Totaal aantal Berichten: 15707
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Populaire autootjes hoor, zo’n LNa, in de nieuwe Gazoline staan er zeker vijf te koop…
Totaal aantal Berichten: 527
- BX SPORT
- XM 2.0i Turbo CT Automaat
Michiel van Ginkel schreef:klopt, maar dat is ook de aankoopsprijs van mijn LNA
haha leuk koopje dan…
Mijn lna heeft net een technische beurt gekregen om hem door de apk heen te krijgen dus maandag ff keuren en dan op naar het volgende klusje
Pimperklaas schreef:Michiel van Ginkel schreef:klopt, maar dat is ook de aankoopsprijs van mijn LNA
haha leuk koopje dan…
Mijn lna heeft net een technische beurt gekregen om hem door de apk heen te krijgen dus maandag ff keuren en dan op naar het volgende klusje
Kom je 8 november naar de TD van de VisaClub? En zo ja: met welk vehikel?
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 841
- Dyane 6 Commerciale
ik heb al een tijd niets meer gehoord van de gene waarvan ik ‘mijn’ LNA ga kopen… Binnenkort nog maar weer eens proberen te bereiken.
- BX SPORT
Lange tijd niks meer van mij laten horen op het gebied van LNA.
De LNA heb ik van stalling gehaald om hem weer klaar te maken voor de APK en misschien opknappen of toch (schrik niet) te verkopen.
Auto start wonderbaarlijk goed alleen ik had totaal geen pedaalslag in mijn rempedaal. Zal dit de hoofdremcylinder zijn????
Totaal aantal Berichten: 841
- Dyane 6 Commerciale
Er zal inderdaad wel ergens iets vast zitten. Dat doet dat LNA remsysteem nogal snel…
- BX SPORT
Nou vandaag maar is even gekeken conclusie: geen olie jah dat kan ook he maarja olie kan niet zomaar op vakantie gaan? dus een slangentje wat lekt denk ik?
Perongeluk vandaag de motor even laten koken goed is het niet maar hij moet nu wel lekker schoon zijn van binnen haha! ook weer gemerkt dat mijn elektrische fan het niet doet!