10 van de 38
« Eerste  < Vorige 8 9 10 11 12 Volgende >  Laatste »
   
CX 2000 Super 48-XP-22 van T(h)ijs
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5010
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 01 juli 2009 11:00 PM
  [ # 136 ]

Als John zijn bril zoekt….

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 04 augustus 2009 02:00 PM
  [ # 137 ]

John is aardig op dreef, de achterste onderste hoek is vervangen en het ziet er weer erg strak uit Smile

Zie voor meer foto’s zeker  

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
BEsuper
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 555
Geregistreerd: 04-04-2007

- ID/DS DS21ie Pallas Hydraulique
Gepost: 04 augustus 2009 02:06 PM
  [ # 138 ]

Ziet er tiptop in orde uit!

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 04 augustus 2009 10:31 PM
  [ # 139 ]

Netjes hoor Wink

Blijft de auto verder helemaal orgineel als die straks weer opgebouwd wordt?

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 04 augustus 2009 10:45 PM
  [ # 140 ]

Voor zover ik weet niet, want er moet een ander motor in, waardoor het plaatje op de achterklep niet meer juist zal zijn.

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 04 augustus 2009 11:04 PM
  [ # 141 ]
Arjan Verkade schreef:

Netjes hoor Wink

Blijft de auto verder helemaal orgineel als die straks weer opgebouwd wordt?

Op de evt motor na blijft ie origineel hoor Arjan, zonder strips zoals het hoort Wink

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 04 augustus 2009 11:12 PM
  [ # 142 ]

Wat voor blok komt erin dan? Wink

Op sommige CXen horen ook geen strips, maar waarschijnlijk zaten ze op deze ooit wel.

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 04 augustus 2009 11:14 PM
  [ # 143 ]

Opron heeft de CX ontworpen zonder strips. Hij is ook echt niet te spreken over het uiterlijk van de serie 2.
Destijds, bij een meeting bij Parijs, voor auto’s van de hand van Opron, wilde hij zelf dat ik meereed in het concours d’elegance, omdat mijn toenmalige break, de UK, het dichts bij zijn creatie kwam. “Jammer van die strips,” aldus Opron.

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 04 augustus 2009 11:17 PM
  [ # 144 ]
Arjan Verkade schreef:

Wat voor blok komt erin dan? Wink

Op sommige CXen horen ook geen strips, maar waarschijnlijk zaten ze op deze ooit wel.

Als ik het ooit kan vinden een 2400 GTi aandrijflijn. En aangezien dit een Super is zaten er volgens de folder geen strips op.

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 04 augustus 2009 11:19 PM
  [ # 145 ]

Ik weet niet wie de serie 2 (her)ontworpen heeft, maar dat is duidelijk ontworpen met strips, want zonder vind ik het echt niet mooi.

Zo’n kale vroeg serie 1 zonder strips is idd een ander verhaal Wink

Profiel  
 
fluidphreak
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006

- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Gepost: 05 augustus 2009 01:02 PM
  [ # 146 ]
T(h)ijs schreef:
Arjan Verkade schreef:

Wat voor blok komt erin dan? Wink

Op sommige CXen horen ook geen strips, maar waarschijnlijk zaten ze op deze ooit wel.

Als ik het ooit kan vinden een 2400 GTi aandrijflijn. En aangezien dit een Super is zaten er volgens de folder geen strips op.

Is dat niet toch een beetje zonde? Je laat nu je CX helemaal perfect restaureren, waarom dan niet de originele motor erin laten? Zo’n 2000 kan toch ook best meekomen.

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 05 augustus 2009 01:18 PM
  [ # 147 ]
fluidphreak schreef:

Is dat niet toch een beetje zonde? Je laat nu je CX helemaal perfect restaureren, waarom dan niet de originele motor erin laten? Zo’n 2000 kan toch ook best meekomen.

Zonde zonde, dat is allemaal relatief Wink Ik ga gewoon nog met een schuin oog op zoek naar een 2400 GTi aandrijflijn, mocht ik die niet vinden blijft de 2000’er lekker zitten Smile Naja en dan wel een 5-bak ipv de 4-bak die erin zat.

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 05 augustus 2009 09:04 PM
  [ # 148 ]

Ik vind eigenlijk dat er gewoon een gti turbo motor in moet met VEMS. Het ding gaat zo laaang niet hard genoeg.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43336
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 05 augustus 2009 09:10 PM
  [ # 149 ]

Juistem. Gewoon de hele koets overhengelen op een 87’er Gti Turbo II chassis, Vems er op, turbodruk omhoog en gaan. En dan de koets zonder spoilers, geen sierlijsten, geen trx’en, helemaal basic. Cool  Cool

Schaap met wolfstechniek dus. Cool

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 05 augustus 2009 10:11 PM
  [ # 150 ]
T(h)ijs schreef:
fluidphreak schreef:

Is dat niet toch een beetje zonde? Je laat nu je CX helemaal perfect restaureren, waarom dan niet de originele motor erin laten? Zo’n 2000 kan toch ook best meekomen.

Zonde zonde, dat is allemaal relatief Wink Ik ga gewoon nog met een schuin oog op zoek naar een 2400 GTi aandrijflijn, mocht ik die niet vinden blijft de 2000’er lekker zitten Smile Naja en dan wel een 5-bak ipv de 4-bak die erin zat.

Is een 2500 niet makkelijker te vinden? Wellicht ook zuiniger in verbruik.
Of krijg je dan problemen met je smalspoor?

Tja de Turbo VEMS optie voelde ik al aankomen, dat was een kwestie van tijd Wink

Profiel  
 
 
10 van de 38
« Eerste  < Vorige 8 9 10 11 12 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook