Hallo,
Toevallig met wat rondsurfen op de volgende bx uitgekomen:
http://www.kapaza.be/Autos/Citroen/8684730/Citroen_BX_1900_diesel.html (laatste foto hoort er niet bij )
Lijkt me zeer weinig km’s voor een diesel, plus je krijgt er een jaar garantie bij. Lijkt wel een win-win situatie? Of is dit te mooi om waar te zijn?
Waarom is het interieur verschillend?
Trouwens, als je een bewijs hebt van dat jaar garantie dan kán je eigenlijk niet gezien zijn. Toch?
Die laatste foto is van een Berlingo
Maar als inderdaad een jaar garantie krijgt, dan zou ik hem niet laten staan als ik op zoek was naar een goede auto. Wel zou ik nog een beetje kijken naar de staat van de auto op zich.
Let vooral op de stalen hyrdauliekleidingen die willen bij dit bouwjaar wel eens verrot zijn.
vooral die van voor naar achter onder de linker drempel lopen en het stel wat op boven en tussen de achterbrug zit.
Vroeger hadden we kuilen in plaats van drempels.
lijkt me een goeie deal, als ik in de buurt zou wonen had ik hm zeker ff gekaapt
————————————————————————————-
Auto’s:
BX 1.6 TZI (zwart) (DN-DZ-29) (gesloopt)
BX Chic (DB-XD-32) (Verkocht)
die garantie zal wel schriftelijk zijn waneer je met serieuze problemen aankomt geven niet thuis vrees ik. in belgie is het dus mogelijk om een dergelijke diesel te vinden want daar zijn ze niet gekocht om per definitie veel km’s te rijden.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
In belgie is ene handelaar verplicht om een jaar garantie te geven. In Duitsland is ook iets dergelijk en daar zie je dus dat bij alle ads staat dat de wagen voor de export bedoeld is of voor de tussenhandel.
Dan zijn ze dus van die verplichting af…
Het kan dus, maar het is wel gewoon een wettelijke plicht met de vraag wat daar idd van over blijft.
Totaal aantal Berichten: 255
- BX 1.9 GTi
- Xantia 1.8 16v
Mooie kleur!
Citroën C3 1.6 e-HDi 2011
Exen: Xantia 1.8 16V ‘98, BX 1.9D ‘92, BX 1.9 GTi ‘87, Xantia 1.8 16V, Xsara Berline 1.4 LPG