Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Al telefonisch gefeliciteerd, maar hier nogmaals
Koele bak man, en ja, ze zijn best degelijk
Als ik jou was, zou ik ‘m niet zomaar 3 jaar stilzetten trouwens. Stilstaan vinden ze niet leuk. Gewoon erbij en af en toe even uitlaten
Ik verrijd mijn trashje iedere maand, alleen als het droog is. Tot nu toe vind ie dat best leuk.
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 6134
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Nou, ‘t autootje heeft het toch wel 4 dagen ongeschonden gered in Den Haag.
Nu staat ie zonder kentekenplaten, gloeiendek*t nogantoe.
Ik word daar dus echt pisnijdig van.
Alles is natuurlijk wel weer te regelen, maar ze moeten met de poten van m’n wagen afblijven
Gelukkig hebben ze er nog niet ingezeten.
Overigens is bovenstaande dus nóg een reden om de auto te schorsen.
Meteen aangifte doen.
Straks wordt er een delict gepleegd of rijden ze iemand dood met jouw platen erop, komen ze bij jou aan de deur kloppen…....
Ex Cit. (in no particular order): CX GTi25 aut., zwart, Madame l’Incontinente. BX 16 TZi aut., zwart, Graf Spee. CX 25 diesel, grijs, Sloompie. CX 25 Prestige aut., hemelsblauw metallique, El Presidente. BX Turbodiesel, rood, Viking. BX Break diesel, wit, UNFOR. BX diesel aut.(!), grijs, “het hok 2”. CX 22TRS, lichtblauw, Rusty. CX 20 Reflex, donkerblauw, Comfy. XM 20 aut., groen, Froggy. XM V6/12 aut., groen, Froggy2. Xantia Break turbodiesel, groen, business slut. ID19, wit, “het hok”.
Nu: Audi A8 V8 aut., grijs, Wolfgang (Boeh!).
Da’s mooi klote
En dat wordt dan waarschijnlijk een duplicaatcode erop.
Dan krijg zo’n mooi 1’tje erbij op de platen
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
- C1 1.0 Collection
BasisBIX schreef:Da’s mooi klote
Dan krijg zo’n mooi 1’tje erbij op de platen
En dáár baal ik nou nog het meeste van
Hilko16TZI schreef:BasisBIX schreef:Da’s mooi klote
Dan krijg zo’n mooi 1’tje erbij op de platenEn dáár baal ik nou nog het meeste van
Begrijpelijk.
Maar dit is natuurlijk wel een goede aanleiding om meteen platen aan te schaffen met opgelegde letters.
Of ben je daar geen fan van?
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Hilko16TZI schreef:
Oh ja, er zit nu ook een radio in, een JVC met CD speler. Dat kán natuurlijk niet, maar ik heb geen old-school geval… als iemand nog een radio van pak-em-beet 1986 heeft liggen, dan hou ik me aanbevolen!
Ik heb hier nog een Clarion radio/cassettespeler liggen waar ik niks meer mee doe. Iets jonger dan ‘86, maar oldskool genoeg, denk ik. Die mag voor naks-nada weg, maar ik kom ‘m niet vanuit Apeldoorn naar De Haag brengen
Laat anders maar even via PM weten.
Mooi BX-je overigens. Type 1 heeft nog steeds de meeste charme. Ik kocht in ‘86 een nieuwe 14 Leader en dat was een fijn ding.
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Inderdaad direct aangifte doen bij de politie. Wellicht heeft de dief met jouw kentekenplaten al getankt zonder te betalen. Dan krijg jij dus de boete, want jouw kentekenplaten staan op de camerabeelden van het tankstation…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
- C1 1.0 Collection
XBXG schreef:Inderdaad direct aangifte doen bij de politie. Wellicht heeft de dief met jouw kentekenplaten al getankt zonder te betalen. Dan krijg jij dus de boete, want jouw kentekenplaten staan op de camerabeelden van het tankstation…
Al gedaan toen ik het ontdekte, vanochtend
Ik ben niet gek…
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
gefeli met de 1400!
En sjit van die platen… precies de reden waarom ik ze lekker vastpop of schroef…
Hilko16TZI schreef:BasisBIX schreef:Da’s mooi klote
Dan krijg zo’n mooi 1’tje erbij op de platenEn dáár baal ik nou nog het meeste van
Weet het niet zeker, maar volgens mij is die regeling alweer van de baan… Hoop het wel voor je?!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
- C1 1.0 Collection
oudelut schreef:Hilko16TZI schreef:BasisBIX schreef:Da’s mooi klote
Weet het niet zeker, maar volgens mij is die regeling alweer van de baan… Hoop het wel voor je?!
Dat zou mooi zijn.
@ Bassman: Ik zoek echt een radio met draaiknoppen, analoge tuner. Niet digitaal. Als de Clarion zoiets is, dan graag! En anders heel hartelijk dank voor het aanbod!
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ik heb een orgineel geleverder BX radio in de GT dat is best leuk! (met groen licht!!!)
Ik zal is een duidelijk foto maken!
Overiguns is dat model ook vaak te vinden op marktplaats voor 10 a 15 euro..
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
jeroen71 schreef:Van harte met je mooie bx! Mooie kleur!!
Zeker mooie Kleur! Ik ben met een BX in die kleur vaak in Almelo geweest! (stoplichten genoeg daar )
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!