Wegens een structureel gebrek aan tijd en nog twee andere onafgemaakte projecten, te koop aangeboden.
Komplete set plaatwerk, incusief dak. Nieuw gespoten!
Deuren, spatborden, motorkap, kinnenbak, achterklep
Beige Thonolet, AC 085
Dak
Noir, AC 200
Het plaatwerk is ongeveer een jaar geleden gespoten en is sindsdien, ingepakt opgeslagen in de garage. Het plaatwerk verkeerd dus in zeer goede staat.
Ideaal voor als je overweegt je Ds te laten spuiten.
Prijs 4000 Euro
Re: Gespoten Ds Plaatwerk
rvernooy schreef:Wegens een structureel gebrek aan tijd en nog twee andere onafgemaakte projecten, te koop aangeboden.
Komplete set plaatwerk, incusief dak. Nieuw gespoten!
Deuren, spatborden, motorkap, kinnenbak, achterklep
Beige Thonolet, AC 085Dak
Noir, AC 200Het plaatwerk is ongeveer een jaar geleden gespoten en is sindsdien, ingepakt opgeslagen in de garage. Het plaatwerk verkeerd dus in zeer goede staat.
Ideaal voor als je overweegt je Ds te laten spuiten.
Prijs 4000 Euro
Zet er even bij om welk type het gaat , 1ste neus , 2de neus , 3de neus , platte klink , opstaande klink , pallas (ivm gaatjestbv strippen) of een no nonsence ID
Op zich lijkt de prijs me redelijk zat : €400,00 per deel , en dan gratis dak en kinnenbak
Een knappe voordeur kost al snel : €300,00 en een achterdeur : €250,00 , voorschermen : €350,00 en achterschermen : €100,00 , maar dan moet het meestal nog strak gemaakt worden en natuurlijk gespoten
Als het een mooie set is , niet te duur
When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!
Totaal aantal Berichten: 1659
- ID/DS DSpécial Berline Confort
- Xsara 1.8i 8V Berline Ligne Prestige
- C5 2.0 16v Berline Caractère BVA
Ja, jammergenoeg net alleen effe niet de kleur die je wilt…....
Maar verder niet belangrijk…...
Copain van DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroën: DSpécial Confort Berline-02-1970-ONK
Xsara-N1, 1.8 8v BVA-1997
C5 2.0i 16v Berline Caractère BVA-2007
Peugeot 309 XR Plus, 1.4i-1991
Totaal aantal Berichten: 1420
- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
Is het plaatwerk op de bekende plekken gelast? Of alleen geplamuurt en daarna gespoten?
Het plaatwerk is niet volgeplamuurd en daarna gespoten. Alle slechte plekken zijn gelast daarna is het plaatwerk strakgemaakt en gespoten.
Ik heb de spuiter gevraagd alle gaatjes van de Pallasstrips dicht te lassen.
Ik heb enkele foto’s op marktplaats staan. De detailfoto’s kan ik indien gewenst toemailen.