13 van de 22
« Eerste  < Vorige 11 12 13 14 15 Volgende >  Laatste »
   
Poekoeks Citroën BX 14: te koop…
Elvis
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 313
Geregistreerd: 20-08-2007

Gepost: 09 februari 2009 11:12 PM
  [ # 181 ]
Poekoek schreef:

Dit weekend weer een paar leuke updates:

- Vandaag samen met iemand van de BX Club van 3 stoelen in hele fijne gemaakt, zodat ik niet meer scheef zit.
- Morgen krijg ik een z.g.a.n. bumperstrip voor achter en ga ik in Breda een middenarmsteun ophalen, eindelijk Very Happy

Nog even 2 foto’s:

 

 

Hoe heb je de bumpers zo mooi op kleur gekregen Confused:

The King is in de building

Citroen C4 Grand Picasso 16VTI LPG G3 2011

Citroen C3 14 exclusief 2003

Profiel  
 
Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 09 februari 2009 11:14 PM
  [ # 182 ]

Die zijn gewoon nog zo mooi, ook al is de auto nog zo vies, ze slaan niet wit uit (echt een mazzeltje dus). Tip voor mensen die ook goede bumpers hebben dat zo willen houden: smeer er lijnolie van de bouwmarkt op, dit beschermt goed en haalt er nog even wat meer kleur uit naar boven.

Profiel  
 
CitroMarty
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 855
Geregistreerd: 07-07-2007

- BX 19 GTI
Gepost: 11 februari 2009 05:02 PM
  [ # 183 ]

Het is echt een hele mooie BX!
Is ie motorisch ook nog goed dat je nog lekker vele kilometers er mee kan rijden?
Tis natuurlijk al wel 2 ton…

Groetjes Martijn.

Mijn Fotosessie’s
_____________________________________

Huidig wagenpark:
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRS Aut. ‘91

Ex:
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94

Profiel  
 
Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 11 februari 2009 05:23 PM
  [ # 184 ]
CitroMarty schreef:

Het is echt een hele mooie BX!
Is ie motorisch ook nog goed dat je nog lekker vele kilometers er mee kan rijden?
Tis natuurlijk al wel 2 ton…

Groetjes Martijn.

Zou me niets verbazen als de koppakking een keer gedaan moet worden, moet echt eens een zaterdagje nemen om de KVS te verversen en dan even in de gaten houden hoe het blijft. Verder verbruikt ie wel wat olie, maar dat neem ik wel even voor lief, het is nog best acceptabel.

Voor de rest heeft het motorretje eigenlijk weinig geks, trekt prima (voor een 1400), klinkt gezond en drinkt als ik niet constant in de stad rijdt netjes benzine. En die 2 ton gaat al langzaam richting de 3… De bedoeling is dat deze auto nog een beste tijd mijn dagelijkse auto blijft (dat heb ik al vaker gezegd…), of ik moet iets echt leuks tegenkomen wat ook nog goed te doen is voor dagelijks gebruik.

Profiel  
 
CitroMarty
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 855
Geregistreerd: 07-07-2007

- BX 19 GTI
Gepost: 11 februari 2009 05:35 PM
  [ # 185 ]

Als je em goed onderhoud kun je er nog lang genoeg mee doorrijden.
Kan best kunnen dat de koppaking er een keer aan komt.
Van de witte GTi van mn pa hebben we de koppakking al vervangen.
Maarja dan kun je ook weer een heel uit doorrijden, al rijd de GTi niet veel op ‘t moment…  Rolling Eyes

Groetjes Martijn.

Mijn Fotosessie’s
_____________________________________

Huidig wagenpark:
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRS Aut. ‘91

Ex:
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94

Profiel  
 
Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 11 februari 2009 06:20 PM
  [ # 186 ]

Uit voorzorg zou het geen schande zijn gok ik, bij zo´n TU-tje moet je wel blijven opletten.

Profiel  
 
CitroMarty
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 855
Geregistreerd: 07-07-2007

- BX 19 GTI
Gepost: 11 februari 2009 06:21 PM
  [ # 187 ]

Of toch maar een Blauwgrijzige Toyota Auris???
Razz Razz

Mijn Fotosessie’s
_____________________________________

Huidig wagenpark:
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRS Aut. ‘91

Ex:
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94

Profiel  
 
Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 11 februari 2009 06:22 PM
  [ # 188 ]

Ik heb er wel eens in gereden -> nee, dankje.

Profiel  
 
CitroMarty
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 855
Geregistreerd: 07-07-2007

- BX 19 GTI
Gepost: 11 februari 2009 06:24 PM
  [ # 189 ]

Ik vind het opzich wel een mooie auto, maarja niet echt
het comfort dat ik gewend ben…

Mijn Fotosessie’s
_____________________________________

Huidig wagenpark:
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRS Aut. ‘91

Ex:
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 11 februari 2009 06:29 PM
  [ # 190 ]
Poekoek schreef:

Uit voorzorg zou het geen schande zijn gok ik, bij zo´n TU-tje moet je wel blijven opletten.

Nogal onzin imho.

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 11 februari 2009 06:29 PM
  [ # 191 ]
CitroMarty schreef:

Het is echt een hele mooie BX!
Is ie motorisch ook nog goed dat je nog lekker vele kilometers er mee kan rijden?
Tis natuurlijk al wel 2 ton…

Groetjes Martijn.

Ook nogal overtrokken. Bij 2 ton is zo’n auto net een beetje ingereden.

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
CitroMarty
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 855
Geregistreerd: 07-07-2007

- BX 19 GTI
Gepost: 11 februari 2009 06:31 PM
  [ # 192 ]
PrutsyLJ schreef:
CitroMarty schreef:

Het is echt een hele mooie BX!
Is ie motorisch ook nog goed dat je nog lekker vele kilometers er mee kan rijden?
Tis natuurlijk al wel 2 ton…

Groetjes Martijn.

Ook nogal overtrokken. Bij 2 ton is zo’n auto net een beetje ingereden.

Toen ik het typte dacht ik al dat er zo’n opmerking zou komen…
Maarja tis over het algemeen wel dat de koppakking gaat lekken gaat lekken… Maarja die door een beetje monteur ook zo vervangen natuurlijk…

Mijn Fotosessie’s
_____________________________________

Huidig wagenpark:
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRS Aut. ‘91

Ex:
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 11 februari 2009 06:35 PM
  [ # 193 ]

Ik vind dat zulke onzin. Bij normaal gebruik gaat een koppakking niet zomaar lek. Enkel bij de TU blokjes kan de koppakking een beetje lek raken en daardoor wat olie gaan zweten. Maar daarvoor zou ik absoluut niet de kop er af rukken.

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 11 februari 2009 06:56 PM
  [ # 194 ]

Dat zweten is ie al fijn mee begonnen en de KVS zag er laatst niet al te fris uit. Daarom wil ik ook vrij binnenkort de KVS vervangen en dan in de gaten houden of die fris blijft of meteen weer ranzig wordt.

Profiel  
 
Daan88
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006

- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Gepost: 11 februari 2009 07:57 PM
  [ # 195 ]
PrutsyLJ schreef:

Ik vind dat zulke onzin. Bij normaal gebruik gaat een koppakking niet zomaar lek. Enkel bij de TU blokjes kan de koppakking een beetje lek raken en daardoor wat olie gaan zweten. Maar daarvoor zou ik absoluut niet de kop er af rukken.

Ik wel, veel werk is het zeker niet

Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004

Profiel  
 
 
13 van de 22
« Eerste  < Vorige 11 12 13 14 15 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook