Totaal aantal Berichten: 268
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDi LB
Ik vind de Type2 vanbinnen minder mooi, lijkt te veel op de Xantias met al die rondingen. Het rechte en strakke van de Type 1 spreekt mij meer aan. En natuurlijk het enkel-spaaks stuurwiel!
Totaal aantal Berichten: 7810
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Zit er diravi op?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Ik heb evt nog originele V6 velgen te koop (met deksels) ze zijn wel ooit helemaal zilver gemaakt dus niet 2 tone. Ook heb ik nog een setje etoiles maar die zijn minder mooi.
Veel plezier in ieder geval met je Xm
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Beno schreef:Ik vind de Type2 vanbinnen minder mooi, lijkt te veel op de Xantias met al die rondingen. Het rechte en strakke van de Type 1 spreekt mij meer aan. En natuurlijk het enkel-spaaks stuurwiel!
Juist! Het organisch gevormde interieur van type 2 vloekt bij het strakke lijnenspel van het exterieur.
patje74 schreef:
Juist! Het organisch gevormde interieur van type 2 vloekt bij het strakke lijnenspel van het exterieur.
Volgens mij heb jij een roeping gemist
DigiDaan schreef:Zit er diravi op?
Ja natuuuuuuuurlijk. Wel even vreemd bij het uit de bocht komen, maar met inparkeren enzo heel leuk! En natuurlijk gewoon bijzonder!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Al vind ik de spoiler van een type 1 pot-lelijk. Ik zit er aan te denken om die er af te prutsen. Veel te groot! Een type 2 doet het van achteren veel beter.
eXaMple schreef:Ik heb evt nog originele V6 velgen te koop (met deksels) ze zijn wel ooit helemaal zilver gemaakt dus niet 2 tone. Ook heb ik nog een setje etoiles maar die zijn minder mooi.
Veel plezier in ieder geval met je Xm
Bedankt! Ik wacht eerst nog ff af of ik ze nou wel of niet mooi vind. Als ik ze niet mooi vind ga ik eerst eens kijken of ik kan ruilen met iemand die ze wel mooi vindt…
Totaal aantal Berichten: 7810
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Beno schreef:DigiDaan schreef:Zit er diravi op?
Ja natuuuuuuuurlijk. Wel even vreemd bij het uit de bocht komen, maar met inparkeren enzo heel leuk! En natuurlijk gewoon bijzonder!
Ik moest vooral even wennen, aan het feit dat je het stuur niet gewoon los moet laten tijdens het uitsturen van een bocht. Dan wil ‘ie wel heel plotseling weer rechtdoor.
Voor de rest rijdt het lekker hoor, diravi. Meer dan eens het genoegen gehad in een V6.24 (1990) te rijden..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Dat zou idd nog mooier zijn!
Totaal aantal Berichten: 1649
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Gefeliciteerd met de aankoop en veel succes ermee .
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
TYPE1 TYPE1 TYPE1 TYPE1 TYPE1
Oeps, oude gewoonte sorry. ops:
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
DigiDaan schreef:Beno schreef:DigiDaan schreef:Zit er diravi op?
Ik moest vooral even wennen, aan het feit dat je het stuur niet gewoon los moet laten tijdens het uitsturen van een bocht. Dan wil ‘ie wel heel plotseling weer rechtdoor.
Voor de rest rijdt het lekker hoor, diravi. Meer dan eens het genoegen gehad in een V6.24 (1990) te rijden..
[Stoermodus]Broekies, in 1983 reed ik er gewoon mee weg, nadat ik in een Ascona had moeten lessen.[/stoermodus]
Wennen? Ik niet, mijn broer wel trouwens.
Patrick
Totaal aantal Berichten: 644
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Toffe auto.
Wel ff echte xm velgen dr onder hangen, staat altijd beter.
Ik ga de XM zaterdag ophalen. Dan eerst naar Beatstad (popfestival) in Den Haag, daarna foto’s maken voor hier.
Zegt m’n jongstge zoontje (bijna acht) gisteren ineens: pappa, die auto die je nu hebt uitgekozen, dat is toch die auto met het schuifdak? Ik: oei, dat zou ik zo niet eens meer weten. ops: ops: . Zoonlief: als het de derde auto is waar we die dag in hebben gereden, bij de garage waar ik een kopje thee heb gedronken en ik je de nieuwe C5 heb laten zien en we de C6 hebben bekeken en de meneer van de garage vertelde dat hij de C-Crossser geen echte Citroen vond,
DAN HEBBEN WE EEN ELECTRISCH SCHUIFDAK IN DE NIEUWE XM!!!
Ergo: ik ga nooit meer zonder die dwerg een auto uitzoeken!
Hoewel, hij hing in de showroom al achter het stuur van de nieuwe C5 voodat ik het door had.