xenon c5
cuperus
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 66

- C5 break 2.2hdif exclusive aut
- C1 Ambiance
- C3 E-HDI
Gepost: 15 augustus 2008 11:53 PM

Ik heb een vraagje, mijn linker xenon koplamp   knippert een paar keer als ik m aan doe en dan staat ie heel ff aan niet vel en wat blauwer dan anders en daarna gaat iet uit ra ra wat is dat is de pit dan gewoon stuk of de starter ???

Profiel  

cuperus
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 66

- C5 break 2.2hdif exclusive aut
- C1 Ambiance
- C3 E-HDI
Gepost: 16 augustus 2008 02:10 PM
  [ # 1 ]

daar ben ik weer   ik weet het al de xenon pit was kapot het was gelukkig de linker en daar kan je goed bij alleen even de accu er uit halen
er zit nu een philips colormatch in de kleur is mooi gelijk alleen zit in de nieuwe meer licht. was wel veel geld €162 bij de dealer

Profiel  

C4 2.0 HDI fan
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 229

- C5 2.0 16V Ligne Prestige Break
Gepost: 17 augustus 2008 10:26 PM
  [ # 2 ]

Ik hoorde afgelopen week dat je zonder al teveel moeite, over een jaar of zo, zelf de lampen moet kunnen vervangen. Europese wetgeving gaat daar voor zorgen. Zoals Cuperus al aangeeft moet ie eerst de accu uitbouwen voordat de lamp vervangen gaat worden, dat wordt dus verleden tijd.

Gelukkig maar, niets zo vervelend om een tegenligger tegen te komen waar 1 dimlicht niet werkt. En zeker vervelend als je voor dat soort klussen naar de grage moet. Je moet nu zo’n kleine handen en dunne vingers hebben wil je een lampje kunnen vervangen!

Van Visa naar AX, BX, AX, BX, Xsara, Xantia, C4, C4 en nu C5

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook