Hallo .... ik heb sinds een 3-tal weken een nieuwe Berlingo en ben heel tevreden over de wagen maar 1 ding valt me tegen: als ik de radio wil aanzetten zonder dat het contact aanstaat dan verschijnt er op het display “eco-mode ingeschakeld” ..... wanneer ik een eindje met de wagen gereden heb lukt het me wel om de radio te laten spelen zonder dat het contact aanstaat maar na een aantal minuten valt de radio uit en weer verschijnt er op het display “eco-mode ingeschakeld”.
In de handleiding staat dat dit normaal is omdat men wil beletten dat je onverwachts met een lege accu komt te zitten maar ik vermoed dat wanneer er staat “eco-mode ingeschakeld”, het toch ook mogelijk moet zijn om de “eco-mode” uit te schakelen? .... alleen staat daar helemaal niets over in de handleiding .... is er hier iemand op het forum die wel weet hoe je dit kan uitschakelen?
Groeten….
- Mehari 1970
- Taunus 17M 1964
hoe het bij de nieuwe modellen zit weet ik niet, maar bij de oude kon je het niet uitschakelen…
Hoi
Is een gekend probleem. Inderdaad vermoedelijk niet ‘gewoon’ uitschakelbaar.
Tik even bovenaan dit blad (rechtsboven) ‘eco-mode’ in en klik dan op ‘zoeken’. Dan krijg je vroegere info over dit fenomeen.
Groetjes
HAUG
02-08-208
Berlingo Fresh 1.6 HDi 55KW/75PK (van 02/2006)