Heb hem losgehaald, maar nog steeds is die zomaar van de CV afgesprongen.
Waar kan ik massapunt M4 uit schema 9 vinden? Hij zit nu sinds gisteravond half 10 nog steeds op slot, maar is gister wel 2 á 3 keer opengesprongen. Het is nu dus wel iets beter.
Ben je al “back to basics” en heb je de originele module erin geprikt? En dan zonder IR-ontvanger aangekoppeld, die kan hooguit voor storingen zorgen maar voorkomt ze zeker niet.
Ich bin ein Breaker
nee dat heb ik nog niet gedaan.
Zal mijn alarm geen roet in het eten gooien. Daar heb ik namelijk ook geen dingen van en is niet meer werkzaam, maar hij zit nog wel aangesloten…
Ik heb ooit de IR er weer opgehad, maar toen was het oog ook nog aangesloten.
Kan goed wezen, snoeien die handel - maar pas op dat er geen startonderbreker is ingeweven. Trek eerst het alarm-moduul los en kijk of ie nog start, voor je echt wild gaat snoeien. Het zal niks schokkends zijn, maar je kunt beter eerst even zorgen dat je ‘m goed kunt starten voor je ‘t echt vernielt.
Ich bin ein Breaker
Ik ga zaterdag met mijn vader kijken naar die zooi en de computer van het alarm er helemaal afhalen. Dan weet ik zeker dat dat niet meer in de weg zit. Vandaag haal ik mijn stuurmotor los. Dan doet alleen LV niet meer mee met de CV en kijk ik hoe dat gaat de komende paar dagen. Als hij de komende tijd dan dichtblijft haal ik alsnog het alarm eruit, maar weet ik in ieder geval zeker dat de stuurmotor weer vervangen moet worden.
Stuurmotor vandaag losgegooid en dan zaterdag alle bedrading van het alarm en ik hoop van mijn deur LV doorlopen. Want als mijn CV er nu opblijft ligt het aan de stuurmotor of bedrading…
dipswitch in stuurmotor niet goed. kan je mischien verhelpen, door de pennen anders af te stellen.
Zit er ook niet in de rechterdeur een 5 draads motor?
Nee, het waren wel krenten hoor. Maar je kunt ‘m losgooien, met als enige consequentie dat je de CV niet meer met de sleutel kunt bedienen. Boeiend - als je RF ab hebt. Open krijg je de deur toch wel.
Ich bin ein Breaker
Maar nog wel gewoon open veronderstel ik? Want als je batterij leeg is (van de wagen) of je AB kapot dan sta je daar wel
Ik heb hem nu losgegooid en ga hem vanmiddag weer vastzetten. Ik kan mijn deur nu wel met de sleutel openen, maar hij doet niet mee met de CV.
Gelukkig
Autofan schreef:Ik heb hem nu losgegooid en ga hem vanmiddag weer vastzetten. Ik kan mijn deur nu wel met de sleutel openen, maar hij doet niet mee met de CV.
Je kunt dat ene stekkertje wel vastzetten, dat gaat alleen maar over open/dicht van de deur zelf. De andere is het sleutelcontact, die zou ik even los laten zitten.
Ich bin ein Breaker
Duidelijk Over welk stekkertje heb je het dan? Over het 3polige stekkertje dus het witte stekkertje of het 2polige dus bruine stekkertje?
Ik vrees toch dat mijn stuurmotor niet lekker meer is want de bedrading hebben we helemaal doorgemeten (Ohm gemeten) en dat gaf allemaal goede waardes. Daarna mijn deur gecontroleerd en de bedrading die erdoorheen loopt + die huls van carrosserie naar deur. Daar had ik wel wat draadbreuk en is opgelost, maar volgens mij was het van de deurschakelaar (verklikker voor open deur). Die verklikker/schakelaar heeft een oneindige weerstand en is dus defect. Bedrading is gemaakt en alles is weer terug gemonteerd. Daarna de portieren dichtgedaan en opslot, maar was er rond 6 uur weer afgesprongen. Vrees dus toch mijn niet al te beste stuurmotor…