Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Mooi dan herken je mij aan de rode bx in mijn knoopsgat
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Ik kan kiezen, of met de broo mee rijden (XM 2.1 TD VSX) Of mijn eigen Breaky (XM 2.0i Confort Break) of misses Brunequad (XM 2.0i TCT automaat exclucive). Wat moet ik nu??
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Wil je zuipen, met de broo mee rijden.
Wil je veel troep kopen of verkopen je eigen bak meenemen.
Wil je ongegeneerd janken met een turbofluit op de voorgrond, zonder te schakelen dan die van de misses.
nah, dan moet je toch wel een keuze kunnen maken toch?
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
Mechuccio schreef:mafkeessss schreef:Ja de lucht is een mooi plekje hoe laat kan ik jullie daar verw8e dan zorg ik dat ik optijd ben daar!
rond 11:00 maar ik maak ook maar even een verzamellijstje aan
Verzamelpunt De Lucht (‘S-Hertogenbosch) 11:15Mechuccio
Ramon
Alex
j-wvb
mafkeessss
kstrik
Vertrekken we nu niet meer vanuit roermond? of wat??
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
Aanwezig:
Xsara Coupe
Lucas Unger
BX19trs
ZX1.4i
gompy58
XMTurboCT
eXaMple
eXpelliarMus
Matthijs2006
djmoqua (Visa 11 RE S6)
Hilko16TZI
caravan sleper
sans-pareil (CX 25 Gti Turbo 2 VEMS)
Art
knäckor - BX TZD Turbo breok
RikvdS (CX 2400 GTi, le duh)
par eXeMple!
Paul Cornelisse
tilanus (GS)
Timo1990 - BX 16 TGi Progress
Mark Nijenhuis
Michelangelo
Mechuccio
DigiDaan
2cvke
veertien E-tje - BX 16 TGi
jaimieberkhout- ZX 16V
MaartenH via nieuwegein
Stooftaker (XM V6.24 exclusive)
Mafkeessss Xsara ph2 VTS
GWHENDRIKS2 (Xsara coupe 1.6 16V VTR phII)
citroenbxcx (xantia)
sweef (rooie sweef)
Loulou1 (Berlingo 2.0 HDI Modutop)
Igorov (Xsara Coupé 2.0 167pk VTS PH 2.5)
citroen9
B_iks
bxsport (sm)
wbogaerts (sm)
Stefaan5089 ( C5 HDi ph1)
http://www.citrofiel.tk (Hans)
Robinrossie ( bx 16 TGI progress )
vhsdown
CitroenAZU
japv (Xantia 1.8i X ‘Het Rode Gevaarte’)
michel-16v (xantia
Patje74
ernst23 (CX familiale)
Alcyone
Alex (16tgi breok)
Ramon (16V MK1)
ZX-Enschede
Malle Pietje (denkt aan xm)
bearwil (BX GTi 8v)
AH1828
j-wvb
Regino
jozef37
xsara-VTS
erik wijngaarden (ds 23 IE van Evert-Jan)
rf (panhard of visa)
kstrik
yke (xantia)
rik (zwarte bx 16v)
Misschien:
mpostma
BasisBix - BX 14 of CX 20 of Lomax
Autofan (BX GTi Scandinavische uitvoering/DennisvdVen)
Danoontje
tinfoil
Mulder
Edgewalker - ZX 1.8 Furio
Midfriesland
C15GrandVolume
XMine (XM V6.24)
ieksEmmu
stan
ronama C5 ph3 1.6 hdi VTR
sjorsh
Pascal
Ambijajance
Thiezz
EW
Totaal aantal Berichten: 1014
- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Nou volgens mij vertrekken jullie nog wel vanuit roermond en dan sluit ik me bij jullie aan vanaf de lucht
ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
j-wvb schreef:
Verzamelpunt De Lucht (‘S-Hertogenbosch) 11:15
Mechuccio
Ramon
Alex
j-wvb
mafkeessss
kstrikVertrekken we nu niet meer vanuit roermond? of wat??
Wij vertrekken gewoon as planned om 10:00 uit Roermond, maar dan stoppen we rond 11:00 ff bij de lucht waar nog wat mensen kunnen aansluiten
Is er al een verzamelpunt voor de mensen komend via de A50/A59 uit Nijmegen/Arnhem?
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Aanwezig:
Xsara Coupe
Lucas Unger
BX19trs
ZX1.4i
gompy58
XMTurboCT
eXaMple
eXpelliarMus
Matthijs2006
djmoqua (Visa 11 RE S6)
Hilko16TZI
caravan sleper
sans-pareil (CX 25 Gti Turbo 2 VEMS)
Art
knäckor - BX TZD Turbo breok
RikvdS (CX 2400 GTi, le duh)
par eXeMple!
