Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Hier staat dat er een aantal plaatsen onder Napoleon “verheven” zijn tot stad.
Onder andere Assen en Meppel.
Zoals ik het begrijp inderdaad niet te vergelijken met steden die stadsrechten verworven hebben.
Bedankt Thijs voor je uitleg!
Jeroen
Totaal aantal Berichten: 2864
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Geboren in Den Helder,opgetogen in Wijk bij Duurstede en op m’n 19e verhuisd naar Hengelo….hoezo rondje Nederland?!
Ondanks dat ik met veel plezier wel eens terugkom in het kleine stadje Wijk.(..alhoewel..klein: sinds mijn vertrek is er een compleet nieuwe woonwijk uit de grond gestampt en is Cothen nu officiëel ook Wijk), hoef ik er niet naar terug.
Hengelo (Twente) bevalt prima,stuk rustiger en vriendelijker.
‘Spirit of avant-garde’
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Vandaag weer ff door Meije gereden, lijkt me nog steeds fantastisch wonen, alleen al die fietsers voor je motorkap…
dr woont trouwens ook een blauw XM Break…
Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Heb een huis gekocht
Ik ga het Limburgse land verkennen (Brabant en Gelderland zijn nog dichtbij hoor) Er moet nog heel veel aan gebeuren, maar dan heb je na een aantal jaar toch echt een droomhuisje.
Aijen is de naam van het dorpJE en ligt vlakbij Gennep.
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
gaaf zo langs de Maas
gefeliciteerd!
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
visapowerrr schreef:Heb een huis gekocht
Ik ga het Limburgse land verkennen (Brabant en Gelderland zijn nog dichtbij hoor) Er moet nog heel veel aan gebeuren, maar dan heb je na een aantal jaar toch echt een droomhuisje.
Gefeliciteerd!!
Ook jammer, weer wat citroennen weg uit nijmegen
visapowerrr schreef:Heb een huis gekocht
Gefeliciteerd!! Veel succes ermee.
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
woutersmits schreef:visapowerrr schreef:Heb een huis gekocht
Aijen is de naam van het dorpJE en ligt vlakbij Gennep.Gefeliciteerd!!
Ook jammer, weer wat citroennen weg uit nijmegen
We werken nog in Nijmegen dus er zijn altijd 2 citroenen op visite
Ik ga morgen een huis bezichtigen in Zierikzee. (en volgende week maandag en dinsdag ook…)
Valt toch niet mee om van één beginnerssalaris een leuke woning te kopen hoor
voge schreef:
op m’n 23 heb ik dit huis gekocht, was nog alleen
ben er nu 38 en heb het huis ondanks de paar jaren zwarte sneeuw nog steeds, de maandelijkse aflossing is nu wel minder dan de gemiddelde huurprijs vor een app. met 1 slaapkamer
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 355
- C3 1.6 e-HDi 90 airdream Selection
Mijn vrouw woont al haar hele leven in ‘t dorp en zal niet makkelijk ergens anders willen wonen.
Zelf was ik voorheen al een keer of 6, 7 verhuisd. Nu er schoolgaande kinderen zijn, in principe honkvast.
Verkocht, helaas schade gereden!
Geboren in Maastricht, op mijn 6de richting Sittard verhuist alwaar mijn ouders een huis kochten. In Sittard opgegroeid.
Op mijn 27ste heb ik een appartement gehuurd in Grevenbicht, een dorpje niet ver van Sittard vandaan. Na een paar jaar heb ik daar een huis gekocht maar vorig jaar begon het me toch echt te vervelen daar. Huis te koop gezet en binnen een paar weken verkocht
Aangezien ik nog niks anders had en een kartonnen doos niet zag zitten maar weer effe terug naar pa en ma. Ik heb prima ouders maar gelukkig woon ik sinds 2 maanden in Geleen alwaar ik een appartement gekocht heb.
Totnogtoe zeer tot tevredenheid
Ik werk in Heerlen, maar daar krijg je me met geen 10 paarden heen en wil er nog niet dood gevonden worden.
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
voge schreef:Ik ga morgen een huis bezichtigen in Zierikzee. (en volgende week maandag en dinsdag ook…)
Dat klopt zeer zeker. We zijn met z’n tweeen en dan is het al moeilijk, laat staan in je eentje. We zijn wat meer uitgeweken, want Nijmegen is voor ons niet te betalen, althans als je een garage bij je huis wilt hebben. Maar nu hebben we iets gevonden waarvan je vantevoren nooit hebt durven dromen. We hebben danook mazzel gehad dat het nog niet bij de makelaar was.
Ik ga volgende week verhuizen van Hilversum naar Hoofddorp. Niet omdat ik die gemeente zo goed ken of wat dan ook, maar puur omdat ik dan een stuk dichterbij mijn werk in Amsterdam-West woon. Dan kan ik tenminste elke dag de trein nemen ipv de BX. Gaat toch een hele hoop schelen in de kosten, als het goed is. Vooral omdat ik mijn maandabonnementskaart geheel terugkrijg van mijn baas (KLM).
Ik weet nog helemaal niks van Hoofddorp, behalve dat wat er op wikipedia is te lezen. ops: Maar dat zal wel veranderen zodra ik er woon.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 1501
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
XBXG schreef:
Ik weet nog helemaal niks van Hoofddorp, behalve dat wat er op wikipedia is te lezen. ops: Maar dat zal wel veranderen zodra ik er woon.
En bedankt…. Je weet dat er een dealer zit die hart heeft voor jou merk!
Gr Martijn