Iemand deze horloges al gezien?
http://www.chapron21.ch/page_1211971901189.html
Made in Switzerland?
DS; "Objet de Culte"
Ik vind ze wel
Prijs lijkt ook niet gek..
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Ik ben zelf eigenlijk niet zo van de hebbedingetjes ...................... maar wat een geile klokken zijn dat zeg
Wil ik hebben
When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!
Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Vorige week heb ik er twee besteld, vandaag al in huis. Levertijd dus een stuk minder dan op de site vermeld. Wat vind ik van de horloges?
De ‘gouden’ met bruin leren band in km/h uitvoering (#4), krijgt van mij een 6. Ziet er allemaal wel degelijk uit, maar de wijzerplaat doet een beetje goedkoop aan. Is een print van een km-teller in redelijke kwaliteit. De bruine band vind ik niet zo mooi, de kleur is lichter dan op de site.
De chromen met zwart leren band in toerenteller uitvoering (#8 ), krijgt van mij een acht. De wijzerplaat is iets mooier geprint, zwart leren bandje is een stuk mooier.
Hoe dan ook wel een leuk hebbedingetje.
Volg je hart, gebruik je hoofd.
Brian schreef:Vorige week heb ik er twee besteld, vandaag al in huis. Levertijd dus een stuk minder dan op de site vermeld. Wat vind ik van de horloges?
De ‘gouden’ met bruin leren band in km/h uitvoering (#4), krijgt van mij een 6. Ziet er allemaal wel degelijk uit, maar de wijzerplaat doet een beetje goedkoop aan. Is een print van een km-teller in redelijke kwaliteit. De bruine band vind ik niet zo mooi, de kleur is lichter dan op de site.
De chromen met zwart leren band in toerenteller uitvoering (#8 ), krijgt van mij een acht. De wijzerplaat is iets mooier geprint, zwart leren bandje is een stuk mooier.Hoe dan ook wel een leuk hebbedingetje.
Was die klokken helemaal vergeten , zal er morgen eens wat van bestellen
When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!
Hi Sebastian,
your watches were shipped yesterday.
Josef