AX 1.4 TRS
Pimperklaas
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 527

- BX SPORT
- XM 2.0i Turbo CT Automaat
Gepost: 02 juli 2008 01:40 AM

Kan iemand over de volgende auto mij iets meer vertellen ??

http://forum.citrosport.nl/viewtopic.php?t=7278

Ik zoek een GT’tje en is dit er nou 1tje of een net niet Gt’tje? Is dit te vergelijken met een VTS ofzo?

Graag informatie Smile

Groeten,

Jeff

Profiel  

grietje
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 53

Gepost: 02 juli 2008 02:43 AM
  [ # 1 ]

Ik heb deze persoon zelf al gepb’t Smile

Met ongeveer deze informatie:
GT 5 deurs bestaat niet in nederland en daarvoor in de plaats is de TRS geleverd. GT blok is dus standaard, uitrusting is vergelijkbaar met de GT alleen dan met 5 deuren. Interieur is wel anders; techniek t zelfde.

VTS is het vast niet vergelijkbaar mee want dat is volgens mij 16 pitter? Dat bestaat in nl iig niet voor AX…

Profiel  

MBa@NL
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 146

- AX "CHRONO"
- AX 14TRS
Gepost: 02 juli 2008 02:50 AM
  [ # 2 ]

Re: AX 1.4 TRS

Pimperklaas schreef:

Kan iemand over de volgende auto mij iets meer vertellen ??

ja, dat kan vast wel Smile

Pimperklaas schreef:

Ik zoek een GT’tje en is dit er nou 1tje of een net niet Gt’tje? Is dit te vergelijken met een VTS ofzo?

om even in detail te treden over de uitvoering in het algemeen…

de 14 TRS U9 is in Nedeland geleverd om dat wij vroeger (en helaas nog steeds) niet zaten te wachten op sportieve 5 deurs hatchbacks, de GT5 is daarom nooit in Nederland geleverd in tegenstelling tot bijna alle andere landen in de EU. Om toch een 5 deurs met skirts te leveren in Nederland heeft Citroën waarschijnlijk besloten om de TRE te pakken, deze van skirts te voorzien en te verkopen als TRS. Hierdoor is er dus een “burgerlijke 5 deurs GT” ontstaan.

En de vergelijking met en VTS slaat nergens op want dat is een SAXO en het gaat hier om een AX… Neutral

dus in principe is de TRS U9 een GT maar dan in een burgerlijk jasje Smile

AX Kentekens het register voor ELKE AX met nederlands kenteken, dus niet alleen de AX Sport, GT en GTi

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook