Totaal aantal Berichten: 1656
Geregistreerd: 10-01-2006
- Xantia Ambulance, GiFa
Met enig intress volg ik dit draadje.
Zelf ben ik aan het emmeren met mijn 205 GTI. Nadat ik koppaking eruit had geblazen heb ik de kop gedemonteerd en voor revisie weggebracht.
na demontage kop bleek onderblok gaat, oude koppaking had over de tijd teveel koelvloeistof gelekt in een kopbout gat. Bout kwam eruit met 3 meterbuis en veel knik/knak geluiden.
Ander onderblok zelfde motorcode.
Alles weer opgebouwd.
En nu emmeren! Veel backfire. Distributie 2 tanden verkeerd levert wel lopen op, maar dan als een tractor.
Laatst een 1600 sloper gekocht. Deze liep mooi en alles ook maar overgezet wat met onsteking te maken zou kunnen hebben, alleen de kabelboom en ECU nog niet. Dat worden de volgende stappen dan maar.
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
Autobedrijven die klant van mij zijn, zeggen dat als het boschnr hetzelfde is, dat het klopt. Zie het als een streepjescode. Maar, hoort dat gat er nou wel in of niet?
Stationair blijft een probleem na ongeveer een minuut draaien. Hi slaat niet af, maar zoals ie nu draait is het niet bedoeld.
Rijd nog steeds als een tierelier,eergisteren weer een paar, waaronder een 110niks 2,0gti tupperware. Mzzl…...
Gaat nog steeds hetzelfde, als ie koud is draait ie een minuut super.
Noumoe, zo kom je ook niet ver.
Gelukkig heb ik tijd, tis de 3e auto voor de leuk erbij…..
Toch gaat het knagen wat het nou is.