry
Deze valt wel mee hoor:
Over het algemeen zijn auto’s in Oz wat duurder in aanschaf, maar dan houdt alle vergelijk wel zo’n beetje op want rego, verzekering en zelfs benzine moet een schijntje zijn t.o.v. Nederland….Correct me if I’m wrong…
Ik weet nog goed dat mij pa met een aftandse Holden aan kwam zetten, trots op het koopje wat hij gedaan had. Bleek later de betaling een eerste aanbetaling te zijn…Dit gaat wel heel ver terug trouwens…..
Aanstaande vrijdag is het zo ver 14 dagen Frankrijk http://www.camping.domainesaintemarie.net lekker genieten en kijken of er wat A vendre is : : :
The King is in de building
Citroen C4 Grand Picasso 16VTI LPG G3 2011
Citroen C3 14 exclusief 2003
Zo donderdag om 05.00 uur opgereden naar Disneyland en zondag via een ommetje Parijs reeds terug gekomen, de Berlingo liep goed tegen 145 op de teller. (wel 12 tot 13L/100km op LPG)
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 25
- C1 1.1i EGS Exlusive
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-Hdi Exclusive
- Xantia 3.0 V6 Exclusive
vakantie
Net als de starter van dit onderwerp gaan ook wij dit jaar naar Luxemburg met de vouwwagen achter onze CX Limousine. De kids achterin met een dvd-speler voor de leuke Bassie en Adriaan filmpjes….. zucht! Vorige week nog even 4 v-snaren vervangen, dus ze is er helemaal klaar voor. Net als ik….
Iedereen een hele prettige vakantie gewenst per Citroen!
Citroen: Ceci n’est pas une voiture…. c’est un art de vivre
Citroen BX 1.9 TZi wit 02-1991
Citroen C4 1.6 e-HDI Grand Picasso Exclusive 08-2015
Citroen C1 1.0 i EGS Exclusive noir caldera 02-2011
Wij met de caravan naar onbekend, waarschijnlijk richting Drome Frankrijk, zijn we nog niet geweest…
Recentelijk nieuwe distributie, krukaskeerring, koppakking, airco bijgevuld, 2 nieuwe gebruikte Michelin’s voor, beschermplaat uitlaat vastgezet, benzineslangen onder de kap vervangen, ze is er dus helemaal klaar voor (hopen we van harte )
Budget is helaas wat geslonken, wegens zie boven…..
Met de auto en twee tentjes naar Picardie geweest vanaf Valenciennes,alles touren binnendoor,koffie leuten in Cambrai en Arras,dagje naar Normandische kust lekker uitwaaien en jambon fumee met patatten en legumes eten.Natuurlijk ‘s avonds Amiens in op St. Leu op terras drinken bij o.a. Aux Menneken Pis.
ZX heeft deze klus uitstekend geklaard en wordt bedankt in de vorm van 2 Michelins en nieuwe olie met filter.
Waarom ik Frans rijd?
Waarom niet?
Geen echte vakantie dit jaar. Misschien een weekendje Texel ofzo (kennissen daar, dus low-budget) en zo nu en dan een paar dagen naar Heerhugowaard (aan mijn Visa Cabrio klussen), verder vooral werken (arme student).
Wel ga ik een weekje op kamp (als leiding) naar Nunspeet. Aanvankelijk zou de Visa ook mee gaan, maar dat blijkt uiteindelijk niet nodig. We gaan met de bus (deels) en fietsen (andere deel), maar ik zit in de volg(ks)wagen. Inderdaad, helaas van het verkeerde merk, maar we zullen vaak genoeg stoppen gok ik.
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Altijd met de auto. De laatste vijf jaar dus met de ZX. We gaan naar Denemarken btw.. En rijden in totaal 902 KM naar de bestemming
ambijajance schreef:Bas schreef:
.............
