Xsara Coupe schreef:24v natuurlijk
Wie ik weet dat komen:
- Elmar (nieuwe eigenaar van mijn oude 12v)
- Gompy58
- Paul Cornelisse
- Willem
- Matthijs 2006
- LucasUnger
- ZX1.4i
- Harm miss nog even
- ‘S middags Sans-pareil
- moi
Mis ik nog iemand? Vast wel ops:
Komt moi ook ???
mmm, dan denk ik er nog ff over na hoor
gompy58 schreef:Xsara Coupe schreef:24v natuurlijk
Wie ik weet dat komen:
- Gompy58
- Paul Cornelisse
- Willem
- Matthijs 2006
- LucasUnger
- ZX1.4i
- Harm miss nog even
- ‘S middags Sans-pareil
- moi
Komt moi ook ???
*gaat andere liefhebber zoeken voor een xm reflectorplaat
Pierre schreef:Jammer, maar je hebt groot gelijk om de bak te bewaren. De mijne dreigt het na 180.000km te begeven dus als iemand nog iets weet…
Voor wat betreft het klokkenpaneel zou het uitluitend gaan om de snelheidsmeter/km-teller, maar deze is waarschijnlijk voor alle type 2 hetzelfde.
Cruise control is er wel. Snelheidsmeter heb ik er genoeg van liggen. Zit volgens mij ook geen verschil in…
Het huidige paneel gaat uit elkaar, dus dan moeten we morgen even kijken wat uitwisselbaar is.
Zoals gezegd heb ik de cruise control beschikbaar liggen als je hem wilt…
Xsara Coupe
Xsara Coupe schreef:gompy58 schreef:Xsara Coupe schreef:24v natuurlijk
Wie ik weet dat komen:
- Gompy58
- Paul Cornelisse
- Willem
- Matthijs 2006
- LucasUnger
- ZX1.4i
- Harm miss nog even
- ‘S middags Sans-pareil
- moi
Komt moi ook ???
*gaat andere liefhebber zoeken voor een xm reflectorplaat
Ik ben er om 10.00 uur ongeveer.
Zo! Net terug van deze meeting….van 10.00 uur tot 23.30 uur gebleven, en toen was het nog niet voorbij.
Weer erg gezellig geweest met en vanwege de aanwezige mensen.
En alle snacks…
Een paar bollen verwisselen kan ook gewoon in het donker.
We gingen pas na 02:00 naar huis, was een erg gezellig en geslaagd dagje
Mooie foto’s, gelukkig staan de meest onthullende foto’s er niet bij, maar dat zal wel niet lang duren
Onthullende foto’s? Wat heb jij allemaal achter met michiel uitgespookt?
Xsara Coupe
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Xsara Coupe schreef:Onthullende foto’s? Wat heb jij allemaal achter met michiel uitgespookt?
Xsara Coupe
Deze teksten maakt men nieuwsgierig
Niet zo verlegen Michiel
Was een geslaagde dag gister Wel een hele lange De zilveren xm is aardig kaal geworden, maar niet denderend… Dat heb ik wel is beter gezien Verder van mijn (e)xm de remmen rondom vervangen, zowel schijven als blokken op een super uitgebreide methode.
Toen even een rondje met de auto, maar de vering kon de heren toch niet behagen
Uitlezen, terugkerende elektroklep. Dan maar compu er uit, andere er in en weer een proefritje.. Nog niet helemaal wat men dacht. Rechtsvoor tilde de dame haar pootje op en ze veerde hard vooraan. Geen terugkerende fouten meer gelukkig
Nou, comfortbollen er op van een vorige sloper die erg zacht veerde en voila, de auto zweeft weer
Volgende project was de xantia van Sohail… Sohail voelde zich uiteraard niet goed na een rit in een xantia. Hoe kan het ook anders. Nou, wat doe je dan? Juist, XM stoelen in een xantia bouwen
Past prima, staat goed en zit denk ik een stuk beter. Waarschijnlijk is Sohail nu ook voor zn lol in zn auto aan t zitten
Toen nog even bij Lucas nieuwe zijpanelen achter er in gezet en een 3e remlicht op de moeilijke manier aangebracht..
Dat wil zeggen, hele achterklep er uit ed..
Aan mijn eigen xm ben ik niet eens toegekomen, het plaatsen van de originele radio met stuurbediening. Dat moet binnenkort dus nog maar is. Misschien dat ik net straks even ga doen
Om 2 uur snachts was het laat zat
Xsara Coupe
Ik dacht ik ga die XM stoelen eens verbeteren en bouw er een Xantia omheem
De stoel in mijn Xantia was na 325K toe aan vervanging, er zitten nu 2 XM stoelen in, rail overzetten van de oude Xantia stoelen en het pas zo in een Xantia . Het is wel effe wennen, het zit voor mijn gevoel nu wel wat harder, maar dat is een kwestie van wennen, zo en nu ga ik even een ritje maken in mijn Xm… eh Xantia bedoel ik
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Xsara Coupe schreef:
Toen nog even bij Lucas nieuwe zijpanelen achter er in gezet en een 3e remlicht op de moeilijke manier aangebracht..
Dat wil zeggen, hele achterklep er uit ed..
Ja, eehhhh, dat bleek wel de meest gecompliceerde…Maar we kregen tussentijds wel een goeie ingeving, anders waren we nu nog bezig…....
De mijne is via de simpelste methode gemonteerd….12V via 1 draad buiten om langs de slangen en de massa gewoon uit de klep gehaald.
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Vandaag bezig geweest met schoonmaken van het alcantara. Best een klus…
Het leer behandelen doe ik wel als de boel er in zit. Tips waarmee het beste leer schoongemaakt/behandeld wordt?
Vanavond de achterbank er in gezet. Prima gelukt! Leuk zo’n gedeelde achterbank.
Deze week op een avond de deurpanelen overzetten.
De voorstoelen daar moet ik eerst eens even gaan puzzelen hoe ik de elektriek werkend krijg. Maar daar moeten vast wel draadjes over te vinden zijn.
Leeerzaam en gezellig zo’n sloopmeeting. Als er binnenkort weer eens iets te slopen valt dan kom ik echt helpen!
Totaal aantal Berichten: 820
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Waar kan je alcantara het best mee schoonmaken ?
Domme vragen bestaan niet.