Paul Cornelisse
tilanus (GS)
Timo1990 - BX 16 TGi Progress
Mark Nijenhuis
Michelangelo
Mechuccio
DigiDaan
2cvke
veertien E-tje - BX 16 TGi
jaimieberkhout- ZX 16V
MaartenH via nieuwegein
Stooftaker (XM V6.24 exclusive)
Mafkeessss Xsara ph2 VTS
GWHENDRIKS2 (Xsara coupe 1.6 16V VTR phII)
citroenbxcx (xantia)
sweef (rooie sweef)
Loulou1 (Berlingo 2.0 HDI Modutop)
Igorov (Xsara Coupé 2.0 167pk VTS PH 2.5)
citroen9
B_iks
bxsport (sm)
wbogaerts (sm)
Stefaan5089 ( C5 HDi ph1)
http://www.citrofiel.tk (Hans)
Robinrossie ( bx 16 TGI progress )
vhsdown
CitroenAZU
japv (Xantia 1.8i X ‘Het Rode Gevaarte’)
michel-16v (xantia
Patje74
ernst23 (CX familiale)
Alcyone
Alex (16tgi breok)
Ramon (16V MK1)
ZX-Enschede
Malle Pietje (denkt aan xm)
bearwil (BX GTi 8v)
AH1828
j-wvb
Regino
jozef37
xsara-VTS
erik wijngaarden (ds 23 IE van Evert-Jan)
rf (panhard of visa)
kstrik
yke (xantia)
rik (zwarte bx 16v)
ieksEmmu (groene XM 2.0i Comfort leder interieur)
Misschien:
mpostma
BasisBix - BX 14 of CX 20 of Lomax
Autofan (BX GTi Scandinavische uitvoering/DennisvdVen)
Danoontje
tinfoil
Mulder
Edgewalker - ZX 1.8 Furio
Midfriesland
C15GrandVolume
XMine (XM V6.24)
stan
ronama C5 ph3 1.6 hdi VTR
sjorsh
Pascal
Ambijajance
Thiezz
EW
Totaal aantal Berichten: 1014
- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Nou als jij via de A59 komt kom je op de A2 uit en dan richting uitrecht de eerste benzinepomp dat is de lucht. Dus daar zou je je bij ons aan kunnen sluiten toch?
ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003
Verzoek , of een ieder die er zin in heeft om langs Nederhemert - Zuid te rijden.
Daar zitten een paar miljeu pantoffels die onze voertuigen niet waarderen .
(zij rijden zelf met energielabel e) maar wij van de dikkere klasse moeten maar onze f en g klasse voertuigen opruimen ..
Deze vinden ook dat we allemaal te hard rijden, vaak remmen ze het verkeer af dmv obstructie. :
Actie tegen wegmisbruiker
NEDERHEMERT - Ze rijden het liefst net na de spits, anders wordt er toch niet veel ingehaald vanwege de drukte.
Vier kilometer, heen en terug. Per tweetal, een uur lang, elke dag. “We zijn bijna de hele ochtend en middag op de weg te vinden”, vertelt Habo Jongsma, terwijl hij met precies zestig kilometer per uur over de dijk rijdt. Zijn vrouw Wies Jongsma zit naast hem, pen en papier in de aanslag.
Zeven koppels gaan de strijd aan tegen de hardrijders op de Bergsche Maasdijk en noteren een week lang de kentekens. “Vervolgens sturen we de gegevens naar de politie en de gemeente”, legt Trees Blom uit. Zij is vrijdag aan de beurt om zich in te laten halen door de wegpiraten. “We hebben al vaak met de gemeente en politie gepraat over het probleem op de Bergsche Maasdijk, maar tot nu toe heeft dat niets uitgehaald.”
Trees Blom en andere bewoners van het Eiland en Bern namen daarom het heft in eigen handen. Ze hopen op deze manier de politie duidelijk te maken dat er iets moet gebeuren op de Bergsche Maasdijk. “Juridisch hebben deze meldingen natuurlijk geen gevolgen”, laat een politiewoordvoerder weten. “De resultaten zouden wel aanleiding kunnen geven om zelf eventueel objectieve metingen uit te gaan voeren.”
De eerste surveillanceronde levert de Jongsma’s niets op. “Het is mistig. Mensen rijden dan vaak wél ineens voorzichtig”, constateert Habo Jongsma. Toch blijven ze stug doorrijden en hopen iemand met minimaal tachtig op de teller te pakken. “We weten dat het voor de ‘overtreders’ niet uitmaakt, maar we hopen dat de politie toch maatregelen treft om de snelheid te handhaven.” Na een klein uurtje rijden ze de dijk maar af, op weg naar huis. “Vanmiddag gaan we nog een keertje. Misschien dat we dan wel een velletje vol krijgen”, zegt Wies Jongsma hoopvol. Veel keus hebben ze niet volgens Blom. “Niets doen is geen optie meer. De gemeente en politie moeten ons horen.” Volgens haar zullen ze na vijf dagen tientallen kentekens hebben. “Minimaal.”
