6 van de 6
« Eerste  < Vorige 4 5 6

Vakantie?
djmoqua
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1129

- Visa 11RE S6
Gepost: 19 juli 2008 05:40 AM
  [ # 76 ]
ambijajance schreef:
djmoqua schreef:

@Bas: dank je! Geïnspireerd op Acda & De Munnik. De ervaring leert me, dat het nog klopt ook ...

Lennon geinspireerd door Acda en de Munnik ?? Tjee…

Googoog’joob…

Nee man, IK was geïnspireerd door Acda & De Munnik. De Nederlandse vertaling komt voor in een van hun liedjes en is de ondertitel van een van de CD’s uit hun trilogie. Zij zijn dan weer geïnspireerd door Lennon, waarvan ik de tekst weer heb overgenomen. Volg je het nog??

"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio

Profiel  

Remco H.
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 689

Gepost: 19 juli 2008 10:45 AM
  [ # 77 ]

Dag allen lang niet geweest. Ikwas op Texel….
Wat cits betreft een karige vakantie natuurlijk. Ik had geen CX verwacht op Texel en ook niet gezien. Alhoewel.
Kijk ik mijn vakantiefoto’s nog eens na op de PC wat zie ik daar achter in een straatje op een foto de hoek om komen.. Dat ik dat niet heb gezien, sjammmer.

Ook bij een boerenschuur nog een HY

Tevens diverse Xantia’s gezien, 2 ds-en, 1 BX Berline, 1 break, 1 xm berline en een hele mooie break, 1 C5, diverse Berlingo’s en een boel moderde C’s.

C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.

Profiel  

JaapJ
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3000

- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Gepost: 19 juli 2008 03:26 PM
  [ # 78 ]
djmoqua schreef:
ambijajance schreef:
djmoqua schreef:

@Bas: dank je! Geïnspireerd op Acda & De Munnik. De ervaring leert me, dat het nog klopt ook ...

Googoog’joob…

Nee man, IK was geïnspireerd door Acda & De Munnik. De Nederlandse vertaling komt voor in een van hun liedjes en is de ondertitel van een van de CD’s uit hun trilogie. Zij zijn dan weer geïnspireerd door Lennon, waarvan ik de tekst weer heb overgenomen. Volg je het nog??

Nee, hij vind je onderschrift zo mooi omdat hij dezelfde heeft….En Acda en de Munnik vind ik nergens in jullie beider onderschrift terug….

Profiel  

Bas
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1003

Gepost: 21 juli 2008 03:59 AM
  [ # 79 ]
ambijajance schreef:
djmoqua schreef:
ambijajance schreef:
djmoqua schreef:

Googoog’joob…

Nee, hij vind je onderschrift zo mooi omdat hij dezelfde heeft….En Acda en de Munnik vind ik nergens in jullie beider onderschrift terug….

Maar hij heeft wel gelijk. Daar komt mijn inspiratie ook vandaan. Uit de trilogie van Acda & De Munnik. Heb die trilogie standaard in mijn MP3-autoradio zitten hier in Australie. Nog een beetje Nederlands down under.

Sorry voor het off-topic Surprisedops:  Surprisedops:

“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”

Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 21 juli 2008 04:03 AM
  [ # 80 ]

Dat off-topic vergeef ik jullie.

Maar die quotewedstrijd is een ander verhaal Wink

Goed, verder maar weer ONtopic Wink

Profiel  

Ries
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2152

- C3 1.4 VTi Exclusive
Gepost: 21 juli 2008 03:42 PM
  [ # 81 ]

Ik ga een paar weken met de Xm naar Enschede en daarna nog 1 week naar Rundumhausen.. Very Happy

Profiel  

stefaan5089
> 1100 berichten
Totaal aantal Berichten: 1142

Gepost: 21 juli 2008 05:20 PM
  [ # 82 ]

Ben ondertussen bezig met de vakantieklussen: afwerking van ons huis (alles opschuren en afplakken om te schilderen en behangen, accessoires plaatsen in bakamer en toilet, verlichting, ...)

Dan nog een weekje of 2 met onze cit’s naar Haaltert, en als ‘top of the bill’ op 10 aug. naarde Efteling Laughing

C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
      AX 1.0 Tonic ‘95

Profiel  

djmoqua
> 1100 berichten
Totaal aantal Berichten: 1129

- Visa 11RE S6
Gepost: 21 juli 2008 11:55 PM
  [ # 83 ]
Rene van Maren schreef:

Dat off-topic vergeef ik jullie.

Maar die quotewedstrijd is een ander verhaal Wink

Goed, verder maar weer ONtopic Wink

Sorry, ben het café gewend.  Laughing

Ontopic: voorbereiding voor kamp (mijn vakantie) gaan lekker: volgende week de GPS apparaten uittesten op mijn mede leidings. Laughing

"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio

Profiel  

6 van de 6
« Eerste  < Vorige 4 5 6

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook