In de NRC.next van 3 juli als gelezen, toen nog niet online gevonden (stuk te groot om in te scannen)
ps. in de krant staan meer foto’s die ik online niet allemaal zie
indien interesse zal ik wel even een scanapparaat mishandelen
Totaal aantal Berichten: 786
- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
Blij dat ik geen auto moet huren om dat elke dag te ervaren
Groeten Flying Duckman
Citroen 2CV6 Zwart (08-1982)
DS 3 So Chic (08-2017)
(en nog een Saab 900i)
Erg leuk en sfeervol artikel.
Voorzitter stichting DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroen Expert ( niet zelfbenoemd), chef-werkplaats in Citroen garage in jaren 70, met het benodigde diploma
Chef werkplaats SOS Noodgarage ICCCR 2016
Auto’s: GS birotor, ID 21 f break, DS cabrio 4deurs, Ami6 berline,
Peugeot Expert Alibi camper
Ik heb het artikel ook met zeer veel plezier gelezen (en met: IK OOK!)
Ik ben er met moeders de vrouw al uit dat er tzt een eend komt (na de verbouwing)
Haar twee eisen:
1. moet een cabrio zijn… Open dakje geen probleem
2. zij krijgt zeggenschap over de kleur
Tot nu toe is haar kleurkeuze goed geweest bij diverse zaken, laten we hopen dat dat nu ook zo is!
Idd leuk stukje. Voor mij een feest der herkenning!
De Elzas is trouwens ook mooi om te bezoeken.
Mijn ervaring is wel dat je de snelweg het best kan vermijden, is nog veel relaxter.
Maar ja, als je d’r maar 4 dagen hebt…
@Einepyk: stel niet uit tot morgen wat gij heden doen kan… Kopen zo’n 2cv!
Totaal aantal Berichten: 786
- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
overgens knalden wij altijd rustig 1000 km op de teller op een dag, dan was je wel een uur of 11 aan het rijden, maar het was zeker te doen!
Daarna 2e dag altijd lekker rustig aan door cruisen..
Groeten Flying Duckman
Citroen 2CV6 Zwart (08-1982)
DS 3 So Chic (08-2017)
(en nog een Saab 900i)
Het is inderdaad een erg leuk artikel. Herkenbaar ook Het artikel stond overigens op 4 juli ook op de achterpagina van de ‘reguliere’ NRC.
Ente, wat een mooie foto’s heb je online staan van je D6 Wat een schitterend exemplaar toch!
Begin september is het kampeerweekend van de Dyane vereniging en dan moeten er, in tegenstelling tot andere jaren, maar eens een hoop Dyanes komen.
Yvar.
Totaal aantal Berichten: 527
- BX SPORT
- XM 2.0i Turbo CT Automaat
Super leuk stukje een ente is een ente he
Absoluut Pimperklaas!
@Yvar: dank je wel! Leuk om te lezen.
Ik volg jouw topic ‘opknapbeurt Dyane 6’ op de voet. Da’s echt genieten
@Yvar,
Het is me al meer opgevallen dat items gelijk zijn Niet erg overigens, maar de stijl van de next beviel me beter. (meerdere korte stukjes, met uitgebruidere info online voor als je daar belangstelling bij hebt)
@ente
Je zegt het goed: doen KAN! Het is helaas budgettair nog niet mogelijk, of jij moet toevallig nog een 2cv voor een paar tientjes in de garage hebben staan
@Einepyk: schaal 1:43…
Kan inderdaad niet inschatten wat je budget is en omstandigheden zijn.
Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat ik regelmatig om me heen opmerkingen van een(d)zelfde strekking hoor. Het zou erg jammer zijn als je uiteindelijk in een verzorgingsflat zit met het idee dat je ooit nog eens een 2cv gehad zou willen hebben ...