Blijft een reactie uit, dan gaan de Maasdijkkoppels gewoon verder met plan B. ” Ludieke acties zitten er dan zeker aan te komen”, aldus Trees Blom.
Bron: Brabants Dagblad
Dus doe deze zuurpruimen een plezier en laat ze eens wat mooie voertuigen zien ...
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Ik bedenkt me net dat de Lucht helemaal niet zo’n goed plan is eigenlijk ops: we moeten een paar kilometer voor de lucht al de A2 af.
Effies kijken voor een andere plek die wat beter uitkomt dan maar.
Totaal aantal Berichten: 6330
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
mazout schreef:Verzoek , of een ieder die er zin in heeft om langs Nederhemert - Zuid te rijden.
Daar zitten een paar miljeu pantoffels die onze voertuigen niet waarderen .(zij rijden zelf met energielabel e) maar wij van de dikkere klasse moeten maar onze f en g klasse voertuigen opruimen ..
Deze vinden ook dat we allemaal te hard rijden, vaak remmen ze het verkeer af dmv obstructie. :
Actie tegen wegmisbruiker
NEDERHEMERT - Ze rijden het liefst net na de spits, anders wordt er toch niet veel ingehaald vanwege de drukte.
Vier kilometer, heen en terug. Per tweetal, een uur lang, elke dag. “We zijn bijna de hele ochtend en middag op de weg te vinden”, vertelt Habo Jongsma, terwijl hij met precies zestig kilometer per uur over de dijk rijdt. Zijn vrouw Wies Jongsma zit naast hem, pen en papier in de aanslag.
Zeven koppels gaan de strijd aan tegen de hardrijders op de Bergsche Maasdijk en noteren een week lang de kentekens. “Vervolgens sturen we de gegevens naar de politie en de gemeente”, legt Trees Blom uit. Zij is vrijdag aan de beurt om zich in te laten halen door de wegpiraten. “We hebben al vaak met de gemeente en politie gepraat over het probleem op de Bergsche Maasdijk, maar tot nu toe heeft dat niets uitgehaald.”
Trees Blom en andere bewoners van het Eiland en Bern namen daarom het heft in eigen handen. Ze hopen op deze manier de politie duidelijk te maken dat er iets moet gebeuren op de Bergsche Maasdijk. “Juridisch hebben deze meldingen natuurlijk geen gevolgen”, laat een politiewoordvoerder weten. “De resultaten zouden wel aanleiding kunnen geven om zelf eventueel objectieve metingen uit te gaan voeren.”
De eerste surveillanceronde levert de Jongsma’s niets op. “Het is mistig. Mensen rijden dan vaak wél ineens voorzichtig”, constateert Habo Jongsma. Toch blijven ze stug doorrijden en hopen iemand met minimaal tachtig op de teller te pakken. “We weten dat het voor de ‘overtreders’ niet uitmaakt, maar we hopen dat de politie toch maatregelen treft om de snelheid te handhaven.” Na een klein uurtje rijden ze de dijk maar af, op weg naar huis. “Vanmiddag gaan we nog een keertje. Misschien dat we dan wel een velletje vol krijgen”, zegt Wies Jongsma hoopvol. Veel keus hebben ze niet volgens Blom. “Niets doen is geen optie meer. De gemeente en politie moeten ons horen.” Volgens haar zullen ze na vijf dagen tientallen kentekens hebben. “Minimaal.”
Blijft een reactie uit, dan gaan de Maasdijkkoppels gewoon verder met plan B. ” Ludieke acties zitten er dan zeker aan te komen”, aldus Trees Blom.
Bron: Brabants Dagblad
Dus doe deze zuurpruimen een plezier en laat ze eens wat mooie voertuigen zien ...
Ik ben dan wel geen mod, maar mag deze zure reactie op een bericht over twee zuurpruimen niet ergens anders in plaats van in dit vrolijke meetingtopic?
Groet,
L
mafkeessss schreef:Nou als jij via de A59 komt kom je op de A2 uit en dan richting uitrecht de eerste benzinepomp dat is de lucht. Dus daar zou je je bij ons aan kunnen sluiten toch?
Dan rij ik in noordelijke richting op de A2, terwijl de rest naar het zuiden rijdt. Niet handig hè.
En als je uit Veghel enzo komt, dan kom je toch niet langs De Lucht?
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Matthijs2006 schreef:mafkeessss schreef:Nou als jij via de A59 komt kom je op de A2 uit en dan richting uitrecht de eerste benzinepomp dat is de lucht. Dus daar zou je je bij ons aan kunnen sluiten toch?
Dan rij ik in noordelijke richting op de A2, terwijl de rest naar het zuiden rijdt. Niet handig hè.
Dat bedacht ik me ook net ops:
Ik kan alleen even niets vinden over een parkeerplaats langs de A2 voor de afslag naar de A59
Even doorzoeken, anders moeten we daar stoppen.