Ik zit hier pas een half jaar. We zijn begin januari verhuisd voor een periode van minimaal 3 jaar met een gesponsord visum. Helaas zijn Citroëns hier vrij duur dus die hebben we niet meer. Ik houd wel het forum in de gaten, blijft leuk om alle verhalen te lezen.Ff offtopic, sorry
Deze valt wel mee hoor:
Over het algemeen zijn auto’s in Oz wat duurder in aanschaf, maar dan houdt alle vergelijk wel zo’n beetje op want rego, verzekering en zelfs benzine moet een schijntje zijn t.o.v. Nederland….Correct me if I’m wrong…
Ik weet nog goed dat mij pa met een aftandse Holden aan kwam zetten, trots op het koopje wat hij gedaan had. Bleek later de betaling een eerste aanbetaling te zijn…Dit gaat wel heel ver terug trouwens…..
Sorry, nog even off topic. Die is al verkocht. Als ik hier al een Citroën zou kopen zou het een C5 zijn, een C3 Pluriel of een DS. We hebben gekeken naar een Pluriel maar voor dat geld hebben we nu een Saab Cabrio en een Toyota Landcruiser kunnen kopen…. Vooral met de staat van de wegen hier zou een C5 ideaal zijn. Moet wachten tot de cabrio versie beschikbaar is
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat
Totaal aantal Berichten: 674
- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
deze vakantie lekker spenderen aan het opknappen van de CX en dan als ze helemaal weer goed rijdt, lekker toeren:)
Dat geld en de tijd die ik uitspaar investeer ik dus gewoon in de auto
Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,
Bas schreef:ambijajance schreef:Bas schreef:
.............
Ik zit hier pas een half jaar. We zijn begin januari verhuisd voor een periode van minimaal 3 jaar met een gesponsord visum. Helaas zijn Citroëns hier vrij duur dus die hebben we niet meer. Ik houd wel het forum in de gaten, blijft leuk om alle verhalen te lezen.Ff offtopic, sorry
Deze valt wel mee hoor:
Ik weet nog goed dat mij pa met een aftandse Holden aan kwam zetten, trots op het koopje wat hij gedaan had. Bleek later de betaling een eerste aanbetaling te zijn…Dit gaat wel heel ver terug trouwens…..Sorry, nog even off topic. Die is al verkocht. Als ik hier al een Citroën zou kopen zou het een C5 zijn, een C3 Pluriel of een DS. We hebben gekeken naar een Pluriel maar voor dat geld hebben we nu een Saab Cabrio en een Toyota Landcruiser kunnen kopen…. Vooral met de staat van de wegen hier zou een C5 ideaal zijn. Moet wachten tot de cabrio versie beschikbaar is
C5 cabrio.
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
djmoqua schreef:Bas schreef:ambijajance schreef:Bas schreef:
.............
Deze valt wel mee hoor:
Ik weet nog goed dat mij pa met een aftandse Holden aan kwam zetten, trots op het koopje wat hij gedaan had. Bleek later de betaling een eerste aanbetaling te zijn…Dit gaat wel heel ver terug trouwens…..Sorry, nog even off topic. Die is al verkocht. Als ik hier al een Citroën zou kopen zou het een C5 zijn, een C3 Pluriel of een DS. We hebben gekeken naar een Pluriel maar voor dat geld hebben we nu een Saab Cabrio en een Toyota Landcruiser kunnen kopen…. Vooral met de staat van de wegen hier zou een C5 ideaal zijn. Moet wachten tot de cabrio versie beschikbaar is
C5 cabrio.
Ik vind je quote in je onderschrift fantastisch
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat
@Bas: dank je! Geïnspireerd op Acda & De Munnik. De ervaring leert me, dat het nog klopt ook ...
Project Cabrio
Vliegen naar Zuid-Frankrijk naar het familie-huis, alwaar een auto voor ons klaarstaat… Valt echt niet tegenop te rijden (vliegen voor <€300 met z’n 3-en)
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
djmoqua schreef:@Bas: dank je! Geïnspireerd op Acda & De Munnik. De ervaring leert me, dat het nog klopt ook ...
Lennon geinspireerd door Acda en de Munnik ?? Tjee…
Googoog’joob…