motor afslaan tijdens afremmen
michael47
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 37

Gepost: 28 juli 2008 10:47 PM

Sinds vandaag weer problemen met mijn C5 2.0I 2002 benzine.
Tijdens een regenbui naar mijn werk en al remmend voor het verkeerslicht ging het toerental plots naar 500 en daarna sloeg de motor af. Op dat moment gelijk storing uitlaatgas. Opnieuw gestart zonder problemen en verder gereden op de autoweg , geen probleem. Niks inhouden en accelereren was prima. Totdat ik gegeven moment weer moest afremmen en weer ging dat toerental rap naar onder de 500 en sloeg motor weer af. Motor opnieuw probleemloos gestart en weer verder gereden. Bij aankomst op mijn werk even onder de motorkap gekeken met draaiende motor en leek alsof deze op 3 cilinders liep. Auto maar weer op de parkeerplaats gezet. De fikse regenbui was voorbij en de zon kwam door. Toen ik naar huis reed reed de auto weer prima, niks afslaan bij het afremmen en bleef stationair draaien. Wel soms dat het toerental naar 500 wou maar zich weer stabiliseerde naar ca. 800. Het lijkt net alsof het weer hier invloed op heeft. Kent iemand dit probleem en wat zou het eventueel kunnen zijn?

Profiel  

buurman
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10

Gepost: 02 augustus 2008 11:31 PM
  [ # 1 ]

Bedrading`

Zou het aan de bedrading / contacten kunnen liggen van het injectiegedeelte?

Profiel  

HarryLT
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1

Gepost: 07 februari 2009 03:33 PM
  [ # 2 ]

Hallo,

Ben je er al achter wat dit probleem veroorzaakte?
Ik heb precies hetzelfde probleem, maar mijn garage kan nog steeds niet ontdekken waar het aan ligt.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook