Heb jij nog Type 1 dashboard-delen?
Neuh, dat klikklak meccano spul brak allemaal of vond ik niet de moeite waard om te bewaren… Heb alleen nog een 2.0 8v klokkenspel…
Xsara Coupe
Xsara Coupe schreef:We hebben iig al de menukaart van de lokale shoarma/pizzatent klaarliggen. Een shoarma schotel met 2 broodjes die ECHT moeilijk op te eten is voor 10 euro
Ik denk dat ik nr. 39 met pikante saus dit keer ga proberen
Hahahaha, ach, als we even doorgaan hebben we de middag EN avond he
Xsara Coupe
Totaal aantal Berichten: 857
- XM V6 24V Exclusive
Heb je misschien ook nog schakelaars voor de ruitbediening liggen?
Ik kwam er net achter dat er bij mij eentje gebroken is. Werkt nog wel maar ik zie het graag heel.
Sic gorgiamus allos subjectatos nunc
- XM V6 24V Exclusive
Wie komen er allemaal?
- XM V6 24V Exclusive
Ik
Ik weet nog niet met welke XM ik zal komen.
24v natuurlijk
Wie ik weet dat komen:
- Elmar (nieuwe eigenaar van mijn oude 12v)
- Gompy58
- Paul Cornelisse
- Willem
- Matthijs 2006
- LucasUnger
- ZX1.4i
- Harm miss nog even
- ‘S middags Sans-pareil
- moi
Mis ik nog iemand? Vast wel ops:
Is de handgeschakelde versnellingsbak ook beschikbaar of behoort dit bij motor+toebehoren? hetzelfde geldt voor de snelheidsmeter en cruise-control bediening.
Ik heb er in elk geval belangstelling voor.
Handbak is ook voor mijzelf. Zo vaak komen die niet voorbij voor een ES9J4. Snelheidsmeter is al vergeven, gaat neem ik aan om de olietemperatuur? En de cruise control bediening is nog wel aanwezig en beschikbaar…
Ik heb nog wel een ME5T bak uit een tct liggen, maar ik weet niet waar die voor gebruikt zou gaan worden?
Xsara Coupe
Ik kom met mijn V6.12…
Ik hoop namelijk dat iemand mij aan het eind van de dag nog kan helpen met het vervangen van 3 deurpanelen….die ik zelf meeneem… ops:
Ik krijg de panelen er wel af, maar de andere er niet goed op… ops:
Jammer, maar je hebt groot gelijk om de bak te bewaren. De mijne dreigt het na 180.000km te begeven dus als iemand nog iets weet…
Voor wat betreft het klokkenpaneel zou het uitluitend gaan om de snelheidsmeter/km-teller, maar deze is waarschijnlijk voor alle type 2 hetzelfde.